Dit is hem, denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:02 schreef Vivi het volgende:
Waar is het meest recente vakantietopic?
OUD / Zwanger... en dan gaat het mis #15quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:36 schreef ProjSkippy het volgende:
Kan iemand ZEDGHM #15 aan de reeks toevoegen?
donequote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:42 schreef Troel het volgende:
[..]
OUD / Zwanger... en dan gaat het mis #15
Die dus
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik dacht dat die erbij stonden. Maar die hadden we zeker wel.
Stiemie: vanwege een leuke positieve bijdrage, creatieve ideetjes en iemand die niet alleen tips vraagt maar er ook wat mee doet.
'De verloskundigen': Poppedein, WupWup en Mignonne (in opleiding) : altijd fijne hulp, advies en begeleiding.
Livelink: Ondanks slechte momenten en zorgen altijd in voor een kwinkslag en altijd geinteresseerd in een ander. Bewonderenswaardig optimistisch mens.
Kleurdoos: Zoek je een naam: Kleurdoos trekt haar database open en er rollen zo passende (of minder passende) namen uit. Leuk om erbij te hebben om nog maar niet te spreken over haar legendarische paints.
Moonah: Altijd van de postitieve kant, behulpzaam. Soms kan 't wat wrijven, ze schuwt de confrontatie niet. Verfrissende bijdrages.
Nou ja dat dus. Heel bijzonder en erg bedanktquote:Op woensdag 23 januari 2013 11:04 schreef Moonah het volgende:
Nah....![]()
Wat bijzonder! Ik ben helemaal niet van de verkiezingen (hoop ook echt dat het niet de bedoeling is dat er gestemd gaat worden...), maar wat leuk om deze waardering te lezen zeg...
Ik word er zelfs verlegen van. En dát gebeurt niet snel.
Terecht! Ze is een schat!quote:
Primaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het eig wel grappig, zeker met jouw redenering erbij.![]()
Inmiddels in het peutertopic ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef SupremeEvil het volgende:
Spam ? in het creatieve uitspattingen topic en nu in de aanbieding door user nikk...
Inmiddels ook met een eigen topic: OUD / Verjaardagstraktatiesquote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Inmiddels in het peutertopic ook.
daar zal het denk ik niet bij blijven...
Troost je, 't is me nog nooit opgevallenquote:Op maandag 11 februari 2013 08:50 schreef trui het volgende:
niet dat ik het geen eer vind hoor, maar ik vind 't ook altijd lichtelijk genant, dat tagje.dus zou het niet erg vinden als ie weer weg is.
Oh nee joh, dat ging vanzelf. Ik heb zoals te doen gebruikelijk niks gedaanquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:47 schreef trui het volgende:
nou ja, beter kaal dan grijs. eh... onee!
Superbedankt! Het lukte mij niet op de tablet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:24 schreef Brighteyes het volgende:
Done.
Het is me op de tablet alleen wel te veel gedoe om alle spoilers eruit te vissen, dus die moeten jullie maar een keer voor lief nemen.
Of Buuf of Rocka moeten er zin in hebben als ze langskomen.
nu nog maar één en ik heb ze even gekoppeld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:40 schreef Troel het volgende:
OUD / Nu in de aanbieding deel 13
OUD / Nu in de aanbieding deel 13
Twee topics?
Jaquote:Op zondag 3 maart 2013 19:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zijn er meer users die een dm hebben gekregen met het verzoek om 2 sites te vergelijken? Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken....
Ik ben dan meteen bang voor inbrekers in mijn computer enzoquote:Op zondag 3 maart 2013 19:32 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp, je kan t negeren of t joch even helpen, zie t probleem niet zo?
er staan ook geen te verkopen dingen op, alleen samples
Ja, heb ik gehad. En ik heb de sites even bekeken en antwoord gegeven op zn vraag. Twee tellen moeite, hij vraagt het netjes.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zijn er meer users die een dm hebben gekregen met het verzoek om 2 sites te vergelijken? Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken....
Ik heb een tijdje geleden ook gezocht, maar kon niet echt wat vinden. Een topic zou dus zeker welkom zijn!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:36 schreef Lijnloos het volgende:
Weet iemand toevallig of er al iets van een topic is over nachtmerries/night-terrors eventueel specifiek voor Peuters? Sinds een paar dagen is het echt bal bij Minke 's nachts en nou kreeg ik op FB al het vermoeden dat er nog meer Fok!-OUDers zijn die daar ervaringen mee hebben en ik zou het wel fijn vinden om een beetje ideeen uit te wisselen...
OUD / Traktaties voor op school/psz/kdv deel 8quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen aan het tractatietopic? Ik mag weer, en mijn creativiteit stopt waar tracteren begint.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |