quote:Op maandag 31 december 2012 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, zolang het niet is zoals Hachi, dan kan ik álles kijken![]()
Ff straks op lijstje zetten, die fillum!
is die hoerige pakketbezorger al geweest ?!quote:Op maandag 31 december 2012 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Het is een Nederlandse film, maar wel een van het Zakmes kaliber, alleen dan volwassener. Het schijnt een kinderfilm te zijn maar daar ben ik het niet mee eens hoor.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
is die hoerige pakketbezorger al geweest ?!
idd ! Nouja als ie m vandaag maar braaf brengt !quote:Op maandag 31 december 2012 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Je zal zien dat ie in de pauze komt hoor, de lijer
oh djiez niemand die m dan ff voor je aanneemt ?quote:Op maandag 31 december 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Dat zeggik, hij zal zo wel tijdens de pauze komen natuurlijk. En dan kan ik er zelf mee gaan slepen vanaf t postkantoor, hopelijk zit er niet te veel goud in
Dan isser niemand!quote:Op maandag 31 december 2012 12:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh djiez niemand die m dan ff voor je aanneemt ?
bijna 4 kilo was ie dus beter rijd de griek ff :p
Hahaha ! (wit papiertje met zilvere boompjes zit erom)quote:Op maandag 31 december 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Non, ik denk dat je doos beneden staat maar ik zit alleen boven dus ik kan m onmogelijk gaan halen
Da's fijn.quote:Op maandag 31 december 2012 15:03 schreef oh-oh het volgende:
We mogen over een uur naar huis en ik word opgehaald, dus arme Billy hoeft niet door de knallen!
En ik heb de meest awesome kadoos gekregen van Non
Ah kak, dat klinkt echt heftig.quote:Op maandag 31 december 2012 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Hier ging het dus ondanks de vele knallen perfect, totdat Billy vanmorgen ff echt schrok, en nu rilt ie sinds dien non stop en kijkt ie naar de ramen. Net voor Billy vind ik het onwijs sneu, mn lieve brave jongetje. Dus ik ben blij dat we dalijk opgehaald worden. Kunnen ze nog ff ergens uitrazen, gisteren ook ff gaan doen, damn, wat vinden ze dat heerlijk nu, gewoon ff een half uurtje keihard racen ergens!
Ik heb mijn vingers gelukkig nogquote:Op maandag 31 december 2012 13:26 schreef Bos81 het volgende:
En vingerverlies voor al dat tuig wat nu al de hele dag aan het knallen is
Maar jij bent geen tuig als in tuig Je bent wel een voertuigquote:
Niet alleen knal hoorquote:Op maandag 31 december 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Loop jij ook al de hele dag te knallen dan Miniem?
quote:Op maandag 31 december 2012 18:41 schreef oh-oh het volgende:
Helemaal vergeten, maar ik had nog zo iets grappigs tussen de middag!
Ik liep langs een winkel en daar kwam zo een klein wit pluizenhondje naar buiten, baasje er roepend achteraan. Mijn honden deden er heel lief tegen, dus die mevrouw echt, huh, zijn ze buiten wel zo lief? Normaal blaffen ze altijd zo! Dus ik stond zo van![]()
Toen vroeg ze of ik er logeetjes bij had, dus ik zeg nee hoor, die zijn allemaal van mij.
Zij zo van oh, dan hangen er altijd maar twee te keffen tegen het raam van je winkel dus?
Toen viel mijn kwartje, ze dacht dat ik dat meisje van die chique winkel was![]()
Die heeft idd gruwelijke kefnellen hahahaha![]()
Ja die zou ik idd ook niet nemen. Of ik moet ineens op een lap grond wonen in een boerderie ofzo. Maar dan nog is het te bewerkelijk en jagers wil ik niet.quote:Op maandag 31 december 2012 18:36 schreef oh-oh het volgende:
En whippets vind ik ook tof maar die zou ik dan echt weer no way never niet nemen!
Gewoon zomaar of speciale reden Zwab?quote:
Het zit beter dan op de grondquote:Op maandag 31 december 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon zomaar of speciale reden Zwab?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |