Zestig euro en dan krijg je zo'n schilderij terug? Mens je bent gekquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb net 60 euro gespendeerd aan alleen al het verzenden van een kerstpakket naar hunnie, nu is de koek echt op!
Op je kantoortje bovenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAAR HANGEN DIE MOOIE!
En mn Thaise olifant die heel veel geld waard is, van Jan Montijn, dus no go!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die je nu hebt gekregen vond ik ook best oke!
quote:
Alleen voor het verzenden, de inhoud was ook nog duur zatquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zestig euro en dan krijg je zo'n schilderij terug? Mens je bent gek
IK HEB ER NIET OM GEVRAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Maar kende je haar stijl nog niet dan, ja toch? Of schildert ze beneden haar niveau?
Ik ben een sucker als iemand iets met liefde gemaakt heeft, dus ik zou het idd ophangen.
Ff zoeken op mn FB bij de getagde fotos Lutje!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Lutte het volgende:
Maar er is dus al een foto van in omloop? Ik durf het bijna niet te vragen maar
Dan stamp je erop en zeg je ik heb hem toch gekregenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK HEB ER NIET OM GEVRAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind de kwijtgeraakt optie de bestequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan stamp je erop en zeg je ik heb hem toch gekregen
goeie (matige) grap!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan stamp je erop en zeg je ik heb hem toch gekregen
Ik ga kijken, ik verwacht nu echt stokpoppetjeshondjes met jou in het midden en een zonnetjes in de rechterbovenhoek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ff zoeken op mn FB bij de getagde fotos Lutje!
Heb je niet een schilderijhaakje aan de binnenkant van een kastdeurtje?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind de kwijtgeraakt optie de beste
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga kijken, ik verwacht nu echt stokpoppetjeshondjes met jou in het midden en een zonnetjes in de rechterbovenhoek.
Gesmolten picasso komt meer in de buurtquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga kijken, ik verwacht nu echt stokpoppetjeshondjes met jou in het midden en een zonnetjes in de rechterbovenhoek.
Tuurlijk nie!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je niet een schilderijhaakje aan de binnenkant van een kastdeurtje?
arme kastjes inhoudquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je niet een schilderijhaakje aan de binnenkant van een kastdeurtje?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gesmolten picasso komt meer in de buurt
Waarschijnlijk wel, ook omdat je dat vaker hebtquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind de kwijtgeraakt optie de beste
Ik mag lijen dat er niet nog zoiets is!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat die ene blauwe met tekst om de honden heen?
en waar ga je m hangen ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat die ene blauwe met tekst om de honden heen?
De zolder heeft plaats genoeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |