Ja, boven verwachting! Echt het is zo mooi gedaan, je moet het weten om het te zien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:32 schreef Muis006 het volgende:
Strega, hoe is het met je? Herstelt je gezicht goed?
Oh wauw, wat goed!quote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, boven verwachting! Echt het is zo mooi gedaan, je moet het weten om het te zien.![]()
Ja, das echt fijn.quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, boven verwachting! Echt het is zo mooi gedaan, je moet het weten om het te zien.![]()
Als het goed is ligt " Are you worthy" van Maarten van der Vleuten hier maandag gesigneerd op de mat. Onze viend Bob, van X-Rated, doet de vocals op " die Bluttige Marie". Mooi, mooi, mooi!quote:Op zondag 30 december 2012 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh, op dat Tonefloat groepsalbum zit ook een nummer met Maarten van der Vleuten
Ow Sjon wat leukquote:Op zondag 30 december 2012 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Ah fijn, actie Bos!
Ik heb er toch maar mijn profielfoto van gemaakt op FB![]()
[ afbeelding ]
Wat fijn voor jequote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh wat super superfijnquote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is idd snel! Waren ze al lang samen?quote:Op zondag 30 december 2012 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo dan. Check m'n Facebook en zie dat m'n net geëmigreerde neef (Zuid-Afrika) zijn status van 'in een relatie' naar 'vrijgezel' heeft gezet. Hij was er nog maar krap 3 weken. Dat is snel geknapt.
Jaar of 1,5 a 2 dacht ik. Weloverwogen keuze geweest. Hij kwam daar wel in een cultuur met rare regeltjes en conservatisme. Maar dat wist hij, hij was bereid ver te gaan om zich aan te passen.quote:Op zondag 30 december 2012 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is idd snel! Waren ze al lang samen?
Das wel heel sneu danquote:Op zondag 30 december 2012 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jaar of 1,5 a 2 dacht ik. Weloverwogen keuze geweest. Hij kwam daar wel in een cultuur met rare regeltjes en conservatisme. Maar dat wist hij, hij was bereid ver te gaan om zich aan te passen.
Wat fijnquote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat fijnquote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Die bijnaam kende ik nog niet.quote:Op zondag 30 december 2012 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, ik zit Ellen Degeneres terug te kijken... Vanessa Williams heeft grote Doggen
[ afbeelding ]
Awquote:Op maandag 31 december 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Minstens!
Oh ik ben nog in dubio of ik wegga vanavond, ik wil eigenlijk bij Oscar blijven![]()
Ze heeft nu haar eigen logeerkamer bij jouquote:Op maandag 31 december 2012 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou dat.
Hij kan ook bij mij komen maar t kind hoeft wat mij betreft niet te logeren dus das ook weer onhandig![]()
Nou dan is ze evengoed om 6 uur op dus me hoelaquote:Op maandag 31 december 2012 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft nu haar eigen logeerkamer bij jou
Hier wordt ze alleen wakker, verder niet bang ofzo, ook buiten niet, alleen even alert zo van 'huh, wat een geluid'.quote:Op maandag 31 december 2012 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden reageren dr niet op.
Billy schrikt heeeeeel soms even een beetje en dan gaat ie ff in de keuken liggen en dan komt ie weer terug kwispelend, dus ik negeer t maar gewoon.
Whehe. Yeah als je het kunt vermijden, gewoon doenquote:Op maandag 31 december 2012 09:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan is ze evengoed om 6 uur op dus me hoela
Oke, zolang het niet is zoals Hachi, dan kan ik álles kijkenquote:Op maandag 31 december 2012 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Nee, dat boek wat ik las dit weekend wel ( The art of racing in the rain ), deze film is weer anders.
Wel heel mooi maar ik jankte best hard op t end
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |