Ja zie, zonder ramen en zonder licht natuurlijkquote:
Kijk, nu piep je al anders hequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Maar, pas maar op dat ze niks over je logeerkamer leest, straks komt ze logeren, she loves to meet ya'll
Eh ik heb een hekel aan onverwachts bezoek (ala logeren), dat heeft niks met haar schilderij te makenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk, nu piep je al anders he![]()
Ik ga m ook heul niet op de logeerkamer hangen hoor!
Hoe moet ik daar dan ooit nog fijn naaien![]()
Hoe groot zou ie zijn?????
Maar serieus, op je werk geen optie? Gewoon los op een kastje ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef oh-oh het volgende:
20 bij 30 frot ik zo in de oudpapierbak!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar serieus, op je werk geen optie? Gewoon los op een kastje ofzo.
Wanneer ga jij op kamers?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
Sjon is een vleermuis, Chico is een rapnegert, Kees een pandahaas en wat er met Billy is gebeurd weet niemand?
Het heeft wel z'n charme
hier past ie makkelijk in denk;quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk, nu piep je al anders he![]()
Ik ga m ook heul niet op de logeerkamer hangen hoor!
Hoe moet ik daar dan ooit nog fijn naaien![]()
Hoe groot zou ie zijn?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90x120quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh ik heb een hekel aan onverwachts bezoek (ala logeren), dat heeft niks met haar schilderij te maken
Ik denk dat hij 20x30 is.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef Lutte het volgende:
'OMG! I love it, and it is even way more special coming from a cat person ♥'
Whahahaha jij smiecht!
quote:
Ik heb al een toffe houswarming gift voor jequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha als dit erbij inbegrepen zit nooit
Op die foto met filter vond ik ze nog wel oké, tot ik de echte kleur zag. Mehquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Tja...
Ik moet ook blij doen over die stomme truien.
Smaak is smaak, maar weggooien zou ik niet doen, dan in nood maar in een kastje leggen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik zal wel of ondankbaar of verwend zijn zeker, dat ik t echt niks vind?
Hence the filterquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op die foto met filter vond ik ze nog wel oké, tot ik de echte kleur zag. Meh
IK HEB NET ALLE ZOOI GERUIMD, BEN BLIJ DAT IK ROTZOOIVRIJ BEN NUquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Smaak is smaak, maar weggooien zou ik niet doen, dan in nood maar in een kastje leggen.
Weggooien zou ik ook zonde vinden, er zit toch tijd en moeite in.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Smaak is smaak, maar weggooien zou ik niet doen, dan in nood maar in een kastje leggen.
Zie je, als je het ene deurtje sluit, opent een nieuwe zich vanzelfquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK HEB NET ALLE ZOOI GERUIMD, BEN BLIJ DAT IK ROTZOOIVRIJ BEN NU![]()
![]()
Je bent er aan gehecht hè Pisc?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Nee serieus hoor, als je hem weggooit, dan stuur je hem maar op
met de roller er overheen en klaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Je kan het mss overschilderen dat doek hea?
Uhhuh!quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Oscar is not amused, mijn cola is te ondiep voor hem
quote:
Ik wil hem zien, dan kan ik daarna beslissen of ik hem koop!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK HEB ER NIET OM GEVRAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |