Ja maar die speeddates zijn ook wel kut, je ziet elkaar niet eens.. ook wel lullig voor personen als je 20 minuten met elkaar praat en dat degene je foto ziet en ervan afziet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef Topicspace het volgende:
Paiq geeft me nog weinig matches, morgen krijg ik er weer één maar de speeddates blijven weg, ook op erg drukke momenten.
En dan adverteren ze met Paiq Select maar als ik dan mijn "suggesties" zie denk ik er eerder aan om me uit te schrijven van die site
Oh als vrouw moet je toch je standpunt houden "innerlijk is belangrijker dan uiterlijk"?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar die speeddates zijn ook wel kut, je ziet elkaar niet eens.. ook wel lullig voor personen als je 20 minuten met elkaar praat en dat degene je foto ziet en ervan afziet.
Innerlijk is ook moeilijk te zeggen zo... want iedereen praat toch wel beetje hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Oh als vrouw moet je toch je standpunt houden "innerlijk is belangrijker dan uiterlijk"?
Al zeggen dat natuurlijk alleen de lelijke vrouwen, dus die zin heb jij nog nooit gebruikt
ooh je neemt zo helemaal de romantiek weg!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Innerlijk is ook moeilijk te zeggen zo... want iedereen praat toch wel beetje hetzelfde.
dus die 20 minuten tellen niet eens, gaat nog steeds om dat uiterlijk daarna.
is toch zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:04 schreef Topicspace het volgende:
[..]
ooh je neemt zo helemaal de romantiek weg!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja inderdaad. Gewoon blokkeren die domme meiden die je vragen naar je hobbies. Je zou eens gewoon antwoorden met wat je hobbies zijn. Ondoenlijk! Blokkeren lijkt me de enige optie ja
En doordat ik soms tips niet serieus neem heb ik een vriendin. Maar whatever floats your boat enzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:37 schreef PinoOnline het volgende:
[..]
Ik zal je een tip geven jongeman! Het zijn niet meiden maar wijven.
Doe maar, hier is het ff rustig met daten, zie vorige topicquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:13 schreef Meloewa het volgende:
Vertel jullie date ervaringen spruiten
Op welke sites heb je je aangemeld?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef manofewords het volgende:
ok. nieuw hier. maar heb al ff wat meegelezen bij diverse afdelingen hier.
Afgelopen week me aangemeld bij 2 datingsites. Eens kijken wat dat gaat worden. Na een korte relatie deze zomer, daarvoor eigenlijk heel weinig gehad, kriebelt het toch om weer op zoek te gaan. In mijn dagelijks leven kom ik niet voldoende vrouwen tegen. Eens kijken of dit wat oplevert. Wie weet.
Leuk, zijn twee heel verschillende sites. Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef manofewords het volgende:
paiq en parship. nog niet echt veel actie. Maar eens kijken hoe/wat. Wel wat uitgewisseld met een dame op die laatste site, eens kijken of dat wat is.
thnx! heb idd al door dat het 2 heel verschillende sites zijn. beide leuk. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk, zijn twee heel verschillende sites. Veel plezier!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
Leuk dat dit topic ook meteen uit mijn AT gegooid wordt
Op welke site?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Voel je de liefde?
Qua daten, ik denk dat ik met O&N maar een nieuwe date moet hosselen ofzo.
Wat raar, hier niet hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
Geen site op het moment. Ik geef de voorkeur aan real-life daten, maar heb verder wel veel aan dit topic.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat raar, hier niet hoor
Maar bedankt Re!
Ik ben op een oud en nieuwfeestje uitgenodigd. Er werd zeer enthousiast gereageerd op het feit dat er een single vrouw komt. Hou mijn hart vast
Ah zo ja is ook zo, ja toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen site op het moment. Ik geef de voorkeur aan real-life daten, maar heb verder wel veel aan dit topic.
ja sorry ik lees hem nu overquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Poeh, ik moest even puzzelen op die zin. Maar volgens mij zijn we het eens.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja sorry ik lees hem nu over![]()
beetje tegen de nacht aan he
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
Je bent toch een vrouw waarom is het zo moeilijk?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Andromache het volgende:
Hoe duur is Parship? Mijn ervaringen met RP zijn matig, ik overweeg dat abonnement niet te verlengen of zelfs mijn hele profiel te verwijderen want er komt toch nooit een berichtje. Op E-matching staan over het algemeen veel leukere mannen met een leuk verhaal, dus ik denk dat ik die ga verlengen en dan er eens serieus moeite in steken. Op (goed) advies van Eefje ben ik nu zelf even rustig. Jammere is dat er dan ook niets mijn kant opkomt. Nou ja, als ik meer tijd over heb, ga ik weer datemoeite doen.
Omdat dames op RP enzo extreem veel keus hebben kunnen ze niet kiezen en worden ze kritisch. Je ziet het ook bij energiemaatschappijen enzo. Hoe meer keus, hoe moeilijker de daadwerkelijke keuze.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw waarom is het zo moeilijk?
Het is wel zo dat als je even online bent je vaak weer eens een berichtje krijgt, hoe langer je wegblijft hoe minder berichtjes. Je kunt altijd nog een leuk profiel aanschrijven toch op e-matching?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Andromache het volgende:
Hoe duur is Parship? Mijn ervaringen met RP zijn matig, ik overweeg dat abonnement niet te verlengen of zelfs mijn hele profiel te verwijderen want er komt toch nooit een berichtje. Op E-matching staan over het algemeen veel leukere mannen met een leuk verhaal, dus ik denk dat ik die ga verlengen en dan er eens serieus moeite in steken. Op (goed) advies van Eefje ben ik nu zelf even rustig. Jammere is dat er dan ook niets mijn kant opkomt. Nou ja, als ik meer tijd over heb, ga ik weer datemoeite doen.
Dat geldt net zo goed andersomquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Omdat dames op RP enzo extreem veel keus hebben kunnen ze niet kiezen en worden ze kritisch. Je ziet het ook bij energiemaatschappijen enzo. Hoe meer keus, hoe moeilijker de daadwerkelijke keuze.
deze is nooooog leuker!
Dat geldt niet andersom. Deze discussie is al zo vaak gevoerd. Schrijf je als man in, plaats een foto van de categorie 6 en halfje zoals het gros van de mannen aldaar en bemerk het verschil. Mannen worden meestal zelfs minder kritisch omdat ze toch graag een mailtje/reaktie terug willen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed andersomHet hele snoepwinkelidee van datingsites. Als je het zo ziet is het ook prima, zo niet dan moet je inderdaad wel eens wat langer volhouden. Of af en toe een snoepje eten.
Faxie ik support je broeder!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb toch maar Paiq puntjes gekocht, en wat gefotocheat...
De 2 eerste matches die ik kreeg zijn al weg....
Dat doet me goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:26 schreef PinoOnline het volgende:
[..]
Faxie ik support je broeder!!
Matches werkten voor mij ook niet, de leukste contacten heb ik toch via oneliner/speeddate gevonden. Misschien zijn oneliners toch ook meer iets voor jou, kan je meteen kijken of het uiterlijk wat voor je isquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb toch maar Paiq puntjes gekocht, en wat gefotocheat...
De 2 eerste matches die ik kreeg zijn al weg....
Ja dat idee heb ik ook tot nu toe. Ik had die credits ook gekocht om een oneliner sturen in de eerste instantie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Matches werkten voor mij ook niet, de leukste contacten heb ik toch via oneliner/speeddate gevonden. Misschien zijn oneliners toch ook meer iets voor jou, kan je meteen kijken of het uiterlijk wat voor je is.
Omdat ik bovenstaande zelf wel eens wilde nagaan, puur omdat ik er zo vaak gezever over zie in deze reeks, had ik een vorige week een profieltje aangemaakt op alternatief daten punt nl. Met dezelfde foto's als die in mijn fobo had (heb overigens gisteren andere geplaatst), maar goed, dus niet zo heel bijzonder verder, én met een vrij arrogante profieltekst:quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:17 schreef Knipoogje het volgende:
Dat geldt niet andersom. Deze discussie is al zo vaak gevoerd. Schrijf je als man in, plaats een foto van de categorie 6 en halfje zoals het gros van de mannen aldaar en bemerk het verschil. Mannen worden meestal zelfs minder kritisch omdat ze toch graag een mailtje/reaktie terug willen.
Werkelijk, het mannendate-wereldje is een koude douche als je gewend bent aanspraak te hebben in een kroeg omdat je een redelijke babbel had.
Enfin na twee dagen log ik weer eens in en heb ik 52 reacties... goed ze waren niet allemaal even mooi, maar er zat best veel leuksquote:Ja, hoi.
Nu is het zeker de bedoeling dat je zo'n semi-grappig bedoeld verhaaltje plaats? Nou ja, wellicht dat ik dat later nog even doe. Maar voor nu moet je het hier maar even mee doen.
Zoveel ja?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat ik bovenstaande zelf wel eens wilde nagaan, puur omdat ik er zo vaak gezever over zie in deze reeks, had ik een vorige week een profieltje aangemaakt op alternatief daten punt nl. Met dezelfde foto's als die in mijn fobo had (heb overigens gisteren andere geplaatst), maar goed, dus niet zo heel bijzonder verder, én met een vrij arrogante profieltekst:
[..]
Enfin na twee dagen log ik weer eens in en heb ik 52 reacties... goed ze waren niet allemaal even mooi, maar er zat best veel leukstussen. Na het lezen van de reacties had mijn profiel weer verwijdered. Sorry dames aldaar.
Dus nee, ik ben het niet met je eens Knipoogje.
52 is best veel toch, ook in twee maanden. Zat daar werkelijk niemand tussen voor een date dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoveel ja?
Ik zat daar 2 maanden, en ik had dat in totaal ofzo
Nouja d'r zaten redelijk wat flinke alternatievelingen tussen (uiteraard) en da's toch niks voor mij. Met een paar nog wat mailcontact gehad maar niks waar meer in zat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
52 is best veel toch, ook in twee maanden. Zat daar werkelijk niemand tussen voor een date dan?
Maar waarom ga ging je dan op die site zitten? Aangezien dat juist de doelgroep is daar...quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:42 schreef Faxie het volgende:
Nouja d'r zaten redelijk wat flinke alternatievelingen tussen (uiteraard) en da's toch niks voor mij. Met een paar nog wat mailcontact gehad maar niks waar meer in zat.
Ja getver een maatje, dat is pas na tien jaar als je als broer en zus leeftquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:40 schreef Andromache het volgende:
Hmmm, dan toch nog maar eens gaan inloggen op RP, gewoon omdat het kan en je dan wel aangeschren raakt?
@Eefje801: ik dacht dat het aan mij lag, maar ik kan niks met profielen waar in staat dat de beste man een leuke vrouw en een maatje zoekt en NIKS over favoriete tv, boek, muziek, jeetje, dan kan ik toch helemaal geen beeld krijgen van wie diegene is?
Muzieksmaak voornamelijk. Ik ben niet zo van de subculturen. Maar d'r zitten genoeg 'normale' dames hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar waarom ga ging je dan op die site zitten? Aangezien dat juist de doelgroep is daar...
Is natuurlijk wel wat tegenstrijdig als je graag wilt datenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja d'r zaten redelijk wat flinke alternatievelingen tussen (uiteraard) en da's toch niks voor mij. Met een paar nog wat mailcontact gehad maar niks waar meer in zat.
Kost teveelquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:50 schreef PinoOnline het volgende:
[..]
Anders vinden we wel iemand op bride.ru
Nouja ik zat er meer om te proberen. Aangezien ik wel vaak een zwak heb voor licht alternatieve damesquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel wat tegenstrijdig als je graag wilt datenDan is er altijd wel een reden, vooral op die specifieke sites
Jammer van het mailcontact!
Dus in jouw profiel staat: Ik zoek een licht alternatieve dame. Piercings mogen, maar graag niet te opvallend zijn hé?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik zat er meer om te proberen. Aangezien ik wel vaak een zwak heb voor licht alternatieve dames
Toch heb je die hokjes soms nodig hoor. Dames die een beetje alternatief zijn met dito muzieksmaak kom ik IRL nagenoeg niet tegen (weet verder niet hoe dat op andere datingsites zit, maar aan de dames op alt.dating te horen is het niet veel soeps), en dus tja, dan spreekt zoiets toch wel meer aan dan iets als RP of eMatching.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:49 schreef Faxie het volgende:
Muzieksmaak voornamelijk. Ik ben niet zo van de subculturen. Maar d'r zitten genoeg 'normale' dames hoor.
Haha nee hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dus in jouw profiel staat: Ik zoek een licht alternatieve dame. Piercings mogen, maar graag niet te opvallend zijn hé?
Daaromquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch heb je die hokjes soms nodig hoor. Dames die een beetje alternatief zijn met dito muzieksmaak kom ik IRL nagenoeg niet tegen (weet verder niet hoe dat op andere datingsites zit, maar aan de dames op alt.dating te horen is het niet veel soeps), en dus tja, dan spreekt zoiets toch wel meer aan dan iets als RP of eMatching.
Mee eens, al zit er achter menig ruitjesbloesje nog wel een verstopte "alto" hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch heb je die hokjes soms nodig hoor. Dames die een beetje alternatief zijn met dito muzieksmaak kom ik IRL nagenoeg niet tegen (weet verder niet hoe dat op andere datingsites zit, maar aan de dames op alt.dating te horen is het niet veel soeps), en dus tja, dan spreekt zoiets toch wel meer aan dan iets als RP of eMatching.
Inderdaad, uiterlijk zegt lang niet alles. Zo alternatief loop ik er zelf nu ook niet bij. After all, it's all in the mindset.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:58 schreef eefje801 het volgende:
Mee eens, al zit er achter menig ruitjesbloesje nog wel een verstopte "alto" hoor
Absoluut. En allstarsquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, uiterlijk zegt lang niet alles. Zo alternatief loop ik er zelf nu ook niet bij. After all, it's all in the mindset.
Ik kom het niet veel tegen anders op de meeste sites....quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:04 schreef Andromache het volgende:
alternatieve muzieksmaak en lichte yuppenkledingsmaak/vrouwelijk/klassiek komt ook voor, hoor....
Bij het afspreken kom je daar soms pas achter. Of bedoel je dat ze die muziek niks vinden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom het niet veel tegen anders op de meeste sites....
Ik kom weinig vrouwen tegen met een alternatieve smaak.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bij het afspreken kom je daar soms pas achter. Of bedoel je dat ze die muziek niks vinden?
Jij dusquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:07 schreef Andromache het volgende:
maar wel op Fok in de post die je net citeerde
Concerten en festivals zijn juist prima gelegenheden om iemand tegen te komenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom weinig vrouwen tegen met een alternatieve smaak.
Nouja ik kom ze wel tegen bij optredens ed, maar die zijn met aanhang uiteraard
Haha, ja All Stars.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:05 schreef eefje801 het volgende:
Absoluut. En allstarsBen wel benieuwd waarvoor ze allemaal nog datingsites gaan bedenken nu de markt zo groot is
Maar bij dat soort dingen ga ik puur voor de muziek. Dan heb ik daar niet zoveel oog voor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:11 schreef eefje801 het volgende:
Concerten en festivals zijn juist prima gelegenheden om iemand tegen te komenMaar snap wel wat je bedoelt hoor
Ik ga ook voor de muziek, maar kijk toch wel rond natuurlijk. Laat m'n ogen niet thuis hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar bij dat soort dingen ga ik puur voor de muziek. Dan heb ik daar niet zoveel oog voor.
Bedoelde ook meer als je een verlepte pannenkoek zit te eten en iemand struikelt over je papieren bordjequote:Op zaterdag 29 december 2012 02:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar bij dat soort dingen ga ik puur voor de muziek. Dan heb ik daar niet zoveel oog voor.
Nee, dat niet. Maar ik ga ook niet hele gesprekken aanknopen. Wat uberhaupt al lastig is door het gemiddelde geluidsvolume.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:20 schreef Faxie het volgende:
Ik ga ook voor de muziek, maar kijk toch wel rond natuurlijk. Laat m'n ogen niet thuis hoor.
Doe ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik ga ook niet hele gesprekken aanknopen. Wat uberhaupt al lastig is door het gemiddelde geluidsvolume.
Hier betrap ik mezelf ook wel op jahquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed andersomHet hele snoepwinkelidee van datingsites.
Omgquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:40 schreef Andromache het volgende:
Hmmm, dan toch nog maar eens gaan inloggen op RP, gewoon omdat het kan en je dan wel aangeschren raakt?
@Eefje801: ik dacht dat het aan mij lag, maar ik kan niks met profielen waar in staat dat de beste man een leuke vrouw en een maatje zoekt en NIKS over favoriete tv, boek, muziek, jeetje, dan kan ik toch helemaal geen beeld krijgen van wie diegene is?
en dat elke vrouw bedolven wordt onder reacties is een zware, zware misvatting.
Dit x 1000quote:Op zaterdag 29 december 2012 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hier betrap ik mezelf ook wel op jah
[..]
OmgLezende mannen? Bestaan ze nog, ja?
M.b.t. "alternatievere" smaken e.d. Merken jullie ook gewoon niet dat naarmate je ouder wordt, de uiterlijkheden en extreme verschillen uit je jeugd in het dagelijks leven gewoon wat meer gelijk getrokken worden? De meeste mensen krijgen toch een baan waarbij je niet meer in je zelf-gebatikde-alto-hoody met je ongewassen haren en je sad panda hoofd je contactpersonen te woord kunt staan... En ook wordt het niet gewaardeerd wanneer je maandag en dinsdag mentaal afwezig bent.. En het is toch prettig wanneer de hypotheek gewoon betaald kan worden en er af en toe een lekker broodje op de plank gebracht kan worden...
Dus 1, hooguit 2 keer per jaar neem ik nog eens maandag en dinsdag vrij, trek ik op zaterdag een tietentruitje aan en bezoek met een pil in mijn mik een technofeestje en 1 keer per jaar verdwijn ik 5 dagen in een gated communnity om in mn hobbezak hoody (ok toegegeven als het weer het toelaat overdag gewoon ook een tietenshirtje) door de modder te rollen, vage bandjes te luisteren en bij het ontbijt te genieten van een jointje...
En na een paar dagen bijslapen zit ik woensdag gewoon weer in mijn pantalonnetje-bloesje-werkmevrouw-uniform achter mijn bureau...
Wakdusmaarwouzeggen: kleding en voorkomen zeggen gewoon niet zo gek veel meer na de 25/26? Wanneer iedereen klaar is met de studie en "echte" banen krijgt trekt alles een beetje naar elkaar toe.
Bovenstaande geldt voor de middenmoters dan he. En nu ik dit typ realiseer ik me ook dat het geldt voor de stoffige kantoormensen, niet voor de andere banen... O GOD MISSCHIEN SLAAT HET WEL HELEMAAL NERGENS OP
Kort berichtje alleen. 'Hey, heb je misschien zin in contact? Groetjes'quote:
Whehehe, sucksquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kort berichtje alleen. 'Hey, heb je misschien zin in contact? Groetjes'
Ze kan me daarna nog altijd verwijderen toch? ...
Nouja 't zal wel.
Ze heeft jou natuurlijk niet zelf specifiek "hoog beoordeeld" he. Jij zat van dat specifieke stapeltje foto's bij de hoogste 6. Meer niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja 't zal wel.
Stoere foto, datingsite vol assertieve dames... 52 verrast me wel, maar ook weer niet zo. Probeer het eens met een 100 in een dozijn foto (niet iedereen heeft een stoere uitstraling) op een knuz, RP of Lexa.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:38 schreef Techno het volgende:
Enfin na twee dagen log ik weer eens in en heb ik 52 reacties... goed ze waren niet allemaal even mooi, maar er zat best veel leukstussen. Na het lezen van de reacties had mijn profiel weer verwijdered. Sorry dames aldaar.
Dus nee, ik ben het niet met je eens Knipoogje.
Nee dus, op pagina 1 bewijst techno dat 'stoer' en 'ik neem dit allemaal niet serieus' aantrekt. Vragen of ze alsjeblieft misschien contact wil is no-no. Gewoon grappige flauwe opmerking over de foto of een 'Lijkt me leuk om eens een babbel te maken'. Tenminste dat accepteerden ze meestal wel toen ik op Paiq zat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja 't zal wel.
Volgens mij geen goede openingszin, is veel te afstandelijk (contact, ze is geen alienquote:Kort berichtje alleen. 'Hey, heb je misschien zin in contact? Groetjes'
Hoe cheesy ook, de meeste mensen associeren leuk en gezellig met iets positiefs. Onbewust komt een zin met die woorden positief binnen. 'misschien' heeft dan juist weer een negatieve connotatie. Je wilt geen 'ooit' immers; je wilt 'nu!'.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:38 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Volgens mij geen goede openingszin, is veel te afstandelijk (contact, ze is geen alien) en twijfelend (misschien).
Sowieso altijd al een complimentje/positief iets in je openingszin stoppen. Al is het maar iets stompzinnings als "leuk' 'gezellig.'
Pcies...quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef BeamofLight het volgende:
Hou toch eens een keer op met al dat ge-over-analyseer man. Tis allemaal geen hogere wiskunde. Je komt in contact met een vrouw of niet. Ze wil je of niet. Klaar.
Daar is dit topic toch voor?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef BeamofLight het volgende:
Hou toch eens een keer op met al dat ge-over-analyseer man. Tis allemaal geen hogere wiskunde. Je komt in contact met een vrouw of niet. Ze wil je of niet. Klaar.
Nee het was ooit de bedoeling om datingsite-ervaringen te sharen. Dit lijkt meer op een groot hoe benader ik zo'n ding van het andere geslacht eigenlijk topic.quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daar is dit topic toch voor?
Is juist leuk om dit soort dingen te analyseren. Anders plaats je maar een bewezen kansloos profiel met een slechte foto en vraag je jezelf maar af waarom ze je niet wil. Want tja, ze wil je of ze wil je niet
Wat?! Geen leuke spannende DM's gehad van de mannen hier? Ik ben ontzet!quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:40 schreef Andromache het volgende:
en dat elke vrouw bedolven wordt onder reacties is een zware, zware misvatting.
Uit de OP:quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee het was ooit de bedoeling om datingsite-ervaringen te sharen. Dit lijkt meer op een groot hoe benader ik zo'n ding van het andere geslacht eigenlijk topic.
quote:Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!
Ik heb een foto waar ik als een halve gare op sta en een normale foto. De halve gare foto trekt veel meer reacties als de foto waar ik -naar mijn idee- normaal op sta.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:25 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Stoere foto, datingsite vol assertieve dames... 52 verrast me wel, maar ook weer niet zo. Probeer het eens met een 100 in een dozijn foto (niet iedereen heeft een stoere uitstraling) op een knuz, RP of Lexa.
Met zo'n foto ofzo:
[ afbeelding ]
[..]
Nee dus, op pagina 1 bewijst techno dat 'stoer' en 'ik neem dit allemaal niet serieus' aantrekt. Vragen of ze alsjeblieft misschien contact wil is no-no. Gewoon grappige flauwe opmerking over de foto of een 'Lijkt me leuk om eens een babbel te maken'. Tenminste dat accepteerden ze meestal wel toen ik op Paiq zat.
Dit dus. Dat individuele gezeik steeds over welke one-liner te gebruiken....waar een vrouw wel aan te raken op stap...ik snap het allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, ik heb dit al eens eerder gezegd, maar het accent moet toch wel liggen op mensen die er "normaal" mee kunnen omgaan. Als je het andere geslacht om te beginnen al doodeng vindt, moet je misschien eens in een topic beginnen waarin je daaraan kunt werken.
wat snap je daar niet aan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dit dus. Dat individuele gezeik steeds over welke one-liner te gebruiken....waar een vrouw wel aan te raken op stap...ik snap het allemaal niet meer.
Snap ik wel. Maar een spetterende openingszin begin ik niet meer aan, onzinnig gedoe en teveel moeite voor niks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ze heeft jou natuurlijk niet zelf specifiek "hoog beoordeeld" he. Jij zat van dat specifieke stapeltje foto's bij de hoogste 6. Meer niet.
Of ze was niet helemaal onder de indruk van je openingszin. Die natuurlijk ook niet spetterend was. (Maar wat in principe ook niet hoeft, normaal gesproken).
Ja dat. Dat overanalyseren ben ik wel klaar mee, dat heeft me alleen maar ellendige gevoelens opgelevert.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef DaMart het volgende:
Toen was ik er dus wel klaar mee en heb ik gezegd dat ik weg moest om de biefstuk op de barbecue om te draaien.
jammer van die laatste opmerking, vind ik. beetje denigrerend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat een match in het eerste gesprek haar/zijn idealen probeert op te dringen aan je?.
Ik had op Paiq een apart eerste gesprek met iemand. Binnen 5 minuten gaf ze aan vegetariër te zijn. Prima natuurlijk, moet ze helemaal zelf weten. Alleen begon ze toen een heel betoog over waarom het eten van vlees slecht is en zielig voor de dieren en de kindjes in Afrika en weet ik veel wat nog meer en ik kreeg het dringende verzoek om toch ook maar te stoppen met het eten van vlees.
Toen was ik er dus wel klaar mee en heb ik gezegd dat ik weg moest om de biefstuk op de barbecue om te draaien.
Ligt er een beetje aan of hij al hints/opmerkingen heeft gegeven dat hij van een andere mening is en klaar is met het onderwerp.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:25 schreef dawg het volgende:
jammer van die laatste opmerking, vind ik. beetje denigrerend.
hij stelt: "prima, moet ze zelf weten."quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of hij al hints/opmerkingen heeft gegeven dat hij van een andere mening is en klaar is met het onderwerp.
Pakt ze die niet op dan kan ik het begrijpen dat je zo'n opmerking plaats. (al zou ik het zelf niet snel doen).
Dat zegt niets over z'n gesprek. Maar mocht hij enkel dat hebben gezegd (iets in die trant) en vervoglens zo'n sneer.. dan was/ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
hij stelt: "prima, moet ze zelf weten."
maar dan toch zo'n sneer op het einde. tja.
en nee, ik ben geen vegetariër.
Zo hey, aantrekkelijke houding hoor! Ik durf te wedden dat je ze zo in je schoot geworpen krijgt!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar een spetterende openingszin begin ik niet meer aan, onzinnig gedoe en teveel moeite voor niks.
heeft ook niks met dat gesprek te maken. ik zie dat steeds vaker, dat mensen belachelijk gemaakt worden om hun idealen of mening. ik vind dat gewoon debiel, excuse me.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zegt niets over z'n gesprek. Maar mocht hij enkel dat hebben gezegd (iets in die trant) en vervoglens zo'n sneer.. dan was/ben ik het met je eens.
Ik had al een keer aangegeven dat ik het prima vond hoor dat zij geen vlees eet, maar dat ik daar voor mezelf anders tegenover sta. Maar als mensen dan blijven drammen, dan kan ik wel eens sarcastisch uit de hoek komen, zoals in dit gevalquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
hij stelt: "prima, moet ze zelf weten."
maar dan toch zo'n sneer op het einde. tja.
en nee, ik ben geen vegetariër.
Dat mag. Snap wat je bedoelt. Maar het hele gelijk 'ik ben vega dus ik ga je proberen over te halen terwijl ik je nog niet eens ken' .. daar kan ik ook niet goed tegen. Een gesprek erover is oke, maar niet iedereen zit erop te wachten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
heeft ook niks met dat gesprek te maken. ik zie dat steeds vaker, dat mensen belachelijk gemaakt worden om hun idealen of mening. ik vind dat gewoon debiel, excuse me.
je had ook gewoon de eer aan jezelf kunnen houden en het gesprek gewoon kunnen verlaten, ipv je te verbergen achter zgn. sarcasme.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had al een keer aangegeven dat ik het prima vond hoor dat zij geen vlees eet, maar dat ik daar voor mezelf anders tegenover sta. Maar als mensen dan blijven drammen, dan kan ik wel eens sarcastisch uit de hoek komen, zoals in dit geval.
Eens met dawg, beetje sneue opmerking aan het eind.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat een match in het eerste gesprek haar/zijn idealen probeert op te dringen aan je?.
Ik had op Paiq een apart eerste gesprek met iemand. Binnen 5 minuten gaf ze aan vegetariër te zijn. Prima natuurlijk, moet ze helemaal zelf weten. Alleen begon ze toen een heel betoog over waarom het eten van vlees slecht is en zielig voor de dieren en de kindjes in Afrika en weet ik veel wat nog meer en ik kreeg het dringende verzoek om toch ook maar te stoppen met het eten van vlees.
't Is al iets te vaak gebeurd dat er 0,0 reactie komt op een lange en mi leuke tekst.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo hey, aantrekkelijke houding hoor! Ik durf te wedden dat je ze zo in je schoot geworpen krijgt!
dit dus. en daarnaast even alvast de stelling "ja maar zieltjes winnen getuigt ook niet van respect ditdat." onderuit halen: er zit een verschil tussen een bewust wellicht kwetsende of denigrerende opmerking adhv iemands ideaal, en opgaan in enthousiasme over je idealen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eens met dawg, beetje sneue opmerking aan het eind.
Je had natuurlijk ook kunnen zeggen dat je niet gediend bent van dit soort zieltjeswinnerij.
Boehoe. Heel vervelend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is al iets te vaak gebeurd dat er 0,0 reactie komt op een lange en mi leuke tekst.
Dan niet, care.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Boehoe. Heel vervelend.
Door dan maar helemaal geen moeite meer te doen kom je er ook niet he.
Het geeft, want je schrijft het. Vind wel dat Yuki gelijk heeft. Heb nog niet iets positiefs hier gelezen van jou, ze zijn steeds of niet leuk genoeg of ze vinden jou niet leuk genoeg. Dat bestaat gewoon niet, ergens gaat er iets niet goed of je verwacht teveel ervan.quote:
Hoezo kan dat niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:51 schreef eefje801 het volgende:
Heb nog niet iets positiefs hier gelezen van jou, ze zijn steeds of niet leuk genoeg of ze vinden jou niet leuk genoeg. Dat bestaat gewoon niet
In de periode dat ik actief bezig was op 3 sites heb ik hier niet echt meegepost eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het geeft, want je schrijft het. Vind wel dat Yuki gelijk heeft. Heb nog niet iets positiefs hier gelezen van jou, ze zijn steeds of niet leuk genoeg of ze vinden jou niet leuk genoeg. Dat bestaat gewoon niet, ergens gaat er iets niet goed of je verwacht teveel ervan.
Okee, even nuanceren, ik kan me daar heel weinig bij voorstellen. Je staat niet op een datingsite omdat je "even rond wilt kijken" of "het wel lachen vindt", dat maak je mij niet wijs. Er ligt dus een verwachting aan ten grondslag. En als je daarvoor verder niet teveel wilt ondernemen is dat helemaal prima, maar dan hoef je volgens mij niet te verwachten dat het storm loopt met gezellige contacten en/of dates.quote:
Deze nuancering lijkt mij inderdaad beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Okee, even nuanceren, ik kan me daar heel weinig bij voorstellen. Je staat niet op een datingsite omdat je "even rond wilt kijken" of "het wel lachen vindt", dat maak je mij niet wijs. Er ligt dus een verwachting aan ten grondslag. En als je daarvoor verder niet teveel wilt ondernemen is dat helemaal prima, maar dan hoef je volgens mij niet te verwachten dat het storm loopt met gezellige contacten en/of dates.
Tja zo'n leuke grappige adrem versierzin wel hoor....quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je blij bent zo en het niet nodig hebt dan hoef je er ook geen tijd in te steken extra. Dat is alleen nuttig als je echt graag een vriendin wil en er erg mee zit dat je die niet hebt.. zoals jij praat zit je er niet (meer) zo erg mee in ieder geval.. kan je dan niet kwalijk nemen als je niet zo erg veel tijd erin wil steken. Maar zoals een openingszin ofzo.. dat kost haast geen moeite ja.
Hoeft ook geen versierzin te zijn. Althans ik heb daar het nut nooit zo van ingezien. Als je gewoon met een meid praat en wat interesse toont kom je al veel verder dan even met 1 gevat zinnetje indruk proberen te maken... versieren online vind ik meer gewoon leuk praten dan dat je echt bezig bent om de ander te paaien telkens..quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja zo'n leuke grappige adrem versierzin wel hoor....
Geef het dan tenminste een leuke TT. Zoals 'Waar Faxie alles bij elkaar hosselt'.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, vorige TT is voorlopig niet nodig.
voorspelbaar weer, jouw jankreactie op iets wat jij onzin vindt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:30 schreef Silenus het volgende:
Wat een gejank over dat geintje van die biefstuk zeg.Boehoehoeohe echt heel gemeen om te zeggen dat je een biefstukje gaat bakken tegen een vega.
Ach. Het is en blijft fok.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:30 schreef Silenus het volgende:
Wat een gejank over dat geintje van die biefstuk zeg.Boehoehoeohe echt heel gemeen om te zeggen dat je een biefstukje gaat bakken tegen een vega.
Je vergeet je schijnheilige kerstmuts-smiley, Scrooge.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
voorspelbaar weer, jouw jankreactie op iets wat jij onzin vindt.
Ja ja, zo makkelijk kom je er niet van afquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:44 schreef Silenus het volgende:
Telt het dan met verschillende mensen of dates in het algemeen?
Ik heb overigens werkelijk geen idee meer, haha.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Geef het dan tenminste een leuke TT. Zoals 'Waar Faxie alles bij elkaar hosselt'.
Oh en mooi.
3 Stuks, een jaarrecordquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Moogwai10 het volgende:
Trouwens, we naderen het einde van het jaar een beetje en dat word je her en der natuurlijk weer doodgegooid met top 10 tjes.
Ben dus eigenlijk wel benieuwd hoeveel dates iedereen hier heeft gehad in 2012?
Ofwel wie is de opper-Fok-dating-hossel-baas/bazin van 2012?![]()
Alhoewel de eer van die titel natuurlijk ook wel weer enigzins twijfelachtig is.
Ik zal zelf aftrappen: 0 dates
aardig wat maanden noem ik minimaal 4. Een paar is minimaal twee dus dat zijn 8 maanden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Uit het hoofd; tien. Zaten er wel een paar bij met wie ik aardig wat maanden gedate heb.
Duurt het nou maanden om erachter te komen of iemand wat is of niet, of is het meer op de fwb manier?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Uit het hoofd; tien. Zaten er wel een paar bij met wie ik aardig wat maanden gedate heb.
Als ik voor mezelf spreek duurt het verliefd worden meestal iets langer, zelden gelijk pats! boem! Toch weet ik dat meestal in het begin wel, welke richting het op kan gaan. Soms blijft het ook vaag een tijdje, en weer een andere keer zijn er wel gevoelens maar is dat niet genoeg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Duurt het nou maanden om erachter te komen of iemand wat is of niet, of is het meer op de fwb manier?
En dan zat er nog dat gekke hondenvrouwtje bij van het begin van het jaar. Moet ik ineens aan denken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
aardig wat maanden noem ik minimaal 4. Een paar is minimaal twee dus dat zijn 8 maanden.
Dus in overige 4 maand heb je er 8 gedate. Idd niet verbazend voor jou
Ikzelf trouwens nul volgens mij
Ow wacht 1 via fok.. dat dan weer wel.
Er was één geval waar ik mijn twijfels had, ik wel veel voor voelde en het ruimschoots de kans gaf en hoopte dat ze over zouden gaan, maar helaas.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Duurt het nou maanden om erachter te komen of iemand wat is of niet, of is het meer op de fwb manier?
Droom jij ook weleens dat je aan een lange gedekte tafel zit, en al je dates uit heden en verleden tegenover je zitten en je verwijtend aanstaren met hun inktzwarte kooltjes als ogen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Silenus het volgende:
Hmm even m'n Whatsapp doorgescrolld. Echte date-dates (de kroeg in, drankje) om en nabij de 25.
Ik heb dit jaar ook geen dates gehad. Maar goed, ik ben me pas sinds een maand of zo weer wat actiever op datingsites aan het begeven, dus wie weet wat volgend jaar gaat brengenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Moogwai10 het volgende:
Trouwens, we naderen het einde van het jaar een beetje en dat word je her en der natuurlijk weer doodgegooid met top 10 tjes.
Ben dus eigenlijk wel benieuwd hoeveel dates iedereen hier heeft gehad in 2012?
Ofwel wie is de opper-Fok-dating-hossel-baas/bazin van 2012?![]()
Alhoewel de eer van die titel natuurlijk ook wel weer enigzins twijfelachtig is.
Ik zal zelf aftrappen: 0 dates
Damn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Silenus het volgende:
Hmm even m'n Whatsapp doorgescrolld. Echte date-dates (de kroeg in, drankje) om en nabij de 25.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |