quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn interesses zijn ook vrouwelijk, maar ik bedoel het anders
Nee, ze liepen zo leuk overal rond met die chiwallie, dat was de lol zeg maarquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat is daar nou weer mis mee? Mijn chiwallie zou ook meegaan naar de camping, als ik aan kreperen deed hoor. Thank gawd voor Kees ga ik liever dood dan naar de camping
I hear yaquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef oh-oh het volgende:
Thank gawd voor Kees ga ik liever dood dan naar de camping
Oke, die steiger hebben we gemistquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet stoppen met het gebruiken van de shampoo van m'n vriendin
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, die steiger hebben we gemist
Sinds wanneer heb jij een relatie?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat assortiment wordt ook steeds brederquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag vandaag bij de Lidl ook weer een Chi (in de winkelwagen)![]()
niet, het is een garpjequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een relatie?![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat assortiment wordt ook steeds breder
Ja, klopt ze hebben ook net verbouwd daarquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat assortiment wordt ook steeds breder
Dat is een reclame.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een relatie?![]()
Ik kauwde nog na met Bos over Nicolettequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Stomme TT trouwens, niks mis met slikken
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Als je gaat kauwen wordt er meestal niet gespoten ook
Dan had je dus toch voor Kluijven kunnen kiezenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kauwde nog na met Bos over Nicolette
Maar je kan wel (bellen)blazenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Als je gaat kauwen wordt er meestal niet gespoten ook
RAWWWRRRRquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Zwab is echt een brok mannelijkheid, die zet zo je keukenkastjes weer in elkander met brute kracht
Dat had gekundquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan had je dus toch voor Kluijven kunnen kiezen
Ook als ze goed doorspuiten, door je neusquote:
Je zal maar net in de hooikoortsperiode zittenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook als ze goed doorspuiten, door je neus
Zo blij dat ik een man benquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook als ze goed doorspuiten, door je neus
"m'n sinussen zitten helemaal vol"quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zal maar net in de hooikoortsperiode zitten
Ik moet nu ineens denken aan de hoeveelheid mannen die willen dat vrouwen slikken, maar naderhand altijd opmerken dat het eigenlijk heel erg vies is wat ze doenquote:
Je kan ook zuigen en bellen blazen hoorquote:
Ah nee, dat is zieligquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Dat mens in Amerika heeft trouwens ook nog een heel lelijk schilderij gemaakt van de honden, dat wordt nog nagezonden. Nonneke lacht er nu al om. En ik wil dat ding echt nergens ophangen.
Non brengt me net op het geniale idee dat die doos gewoon nooit aan gaat komen dankzij die kakpostanaal![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens denken aan de hoeveelheid mannen die willen dat vrouwen slikken, maar naderhand altijd opmerken dat het eigenlijk heel erg vies is wat ze doen
Tis al zielig zat dat Chico die trui nog steeds aan heeftquote:
Ja dan krijg je de 'ik doe alsof ik het niet vies vind, ik laat me niet kennen, ik ben een stoere kerel', maar de ogen spreken boekdelenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je moet es proberen te zoenen daarna
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze ziet gewoon dat het bezorgd is met de tracking waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Dat mens in Amerika heeft trouwens ook nog een heel lelijk schilderij gemaakt van de honden, dat wordt nog nagezonden. Nonneke lacht er nu al om. En ik wil dat ding echt nergens ophangen.
Non brengt me net op het geniale idee dat die doos gewoon nooit aan gaat komen dankzij die kakpostanaal![]()
Of gewoon de huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je de 'ik doe alsof ik het niet vies vind, ik laat me niet kennen, ik ben een stoere kerel', maar de ogen spreken boekdelen
Of van die kerels die jankzakken dat het bed ergens een mini-beetje nat is geworden, echt hoor. Het zijn net vrouwenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of gewoon de huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
![]()
Ja, kom jij m heel mannelijk in mn plafond op het schijthuis boren dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze ziet gewoon dat het bezorgd is met de tracking waarschijnlijk.
Het plafond van je toilet anders? Lege muur in je kelderbox/
Drom moet je slikken, dan heb je daar geen last vanquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of van die kerels die jankzakken dat het bed ergens een mini-beetje nat is geworden, echt hoor. Het zijn net vrouwen
Hij is echt lelijk!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Nou, zo lelijk kan het toch niet zijn? Dan hang ik hem wel hier op hoor!
Ga zo door klootzak / kutmodquote:
Wat wat wat. Slowchat gaat helemaal niet over V&A, wat doet het hier eigenlijk nogquote:
Ah, goedzo!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, ik probeer alvast dat lelijke schilderij te slijten, wie maakt me los?
Hebbe?quote:
We zijn al 532 delen bezigquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat wat wat. Slowchat gaat helemaal niet over V&A, wat doet het hier eigenlijk nog!!!
Stuur maar door!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, ik probeer alvast dat lelijke schilderij te slijten, wie maakt me los?
heb je m gezien ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Nou, zo lelijk kan het toch niet zijn? Dan hang ik hem wel hier op hoor!
Nee, is het echt zo erg?quote:
Jamaar jamaar, dan kan ik nooit meer fotos van in mijn huis op FB zettenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Lutte het volgende:
Zo'n TT en René die hier post, daar moet ik bij zijn!
Wat dacht je van de optie schilderijtje van de muur, ding ophangen, foto maken, ding van de muur, oorspronkelijk schilderij terug
Trust me, you don´tquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, is het echt zo erg?Nah serieus, ik vind het zielig. Ik wil hem wel
Ben je dan niet net wat dagen te laat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uhuh. Uiteindelijk houdt het op he
Spreek me niet tegen!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je dan niet net wat dagen te laat?
Gewoon een plek waar je nooit komtquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, dan kan ik nooit meer fotos van in mijn huis op FB zetten
Die je nu hebt gekregen vond ik ook best oke!quote:
Hoekje in de keuken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Bovendien heb ik al een gave airbrush van Chico, een mooie tekening van Chico, en een heel tof schilderij van Frits Karel en Chico, dan staat ie echt NOG lulliger
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon een plek waar je nooit komtOf je stuurt hem met d'r verjaardag terug met pootafdrukken van de hondjes, dat je hem zo mooi vindt dat ze hem als aandenken mag hebben!
DAAR HANGEN DIE MOOIE!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |