ik vind hem tegenvallen toen wij hem live hebben gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou van Boudewijn de Groot. Komend jaar naar de afscheidstour
Arm kind. 16 lentes zo fris zeker ?quote:
Was ie kleiner dan verwacht ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind hem tegenvallen toen wij hem live hebben gezien.
Ach wat lig je hier stil langs de kant van de weg klinkt ook niet echt levendigquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef FritsFlits het volgende:
In het originele Franse nummer en de Engelse cover gaat ze op het einde echt dood. Daar zit het woord 'dood' nog. Dat heeft Lennaert niet overgenomen toen hij Meisje van 16 schreef
In '93 ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arm kind. 16 lentes zo fris zeker ?
Klopt, maar daar wordt het echt nog benadrukt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach wat lig je hier stil langs de kant van de weg klinkt ook niet echt levendig
Ik lees net dat er morgenvroeg nog kaartjes voor het Top 2000 Café zijn, ik daag je uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
Van alle keren dat De Heer over een intro heen praat ga ik over z'n kop pissen
Ik heb hem al eens live gezien, en toen vond ik hem ook schitterendquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind hem tegenvallen toen wij hem live hebben gezien.
Het laat inderdaad te raden over.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach wat lig je hier stil langs de kant van de weg klinkt ook niet echt levendig
Even wat sinaasappelsap zuipen dan. Kan ik ook wat racekak kweken mocht het plassen mislukken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lees net dat er morgenvroeg nog kaartjes voor het Top 2000 Café zijn, ik daag je uit.
Janequote:
De Heer is echt niet de enige die dat doet hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
Van alle keren dat De Heer over een intro heen praat ga ik over z'n kop pissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |