abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 december 2012 @ 00:26:41 #26
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120894348
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
Leuk dat dit topic ook meteen uit mijn AT gegooid wordt :(
Wat raar, hier niet hoor :)

Maar bedankt Re!

Ik ben op een oud en nieuwfeestje uitgenodigd. Er werd zeer enthousiast gereageerd op het feit dat er een single vrouw komt. Hou mijn hart vast ;)

Maar omdat het niet helemaal ontopic is: hopenlijk in het nieuwe jaar een date met de hopman
pi_120894366
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:25 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Op welke site?
Geen site op het moment. Ik geef de voorkeur aan real-life daten, maar heb verder wel veel aan dit topic.
pi_120894386
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat raar, hier niet hoor :)

Maar bedankt Re!

Ik ben op een oud en nieuwfeestje uitgenodigd. Er werd zeer enthousiast gereageerd op het feit dat er een single vrouw komt. Hou mijn hart vast ;)
_O- Altijd spannend zoiets ja.
  zaterdag 29 december 2012 @ 00:27:44 #29
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_120894407
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Geen site op het moment. Ik geef de voorkeur aan real-life daten, maar heb verder wel veel aan dit topic.
Ah zo ja is ook zo, ja toch?
Doei!
pi_120894489
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:27 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Ah zo ja is ook zo, ja toch?
Poeh, ik moest even puzzelen op die zin. Maar volgens mij zijn we het eens. :D ;)
  zaterdag 29 december 2012 @ 00:30:06 #31
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_120894526
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Poeh, ik moest even puzzelen op die zin. Maar volgens mij zijn we het eens. :D ;)
ja sorry ik lees hem nu over _O-
beetje tegen de nacht aan he
Doei!
pi_120894614
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:30 schreef Meloewa het volgende:

[..]

ja sorry ik lees hem nu over _O-
beetje tegen de nacht aan he
_O- Laten we het daar maar op houden, haha.
pi_120894645
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
Leuk dat dit topic ook meteen uit mijn AT gegooid wordt :(
Dat dus.
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:04:27 #34
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_120896283
Hoe duur is Parship? Mijn ervaringen met RP zijn matig, ik overweeg dat abonnement niet te verlengen of zelfs mijn hele profiel te verwijderen want er komt toch nooit een berichtje. Op E-matching staan over het algemeen veel leukere mannen met een leuk verhaal, dus ik denk dat ik die ga verlengen en dan er eens serieus moeite in steken. Op (goed) advies van Eefje ben ik nu zelf even rustig. Jammere is dat er dan ook niets mijn kant opkomt. Nou ja, als ik meer tijd over heb, ga ik weer datemoeite doen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:07:00 #35
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_120896417
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Andromache het volgende:
Hoe duur is Parship? Mijn ervaringen met RP zijn matig, ik overweeg dat abonnement niet te verlengen of zelfs mijn hele profiel te verwijderen want er komt toch nooit een berichtje. Op E-matching staan over het algemeen veel leukere mannen met een leuk verhaal, dus ik denk dat ik die ga verlengen en dan er eens serieus moeite in steken. Op (goed) advies van Eefje ben ik nu zelf even rustig. Jammere is dat er dan ook niets mijn kant opkomt. Nou ja, als ik meer tijd over heb, ga ik weer datemoeite doen.
Je bent toch een vrouw waarom is het zo moeilijk?
Doei!
pi_120896429
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:07 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Je bent toch een vrouw waarom is het zo moeilijk?
Omdat dames op RP enzo extreem veel keus hebben kunnen ze niet kiezen en worden ze kritisch. Je ziet het ook bij energiemaatschappijen enzo. Hoe meer keus, hoe moeilijker de daadwerkelijke keuze.
deze is nooooog leuker!
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:12:50 #37
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120896680
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Andromache het volgende:
Het is wel zo dat als je even online bent je vaak weer eens een berichtje krijgt, hoe langer je wegblijft hoe minder berichtjes. Je kunt altijd nog een leuk profiel aanschrijven toch op e-matching?
Ik vond RP in de omgeving waar wij volgens mij allebei wonen trouwens ook niet echt wat hoor. Weinig leuke mannen tussen. En dan bedoel ik mannen met een goed ingevuld profiel en een redelijke foto ;)

Of je krijgt gelijk een emailadres, besluit te mailen en dan hoor je niks meer :P Wil alleen maar zeggen, er zijn inderdaad zoveel. (of zoals mijn oma zei: meer mannen als kerken) dus dan is de kans ook gewoon heel klein dat je eens een echt leuke treft die goed bij je past.
pi_120896822
Zag trouwens dat RP korting geeft, maar ze snappen volgens mij niet zo hoe korting werkt :')

zaterdag 29 december 2012 @ 01:16:16 #39
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120896826
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Omdat dames op RP enzo extreem veel keus hebben kunnen ze niet kiezen en worden ze kritisch. Je ziet het ook bij energiemaatschappijen enzo. Hoe meer keus, hoe moeilijker de daadwerkelijke keuze.
deze is nooooog leuker!
Dat geldt net zo goed andersom ;) Het hele snoepwinkelidee van datingsites. Als je het zo ziet is het ook prima, zo niet dan moet je inderdaad wel eens wat langer volhouden. Of af en toe een snoepje eten.
pi_120896879
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat geldt net zo goed andersom ;) Het hele snoepwinkelidee van datingsites. Als je het zo ziet is het ook prima, zo niet dan moet je inderdaad wel eens wat langer volhouden. Of af en toe een snoepje eten.
Dat geldt niet andersom. Deze discussie is al zo vaak gevoerd. Schrijf je als man in, plaats een foto van de categorie 6 en halfje zoals het gros van de mannen aldaar en bemerk het verschil. Mannen worden meestal zelfs minder kritisch omdat ze toch graag een mailtje/reaktie terug willen.
Werkelijk, het mannendate-wereldje is een koude douche als je gewend bent aanspraak te hebben in een kroeg omdat je een redelijke babbel had.
pi_120897059
Ohja, want de echt leuke mannen willen natuurlijk allemaal wel een bergtrol met een kort pittig rood kapseltje. De datingwereld is een snoepwinkel voor zulke vrouwen.

Oh foei! En dan vergeet ik zomaar de rammelende eierstokken!
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:22:35 #42
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_120897095
Bedankt Perzephone, hoef ik het niet meer te tikken ;)
pi_120897212
Ik heb toch maar Paiq puntjes gekocht, en wat gefotocheat...

De 2 eerste matches die ik kreeg zijn al weg....
pi_120897250
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:25 schreef Faxie het volgende:

Faxie ik support je broeder!!
pi_120897351
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:26 schreef PinoOnline het volgende:

[..]

Faxie ik support je broeder!!
Dat doet me goed :@
pi_120897533
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:25 schreef Faxie het volgende:

Matches werkten voor mij ook niet, de leukste contacten heb ik toch via oneliner/speeddate gevonden. Misschien zijn oneliners toch ook meer iets voor jou, kan je meteen kijken of het uiterlijk wat voor je is :).
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_120897677
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:32 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Matches werkten voor mij ook niet, de leukste contacten heb ik toch via oneliner/speeddate gevonden. Misschien zijn oneliners toch ook meer iets voor jou, kan je meteen kijken of het uiterlijk wat voor je is :).
Ja dat idee heb ik ook tot nu toe. Ik had die credits ook gekocht om een oneliner sturen in de eerste instantie.
pi_120897758
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:17 schreef Knipoogje het volgende:
Dat geldt niet andersom. Deze discussie is al zo vaak gevoerd. Schrijf je als man in, plaats een foto van de categorie 6 en halfje zoals het gros van de mannen aldaar en bemerk het verschil. Mannen worden meestal zelfs minder kritisch omdat ze toch graag een mailtje/reaktie terug willen.
Werkelijk, het mannendate-wereldje is een koude douche als je gewend bent aanspraak te hebben in een kroeg omdat je een redelijke babbel had.
Omdat ik bovenstaande zelf wel eens wilde nagaan, puur omdat ik er zo vaak gezever over zie in deze reeks, had ik een vorige week een profieltje aangemaakt op alternatief daten punt nl. Met dezelfde foto's als die in mijn fobo had (heb overigens gisteren andere geplaatst), maar goed, dus niet zo heel bijzonder verder, én met een vrij arrogante profieltekst:
quote:
Ja, hoi.
Nu is het zeker de bedoeling dat je zo'n semi-grappig bedoeld verhaaltje plaats? Nou ja, wellicht dat ik dat later nog even doe. Maar voor nu moet je het hier maar even mee doen.
Enfin na twee dagen log ik weer eens in en heb ik 52 reacties... goed ze waren niet allemaal even mooi, maar er zat best veel leuks O+ tussen. Na het lezen van de reacties had mijn profiel weer verwijdered. Sorry dames aldaar.

Dus nee, ik ben het niet met je eens Knipoogje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 01:39:45 ]
pi_120897811
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 december 2012 01:38 schreef Techno het volgende:

[..]

Omdat ik bovenstaande zelf wel eens wilde nagaan, puur omdat ik er zo vaak gezever over zie in deze reeks, had ik een vorige week een profieltje aangemaakt op alternatief daten punt nl. Met dezelfde foto's als die in mijn fobo had (heb overigens gisteren andere geplaatst), maar goed, dus niet zo heel bijzonder verder, én met een vrij arrogante profieltekst:

[..]

Enfin na twee dagen log ik weer eens in en heb ik 52 reacties... goed ze waren niet allemaal even mooi, maar er zat best veel leuks O+ tussen. Na het lezen van de reacties had mijn profiel weer verwijdered. Sorry dames aldaar.

Dus nee, ik ben het niet met je eens Knipoogje.
Zoveel ja? :o

Ik zat daar 2 maanden, en ik had dat in totaal ofzo :')
  zaterdag 29 december 2012 @ 01:40:58 #50
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_120897835
Hmmm, dan toch nog maar eens gaan inloggen op RP, gewoon omdat het kan en je dan wel aangeschren raakt?

@Eefje801: ik dacht dat het aan mij lag, maar ik kan niks met profielen waar in staat dat de beste man een leuke vrouw en een maatje zoekt en NIKS over favoriete tv, boek, muziek, jeetje, dan kan ik toch helemaal geen beeld krijgen van wie diegene is?

en dat elke vrouw bedolven wordt onder reacties is een zware, zware misvatting.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')