Dafuq.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
Hoor net dat een directe collega en zijn gezin zijn omgekomen bij een auto ongeluk in Cuba.
Ik denk dat jij de enige bent die dat niet doetquote:Op maandag 21 januari 2013 13:51 schreef -Spring het volgende:
Gewoon blaasontsteking.
Hij heeft een injectie gehad.
En zowel de dierenarts als zijn assistentie spraken hun bewondering uit. Zij hadden m al in laten slapen na zoveel slapeloze nachten.
Wat erg.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
Hoor net dat een directe collega en zijn gezin zijn omgekomen bij een auto ongeluk in Cuba.
Ach, same difference toch.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat erg.![]()
Waarom ik bij de topictitel in eerste instantie downkabouters las is me een raadsel.
Ik denk het nietquote:Op maandag 21 januari 2013 14:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige bent die dat niet doet
Jezusquote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
auwquote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
ik had het ook. misschien helpt het dat ik mijn ochtend tussen downertjes heb doorgbrachtquote:Op maandag 21 januari 2013 14:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat erg.![]()
Waarom ik bij de topictitel in eerste instantie downkabouters las is me een raadsel.
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:16 schreef Armageddon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |