Dafuq.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
Hoor net dat een directe collega en zijn gezin zijn omgekomen bij een auto ongeluk in Cuba.
Ik denk dat jij de enige bent die dat niet doetquote:Op maandag 21 januari 2013 13:51 schreef -Spring het volgende:
Gewoon blaasontsteking.
Hij heeft een injectie gehad.
En zowel de dierenarts als zijn assistentie spraken hun bewondering uit. Zij hadden m al in laten slapen na zoveel slapeloze nachten.
Wat erg.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
Hoor net dat een directe collega en zijn gezin zijn omgekomen bij een auto ongeluk in Cuba.
Ach, same difference toch.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat erg.![]()
Waarom ik bij de topictitel in eerste instantie downkabouters las is me een raadsel.
Ik denk het nietquote:Op maandag 21 januari 2013 14:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige bent die dat niet doet
Jezusquote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
auwquote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
ik had het ook. misschien helpt het dat ik mijn ochtend tussen downertjes heb doorgbrachtquote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat erg.![]()
Waarom ik bij de topictitel in eerste instantie downkabouters las is me een raadsel.
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
jemig! wat erg...quote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
Wat erg!quote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
Wat vreselijk! Is het raar als ik denk dat dit beter is als dat er één overlevende isquote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
Armageddon wat een vreselijk bericht. Was het iemand met wie je veel samenwerkte? En kun je het er met je andere collega's over hebben? Sterkte!quote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
Ohhhquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Vorig jaar deden we niet mee, maar dit jaar, dankzij het enthousiasme van DeBuurvrouw, hebben de mods van OUD ook een aantal OUD users genomineerd voor de Yvonne-Awards.
FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!
Je kan de nominaties hier zien: MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties en mocht je mee willen kletsen over de awards in het algemeen kan dat hier: GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Grappig, ik kende die awards niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Vorig jaar deden we niet mee, maar dit jaar, dankzij het enthousiasme van DeBuurvrouw, hebben de mods van OUD ook een aantal OUD users genomineerd voor de Yvonne-Awards.
FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!
Je kan de nominaties hier zien: MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties en mocht je mee willen kletsen over de awards in het algemeen kan dat hier: GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Hoeft niet, mag wel!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:03 schreef Luigi het volgende:
Is het echt nodig dat ik zeg wat ik van iets als FOK! awards vind?.
Haha nee hoor, mensen doen maar lekker. Maar ik denk dat mijn mening dan overeenkomt met die van jouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoeft niet, mag wel!
Ik ben er zelf ook allergisch voor. Niet voor niets deden we vorig jaar niet mee en blijf ik ook verre van de OUD awards als iemand die organiseert.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Haha nee hoor, mensen doen maar lekker. Maar ik denk dat mijn mening dan overeenkomt met die van jou.
Feest! Slingers! Neuken!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat we dat nog mee mogen maken! Een unicum!
Die ligt te liggen in zo een mini ziekenhuis bed , krijgt nog klein beetje zuurstof en verder gewoon uitzieken . Wachten dus ...quote:
Nee dat ben ik met je eens. Zal je gebeuren dat je je vrouw en kind ineens kwijt bent. Dan zou ik liever zelf ook gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:09 schreef geppie het volgende:
[..]
Wat vreselijk! Is het raar als ik denk dat dit beter is als dat er één overlevende is![]()
Goeiemorgen trouwens.
Niet heel veel samenwerken maar zag hem vorige week nog lopen over de afdeling. Is toch heel erg raar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Armageddon wat een vreselijk bericht. Was het iemand met wie je veel samenwerkte? En kun je het er met je andere collega's over hebben? Sterkte!
komt Tuurlijk wel goed het is beetje kijken of nu her ergste geweest is of juist niet maar daar valt weinig over te zeggen nogquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:28 schreef Luigi het volgende:
Mja, sneu. Kleintjes moeten niet ziek zijn. Komt vast goe!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |