quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn interesses zijn ook vrouwelijk, maar ik bedoel het anders
Nee, ze liepen zo leuk overal rond met die chiwallie, dat was de lol zeg maarquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat is daar nou weer mis mee? Mijn chiwallie zou ook meegaan naar de camping, als ik aan kreperen deed hoor. Thank gawd voor Kees ga ik liever dood dan naar de camping
I hear yaquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Thank gawd voor Kees ga ik liever dood dan naar de camping
Oke, die steiger hebben we gemistquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet stoppen met het gebruiken van de shampoo van m'n vriendin
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, die steiger hebben we gemist
Sinds wanneer heb jij een relatie?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat assortiment wordt ook steeds brederquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag vandaag bij de Lidl ook weer een Chi (in de winkelwagen)![]()
niet, het is een garpjequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een relatie?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat assortiment wordt ook steeds breder
Ja, klopt ze hebben ook net verbouwd daarquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat assortiment wordt ook steeds breder
Dat is een reclame.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een relatie?![]()
Ik kauwde nog na met Bos over Nicolettequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Stomme TT trouwens, niks mis met slikken
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Als je gaat kauwen wordt er meestal niet gespoten ook
Dan had je dus toch voor Kluijven kunnen kiezenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kauwde nog na met Bos over Nicolette
Maar je kan wel (bellen)blazenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Als je gaat kauwen wordt er meestal niet gespoten ook
RAWWWRRRRquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Zwab is echt een brok mannelijkheid, die zet zo je keukenkastjes weer in elkander met brute kracht
Dat had gekundquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan had je dus toch voor Kluijven kunnen kiezen
Ook als ze goed doorspuiten, door je neusquote:
Je zal maar net in de hooikoortsperiode zittenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook als ze goed doorspuiten, door je neus
Zo blij dat ik een man benquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook als ze goed doorspuiten, door je neus
"m'n sinussen zitten helemaal vol"quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zal maar net in de hooikoortsperiode zitten
Ik moet nu ineens denken aan de hoeveelheid mannen die willen dat vrouwen slikken, maar naderhand altijd opmerken dat het eigenlijk heel erg vies is wat ze doenquote:
Je kan ook zuigen en bellen blazen hoorquote:
Ah nee, dat is zieligquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Dat mens in Amerika heeft trouwens ook nog een heel lelijk schilderij gemaakt van de honden, dat wordt nog nagezonden. Nonneke lacht er nu al om. En ik wil dat ding echt nergens ophangen.
Non brengt me net op het geniale idee dat die doos gewoon nooit aan gaat komen dankzij die kakpostanaal![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens denken aan de hoeveelheid mannen die willen dat vrouwen slikken, maar naderhand altijd opmerken dat het eigenlijk heel erg vies is wat ze doen
Tis al zielig zat dat Chico die trui nog steeds aan heeftquote:
Ja dan krijg je de 'ik doe alsof ik het niet vies vind, ik laat me niet kennen, ik ben een stoere kerel', maar de ogen spreken boekdelenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je moet es proberen te zoenen daarna
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze ziet gewoon dat het bezorgd is met de tracking waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Dat mens in Amerika heeft trouwens ook nog een heel lelijk schilderij gemaakt van de honden, dat wordt nog nagezonden. Nonneke lacht er nu al om. En ik wil dat ding echt nergens ophangen.
Non brengt me net op het geniale idee dat die doos gewoon nooit aan gaat komen dankzij die kakpostanaal![]()
Of gewoon de huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je de 'ik doe alsof ik het niet vies vind, ik laat me niet kennen, ik ben een stoere kerel', maar de ogen spreken boekdelen
Of van die kerels die jankzakken dat het bed ergens een mini-beetje nat is geworden, echt hoor. Het zijn net vrouwenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of gewoon de huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
![]()
Ja, kom jij m heel mannelijk in mn plafond op het schijthuis boren dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze ziet gewoon dat het bezorgd is met de tracking waarschijnlijk.
Het plafond van je toilet anders? Lege muur in je kelderbox/
Drom moet je slikken, dan heb je daar geen last vanquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of van die kerels die jankzakken dat het bed ergens een mini-beetje nat is geworden, echt hoor. Het zijn net vrouwen
Hij is echt lelijk!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Nou, zo lelijk kan het toch niet zijn? Dan hang ik hem wel hier op hoor!
Ga zo door klootzak / kutmodquote:
Wat wat wat. Slowchat gaat helemaal niet over V&A, wat doet het hier eigenlijk nogquote:
Ah, goedzo!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, ik probeer alvast dat lelijke schilderij te slijten, wie maakt me los?
Hebbe?quote:
We zijn al 532 delen bezigquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat wat wat. Slowchat gaat helemaal niet over V&A, wat doet het hier eigenlijk nog!!!
Stuur maar door!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, ik probeer alvast dat lelijke schilderij te slijten, wie maakt me los?
heb je m gezien ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Nou, zo lelijk kan het toch niet zijn? Dan hang ik hem wel hier op hoor!
Nee, is het echt zo erg?quote:
Jamaar jamaar, dan kan ik nooit meer fotos van in mijn huis op FB zettenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Lutte het volgende:
Zo'n TT en René die hier post, daar moet ik bij zijn!
Wat dacht je van de optie schilderijtje van de muur, ding ophangen, foto maken, ding van de muur, oorspronkelijk schilderij terug
Trust me, you don´tquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, is het echt zo erg?Nah serieus, ik vind het zielig. Ik wil hem wel
Ben je dan niet net wat dagen te laat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uhuh. Uiteindelijk houdt het op he
Spreek me niet tegen!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je dan niet net wat dagen te laat?
Gewoon een plek waar je nooit komtquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, dan kan ik nooit meer fotos van in mijn huis op FB zetten
Die je nu hebt gekregen vond ik ook best oke!quote:
Hoekje in de keuken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Bovendien heb ik al een gave airbrush van Chico, een mooie tekening van Chico, en een heel tof schilderij van Frits Karel en Chico, dan staat ie echt NOG lulliger
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon een plek waar je nooit komtOf je stuurt hem met d'r verjaardag terug met pootafdrukken van de hondjes, dat je hem zo mooi vindt dat ze hem als aandenken mag hebben!
DAAR HANGEN DIE MOOIE!quote:
Zestig euro en dan krijg je zo'n schilderij terug? Mens je bent gekquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb net 60 euro gespendeerd aan alleen al het verzenden van een kerstpakket naar hunnie, nu is de koek echt op!
Op je kantoortje bovenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAAR HANGEN DIE MOOIE!
En mn Thaise olifant die heel veel geld waard is, van Jan Montijn, dus no go!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die je nu hebt gekregen vond ik ook best oke!
quote:
Alleen voor het verzenden, de inhoud was ook nog duur zatquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zestig euro en dan krijg je zo'n schilderij terug? Mens je bent gek
IK HEB ER NIET OM GEVRAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Maar kende je haar stijl nog niet dan, ja toch? Of schildert ze beneden haar niveau?
Ik ben een sucker als iemand iets met liefde gemaakt heeft, dus ik zou het idd ophangen.
Ff zoeken op mn FB bij de getagde fotos Lutje!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Lutte het volgende:
Maar er is dus al een foto van in omloop? Ik durf het bijna niet te vragen maar
Dan stamp je erop en zeg je ik heb hem toch gekregenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK HEB ER NIET OM GEVRAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind de kwijtgeraakt optie de bestequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan stamp je erop en zeg je ik heb hem toch gekregen
goeie (matige) grap!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan stamp je erop en zeg je ik heb hem toch gekregen
Ik ga kijken, ik verwacht nu echt stokpoppetjeshondjes met jou in het midden en een zonnetjes in de rechterbovenhoek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff zoeken op mn FB bij de getagde fotos Lutje!
Heb je niet een schilderijhaakje aan de binnenkant van een kastdeurtje?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind de kwijtgeraakt optie de beste
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga kijken, ik verwacht nu echt stokpoppetjeshondjes met jou in het midden en een zonnetjes in de rechterbovenhoek.
Gesmolten picasso komt meer in de buurtquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga kijken, ik verwacht nu echt stokpoppetjeshondjes met jou in het midden en een zonnetjes in de rechterbovenhoek.
Tuurlijk nie!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je niet een schilderijhaakje aan de binnenkant van een kastdeurtje?
arme kastjes inhoudquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je niet een schilderijhaakje aan de binnenkant van een kastdeurtje?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gesmolten picasso komt meer in de buurt
Waarschijnlijk wel, ook omdat je dat vaker hebtquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind de kwijtgeraakt optie de beste
Ik mag lijen dat er niet nog zoiets is!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat die ene blauwe met tekst om de honden heen?
en waar ga je m hangen ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat die ene blauwe met tekst om de honden heen?
De zolder heeft plaats genoeg!quote:
Ja zie, zonder ramen en zonder licht natuurlijkquote:
Kijk, nu piep je al anders hequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Maar, pas maar op dat ze niks over je logeerkamer leest, straks komt ze logeren, she loves to meet ya'll
Eh ik heb een hekel aan onverwachts bezoek (ala logeren), dat heeft niks met haar schilderij te makenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk, nu piep je al anders he![]()
Ik ga m ook heul niet op de logeerkamer hangen hoor!
Hoe moet ik daar dan ooit nog fijn naaien![]()
Hoe groot zou ie zijn?????
Maar serieus, op je werk geen optie? Gewoon los op een kastje ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef oh-oh het volgende:
20 bij 30 frot ik zo in de oudpapierbak!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar serieus, op je werk geen optie? Gewoon los op een kastje ofzo.
Wanneer ga jij op kamers?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
Sjon is een vleermuis, Chico is een rapnegert, Kees een pandahaas en wat er met Billy is gebeurd weet niemand?
Het heeft wel z'n charme
hier past ie makkelijk in denk;quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk, nu piep je al anders he![]()
Ik ga m ook heul niet op de logeerkamer hangen hoor!
Hoe moet ik daar dan ooit nog fijn naaien![]()
Hoe groot zou ie zijn?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90x120quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh ik heb een hekel aan onverwachts bezoek (ala logeren), dat heeft niks met haar schilderij te maken
Ik denk dat hij 20x30 is.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef Lutte het volgende:
'OMG! I love it, and it is even way more special coming from a cat person ♥'
Whahahaha jij smiecht!
quote:
Ik heb al een toffe houswarming gift voor jequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha als dit erbij inbegrepen zit nooit
Op die foto met filter vond ik ze nog wel oké, tot ik de echte kleur zag. Mehquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Tja...
Ik moet ook blij doen over die stomme truien.
Smaak is smaak, maar weggooien zou ik niet doen, dan in nood maar in een kastje leggen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik zal wel of ondankbaar of verwend zijn zeker, dat ik t echt niks vind?
Hence the filterquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op die foto met filter vond ik ze nog wel oké, tot ik de echte kleur zag. Meh
IK HEB NET ALLE ZOOI GERUIMD, BEN BLIJ DAT IK ROTZOOIVRIJ BEN NUquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Smaak is smaak, maar weggooien zou ik niet doen, dan in nood maar in een kastje leggen.
Weggooien zou ik ook zonde vinden, er zit toch tijd en moeite in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Smaak is smaak, maar weggooien zou ik niet doen, dan in nood maar in een kastje leggen.
Zie je, als je het ene deurtje sluit, opent een nieuwe zich vanzelfquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK HEB NET ALLE ZOOI GERUIMD, BEN BLIJ DAT IK ROTZOOIVRIJ BEN NU![]()
![]()
Je bent er aan gehecht hè Pisc?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Nee serieus hoor, als je hem weggooit, dan stuur je hem maar op
met de roller er overheen en klaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Je kan het mss overschilderen dat doek hea?
Uhhuh!quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Oscar is not amused, mijn cola is te ondiep voor hem
quote:
Ik wil hem zien, dan kan ik daarna beslissen of ik hem koop!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK HEB ER NIET OM GEVRAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt voor de leuke, lieve kaart Pis!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
En we hebben 1001 inbouwkasten, met haakjes (thanks Zwab)
Zie DMquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik wil hem zien, dan kan ik daarna beslissen of ik hem koop!
Ik ben er stil van..... Bill met blauw haar.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ben er stil van..... Bill met blauw haar.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hier past ie makkelijk in denk;Kleurt er ook leuk bij! Mix and Matched!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ik moet zeggen, Chico komt goed uit de verf, zeg maar.....quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Nee serieus hoor, als je hem weggooit, dan stuur je hem maar op
Oke nu ga ik kijkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
Sjon is een vleermuis, Chico is een rapnegert, Kees een pandahaas en wat er met Billy is gebeurd weet niemand?
Het heeft wel z'n charme
Je moet het ook als karikatuurtjes zien heaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja zolang je m niet zelf kado krijgt is het reuzegrappig eigenlijk he?
Jezus jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dat druipwerkje van Qwea, vond jij dat mooier dan dit blauwe werkje, oh-oh?
Wat zal Qwea blij zijnquote:
Nou ik vond dat ook kut en dat heb ik toen ook gezegdquote:
Zie je de charme?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Nog ff en we knallen ouderwets een topique vol ter ere van dit kunstwerk
Geraldine van spuiten en slikken was wel een mooi opwarmertjequote:
Ik denk dat ik de achterkant meer kan waarderenquote:
En dat is niet eens een negert!quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geraldine van spuiten en slikken was wel een mooi opwarmertje
min 8 met cilinder, voor extra verhaalquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Pis, mss zeg ik wel dat ik een retarded slechtziende vriendin heb die dr helemaal in love mee is en dan schenk ik hem jou
![]()
![]()
![]()
Pas maar op dat ze jou dan niet een extra nieuwe na gaat sturenquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Pis, mss zeg ik wel dat ik een retarded slechtziende vriendin heb die dr helemaal in love mee is en dan schenk ik hem jou
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
min 8 met cilinder, voor extra verhaal
It could become a gift that keeps on givingquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze jou dan niet een extra nieuwe na gaat sturen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Charly Luske als Adele, nou mijn avond is compleet hea
quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
It could become a gift that keeps on giving![]()
![]()
Kijk snel op je verjaardagskalender wie er in januari jarig isquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
It could become a gift that keeps on giving![]()
![]()
Wat had je erbij, rijst?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Had ik al gezegd hoe godsgruwelijk zalig mijn stoofpot was?
quote:
Ja check die foto van Oscar blinde vriendquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat had je erbij, rijst?
Sinds je friet riep heb ik honger
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja check die foto van Oscar blinde vriend
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Hopla, daar gaat mijn opvangplek voor het schilderij
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou er echt ziek van zijn als ik heel erg m'n best deed op een duur pakket en zoiets terugkreegquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik zal wel of ondankbaar of verwend zijn zeker, dat ik t echt niks vind?
Doe niet te blij he, straks breng je mensen op ideeënquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Tja...
Ik moet ook blij doen over die stomme truien.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou er echt ziek van zijn als ik heel erg m'n best deed op een duur pakket en zoiets terugkreeg
[..]
Doe niet te blij he, straks breng je mensen op ideeën
Ja, boven verwachting! Echt het is zo mooi gedaan, je moet het weten om het te zien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:32 schreef Muis006 het volgende:
Strega, hoe is het met je? Herstelt je gezicht goed?
Oh wauw, wat goed!quote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, boven verwachting! Echt het is zo mooi gedaan, je moet het weten om het te zien.![]()
Ja, das echt fijn.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, boven verwachting! Echt het is zo mooi gedaan, je moet het weten om het te zien.![]()
Als het goed is ligt " Are you worthy" van Maarten van der Vleuten hier maandag gesigneerd op de mat. Onze viend Bob, van X-Rated, doet de vocals op " die Bluttige Marie". Mooi, mooi, mooi!quote:Op zondag 30 december 2012 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh, op dat Tonefloat groepsalbum zit ook een nummer met Maarten van der Vleuten
Ow Sjon wat leukquote:Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Ah fijn, actie Bos!
Ik heb er toch maar mijn profielfoto van gemaakt op FB![]()
[ afbeelding ]
Wat fijn voor jequote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh wat super superfijnquote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is idd snel! Waren ze al lang samen?quote:Op zondag 30 december 2012 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo dan. Check m'n Facebook en zie dat m'n net geëmigreerde neef (Zuid-Afrika) zijn status van 'in een relatie' naar 'vrijgezel' heeft gezet. Hij was er nog maar krap 3 weken. Dat is snel geknapt.
Jaar of 1,5 a 2 dacht ik. Weloverwogen keuze geweest. Hij kwam daar wel in een cultuur met rare regeltjes en conservatisme. Maar dat wist hij, hij was bereid ver te gaan om zich aan te passen.quote:Op zondag 30 december 2012 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is idd snel! Waren ze al lang samen?
Das wel heel sneu danquote:Op zondag 30 december 2012 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jaar of 1,5 a 2 dacht ik. Weloverwogen keuze geweest. Hij kwam daar wel in een cultuur met rare regeltjes en conservatisme. Maar dat wist hij, hij was bereid ver te gaan om zich aan te passen.
Wat fijnquote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat fijnquote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Die bijnaam kende ik nog niet.quote:Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, ik zit Ellen Degeneres terug te kijken... Vanessa Williams heeft grote Doggen
[ afbeelding ]
Awquote:Op maandag 31 december 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Minstens!
Oh ik ben nog in dubio of ik wegga vanavond, ik wil eigenlijk bij Oscar blijven![]()
Ze heeft nu haar eigen logeerkamer bij jouquote:Op maandag 31 december 2012 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou dat.
Hij kan ook bij mij komen maar t kind hoeft wat mij betreft niet te logeren dus das ook weer onhandig![]()
Nou dan is ze evengoed om 6 uur op dus me hoelaquote:Op maandag 31 december 2012 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft nu haar eigen logeerkamer bij jou
Hier wordt ze alleen wakker, verder niet bang ofzo, ook buiten niet, alleen even alert zo van 'huh, wat een geluid'.quote:Op maandag 31 december 2012 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden reageren dr niet op.
Billy schrikt heeeeeel soms even een beetje en dan gaat ie ff in de keuken liggen en dan komt ie weer terug kwispelend, dus ik negeer t maar gewoon.
Whehe. Yeah als je het kunt vermijden, gewoon doenquote:Op maandag 31 december 2012 09:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan is ze evengoed om 6 uur op dus me hoela
Oke, zolang het niet is zoals Hachi, dan kan ik álles kijkenquote:Op maandag 31 december 2012 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Nee, dat boek wat ik las dit weekend wel ( The art of racing in the rain ), deze film is weer anders.
Wel heel mooi maar ik jankte best hard op t end
quote:Op maandag 31 december 2012 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, zolang het niet is zoals Hachi, dan kan ik álles kijken![]()
Ff straks op lijstje zetten, die fillum!
is die hoerige pakketbezorger al geweest ?!quote:Op maandag 31 december 2012 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Het is een Nederlandse film, maar wel een van het Zakmes kaliber, alleen dan volwassener. Het schijnt een kinderfilm te zijn maar daar ben ik het niet mee eens hoor.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
is die hoerige pakketbezorger al geweest ?!
idd ! Nouja als ie m vandaag maar braaf brengt !quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Je zal zien dat ie in de pauze komt hoor, de lijer
oh djiez niemand die m dan ff voor je aanneemt ?quote:Op maandag 31 december 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Dat zeggik, hij zal zo wel tijdens de pauze komen natuurlijk. En dan kan ik er zelf mee gaan slepen vanaf t postkantoor, hopelijk zit er niet te veel goud in
Dan isser niemand!quote:Op maandag 31 december 2012 12:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh djiez niemand die m dan ff voor je aanneemt ?
bijna 4 kilo was ie dus beter rijd de griek ff :p
Hahaha ! (wit papiertje met zilvere boompjes zit erom)quote:Op maandag 31 december 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Non, ik denk dat je doos beneden staat maar ik zit alleen boven dus ik kan m onmogelijk gaan halen
Da's fijn.quote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef oh-oh het volgende:
We mogen over een uur naar huis en ik word opgehaald, dus arme Billy hoeft niet door de knallen!
En ik heb de meest awesome kadoos gekregen van Non
Ah kak, dat klinkt echt heftig.quote:Op maandag 31 december 2012 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Hier ging het dus ondanks de vele knallen perfect, totdat Billy vanmorgen ff echt schrok, en nu rilt ie sinds dien non stop en kijkt ie naar de ramen. Net voor Billy vind ik het onwijs sneu, mn lieve brave jongetje. Dus ik ben blij dat we dalijk opgehaald worden. Kunnen ze nog ff ergens uitrazen, gisteren ook ff gaan doen, damn, wat vinden ze dat heerlijk nu, gewoon ff een half uurtje keihard racen ergens!
Ik heb mijn vingers gelukkig nogquote:Op maandag 31 december 2012 13:26 schreef Bos81 het volgende:
En vingerverlies voor al dat tuig wat nu al de hele dag aan het knallen is
Maar jij bent geen tuig als in tuig Je bent wel een voertuigquote:
Niet alleen knal hoorquote:Op maandag 31 december 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Loop jij ook al de hele dag te knallen dan Miniem?
quote:Op maandag 31 december 2012 18:41 schreef oh-oh het volgende:
Helemaal vergeten, maar ik had nog zo iets grappigs tussen de middag!
Ik liep langs een winkel en daar kwam zo een klein wit pluizenhondje naar buiten, baasje er roepend achteraan. Mijn honden deden er heel lief tegen, dus die mevrouw echt, huh, zijn ze buiten wel zo lief? Normaal blaffen ze altijd zo! Dus ik stond zo van![]()
Toen vroeg ze of ik er logeetjes bij had, dus ik zeg nee hoor, die zijn allemaal van mij.
Zij zo van oh, dan hangen er altijd maar twee te keffen tegen het raam van je winkel dus?
Toen viel mijn kwartje, ze dacht dat ik dat meisje van die chique winkel was![]()
Die heeft idd gruwelijke kefnellen hahahaha![]()
Ja die zou ik idd ook niet nemen. Of ik moet ineens op een lap grond wonen in een boerderie ofzo. Maar dan nog is het te bewerkelijk en jagers wil ik niet.quote:Op maandag 31 december 2012 18:36 schreef oh-oh het volgende:
En whippets vind ik ook tof maar die zou ik dan echt weer no way never niet nemen!
Gewoon zomaar of speciale reden Zwab?quote:
Het zit beter dan op de grondquote:Op maandag 31 december 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon zomaar of speciale reden Zwab?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |