52 is best veel toch, ook in twee maanden. Zat daar werkelijk niemand tussen voor een date dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoveel ja?
Ik zat daar 2 maanden, en ik had dat in totaal ofzo
Nouja d'r zaten redelijk wat flinke alternatievelingen tussen (uiteraard) en da's toch niks voor mij. Met een paar nog wat mailcontact gehad maar niks waar meer in zat.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
52 is best veel toch, ook in twee maanden. Zat daar werkelijk niemand tussen voor een date dan?
Maar waarom ga ging je dan op die site zitten? Aangezien dat juist de doelgroep is daar...quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:42 schreef Faxie het volgende:
Nouja d'r zaten redelijk wat flinke alternatievelingen tussen (uiteraard) en da's toch niks voor mij. Met een paar nog wat mailcontact gehad maar niks waar meer in zat.
Ja getver een maatje, dat is pas na tien jaar als je als broer en zus leeftquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:40 schreef Andromache het volgende:
Hmmm, dan toch nog maar eens gaan inloggen op RP, gewoon omdat het kan en je dan wel aangeschren raakt?
@Eefje801: ik dacht dat het aan mij lag, maar ik kan niks met profielen waar in staat dat de beste man een leuke vrouw en een maatje zoekt en NIKS over favoriete tv, boek, muziek, jeetje, dan kan ik toch helemaal geen beeld krijgen van wie diegene is?
Muzieksmaak voornamelijk. Ik ben niet zo van de subculturen. Maar d'r zitten genoeg 'normale' dames hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar waarom ga ging je dan op die site zitten? Aangezien dat juist de doelgroep is daar...
Is natuurlijk wel wat tegenstrijdig als je graag wilt datenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja d'r zaten redelijk wat flinke alternatievelingen tussen (uiteraard) en da's toch niks voor mij. Met een paar nog wat mailcontact gehad maar niks waar meer in zat.
Kost teveelquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:50 schreef PinoOnline het volgende:
[..]
Anders vinden we wel iemand op bride.ru
Nouja ik zat er meer om te proberen. Aangezien ik wel vaak een zwak heb voor licht alternatieve damesquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel wat tegenstrijdig als je graag wilt datenDan is er altijd wel een reden, vooral op die specifieke sites
Jammer van het mailcontact!
Dus in jouw profiel staat: Ik zoek een licht alternatieve dame. Piercings mogen, maar graag niet te opvallend zijn hé?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik zat er meer om te proberen. Aangezien ik wel vaak een zwak heb voor licht alternatieve dames
Toch heb je die hokjes soms nodig hoor. Dames die een beetje alternatief zijn met dito muzieksmaak kom ik IRL nagenoeg niet tegen (weet verder niet hoe dat op andere datingsites zit, maar aan de dames op alt.dating te horen is het niet veel soeps), en dus tja, dan spreekt zoiets toch wel meer aan dan iets als RP of eMatching.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:49 schreef Faxie het volgende:
Muzieksmaak voornamelijk. Ik ben niet zo van de subculturen. Maar d'r zitten genoeg 'normale' dames hoor.
Haha nee hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dus in jouw profiel staat: Ik zoek een licht alternatieve dame. Piercings mogen, maar graag niet te opvallend zijn hé?
Daaromquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch heb je die hokjes soms nodig hoor. Dames die een beetje alternatief zijn met dito muzieksmaak kom ik IRL nagenoeg niet tegen (weet verder niet hoe dat op andere datingsites zit, maar aan de dames op alt.dating te horen is het niet veel soeps), en dus tja, dan spreekt zoiets toch wel meer aan dan iets als RP of eMatching.
Mee eens, al zit er achter menig ruitjesbloesje nog wel een verstopte "alto" hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch heb je die hokjes soms nodig hoor. Dames die een beetje alternatief zijn met dito muzieksmaak kom ik IRL nagenoeg niet tegen (weet verder niet hoe dat op andere datingsites zit, maar aan de dames op alt.dating te horen is het niet veel soeps), en dus tja, dan spreekt zoiets toch wel meer aan dan iets als RP of eMatching.
Inderdaad, uiterlijk zegt lang niet alles. Zo alternatief loop ik er zelf nu ook niet bij. After all, it's all in the mindset.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:58 schreef eefje801 het volgende:
Mee eens, al zit er achter menig ruitjesbloesje nog wel een verstopte "alto" hoor
Absoluut. En allstarsquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, uiterlijk zegt lang niet alles. Zo alternatief loop ik er zelf nu ook niet bij. After all, it's all in the mindset.
Ik kom het niet veel tegen anders op de meeste sites....quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:04 schreef Andromache het volgende:
alternatieve muzieksmaak en lichte yuppenkledingsmaak/vrouwelijk/klassiek komt ook voor, hoor....
Bij het afspreken kom je daar soms pas achter. Of bedoel je dat ze die muziek niks vinden?quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom het niet veel tegen anders op de meeste sites....
Ik kom weinig vrouwen tegen met een alternatieve smaak.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bij het afspreken kom je daar soms pas achter. Of bedoel je dat ze die muziek niks vinden?
Jij dusquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:07 schreef Andromache het volgende:
maar wel op Fok in de post die je net citeerde
Concerten en festivals zijn juist prima gelegenheden om iemand tegen te komenquote:Op zaterdag 29 december 2012 02:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom weinig vrouwen tegen met een alternatieve smaak.
Nouja ik kom ze wel tegen bij optredens ed, maar die zijn met aanhang uiteraard
Haha, ja All Stars.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:05 schreef eefje801 het volgende:
Absoluut. En allstarsBen wel benieuwd waarvoor ze allemaal nog datingsites gaan bedenken nu de markt zo groot is
Maar bij dat soort dingen ga ik puur voor de muziek. Dan heb ik daar niet zoveel oog voor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:11 schreef eefje801 het volgende:
Concerten en festivals zijn juist prima gelegenheden om iemand tegen te komenMaar snap wel wat je bedoelt hoor
Ik ga ook voor de muziek, maar kijk toch wel rond natuurlijk. Laat m'n ogen niet thuis hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 02:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar bij dat soort dingen ga ik puur voor de muziek. Dan heb ik daar niet zoveel oog voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |