Wat raar, hier niet hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
Leuk dat dit topic ook meteen uit mijn AT gegooid wordt
Geen site op het moment. Ik geef de voorkeur aan real-life daten, maar heb verder wel veel aan dit topic.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat raar, hier niet hoor
Maar bedankt Re!
Ik ben op een oud en nieuwfeestje uitgenodigd. Er werd zeer enthousiast gereageerd op het feit dat er een single vrouw komt. Hou mijn hart vast
Ah zo ja is ook zo, ja toch?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen site op het moment. Ik geef de voorkeur aan real-life daten, maar heb verder wel veel aan dit topic.
ja sorry ik lees hem nu overquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Poeh, ik moest even puzzelen op die zin. Maar volgens mij zijn we het eens.![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja sorry ik lees hem nu over![]()
beetje tegen de nacht aan he
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
Leuk dat dit topic ook meteen uit mijn AT gegooid wordt
Je bent toch een vrouw waarom is het zo moeilijk?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Andromache het volgende:
Hoe duur is Parship? Mijn ervaringen met RP zijn matig, ik overweeg dat abonnement niet te verlengen of zelfs mijn hele profiel te verwijderen want er komt toch nooit een berichtje. Op E-matching staan over het algemeen veel leukere mannen met een leuk verhaal, dus ik denk dat ik die ga verlengen en dan er eens serieus moeite in steken. Op (goed) advies van Eefje ben ik nu zelf even rustig. Jammere is dat er dan ook niets mijn kant opkomt. Nou ja, als ik meer tijd over heb, ga ik weer datemoeite doen.
Omdat dames op RP enzo extreem veel keus hebben kunnen ze niet kiezen en worden ze kritisch. Je ziet het ook bij energiemaatschappijen enzo. Hoe meer keus, hoe moeilijker de daadwerkelijke keuze.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw waarom is het zo moeilijk?
Het is wel zo dat als je even online bent je vaak weer eens een berichtje krijgt, hoe langer je wegblijft hoe minder berichtjes. Je kunt altijd nog een leuk profiel aanschrijven toch op e-matching?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Andromache het volgende:
Hoe duur is Parship? Mijn ervaringen met RP zijn matig, ik overweeg dat abonnement niet te verlengen of zelfs mijn hele profiel te verwijderen want er komt toch nooit een berichtje. Op E-matching staan over het algemeen veel leukere mannen met een leuk verhaal, dus ik denk dat ik die ga verlengen en dan er eens serieus moeite in steken. Op (goed) advies van Eefje ben ik nu zelf even rustig. Jammere is dat er dan ook niets mijn kant opkomt. Nou ja, als ik meer tijd over heb, ga ik weer datemoeite doen.
Dat geldt net zo goed andersomquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:07 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Omdat dames op RP enzo extreem veel keus hebben kunnen ze niet kiezen en worden ze kritisch. Je ziet het ook bij energiemaatschappijen enzo. Hoe meer keus, hoe moeilijker de daadwerkelijke keuze.
deze is nooooog leuker!
Dat geldt niet andersom. Deze discussie is al zo vaak gevoerd. Schrijf je als man in, plaats een foto van de categorie 6 en halfje zoals het gros van de mannen aldaar en bemerk het verschil. Mannen worden meestal zelfs minder kritisch omdat ze toch graag een mailtje/reaktie terug willen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed andersomHet hele snoepwinkelidee van datingsites. Als je het zo ziet is het ook prima, zo niet dan moet je inderdaad wel eens wat langer volhouden. Of af en toe een snoepje eten.
Faxie ik support je broeder!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb toch maar Paiq puntjes gekocht, en wat gefotocheat...
De 2 eerste matches die ik kreeg zijn al weg....
Dat doet me goedquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:26 schreef PinoOnline het volgende:
[..]
Faxie ik support je broeder!!
Matches werkten voor mij ook niet, de leukste contacten heb ik toch via oneliner/speeddate gevonden. Misschien zijn oneliners toch ook meer iets voor jou, kan je meteen kijken of het uiterlijk wat voor je isquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:25 schreef Faxie het volgende:
Ik heb toch maar Paiq puntjes gekocht, en wat gefotocheat...
De 2 eerste matches die ik kreeg zijn al weg....
Ja dat idee heb ik ook tot nu toe. Ik had die credits ook gekocht om een oneliner sturen in de eerste instantie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Matches werkten voor mij ook niet, de leukste contacten heb ik toch via oneliner/speeddate gevonden. Misschien zijn oneliners toch ook meer iets voor jou, kan je meteen kijken of het uiterlijk wat voor je is.
Omdat ik bovenstaande zelf wel eens wilde nagaan, puur omdat ik er zo vaak gezever over zie in deze reeks, had ik een vorige week een profieltje aangemaakt op alternatief daten punt nl. Met dezelfde foto's als die in mijn fobo had (heb overigens gisteren andere geplaatst), maar goed, dus niet zo heel bijzonder verder, én met een vrij arrogante profieltekst:quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:17 schreef Knipoogje het volgende:
Dat geldt niet andersom. Deze discussie is al zo vaak gevoerd. Schrijf je als man in, plaats een foto van de categorie 6 en halfje zoals het gros van de mannen aldaar en bemerk het verschil. Mannen worden meestal zelfs minder kritisch omdat ze toch graag een mailtje/reaktie terug willen.
Werkelijk, het mannendate-wereldje is een koude douche als je gewend bent aanspraak te hebben in een kroeg omdat je een redelijke babbel had.
Enfin na twee dagen log ik weer eens in en heb ik 52 reacties... goed ze waren niet allemaal even mooi, maar er zat best veel leuksquote:Ja, hoi.
Nu is het zeker de bedoeling dat je zo'n semi-grappig bedoeld verhaaltje plaats? Nou ja, wellicht dat ik dat later nog even doe. Maar voor nu moet je het hier maar even mee doen.
Zoveel ja?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat ik bovenstaande zelf wel eens wilde nagaan, puur omdat ik er zo vaak gezever over zie in deze reeks, had ik een vorige week een profieltje aangemaakt op alternatief daten punt nl. Met dezelfde foto's als die in mijn fobo had (heb overigens gisteren andere geplaatst), maar goed, dus niet zo heel bijzonder verder, én met een vrij arrogante profieltekst:
[..]
Enfin na twee dagen log ik weer eens in en heb ik 52 reacties... goed ze waren niet allemaal even mooi, maar er zat best veel leukstussen. Na het lezen van de reacties had mijn profiel weer verwijdered. Sorry dames aldaar.
Dus nee, ik ben het niet met je eens Knipoogje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |