Ja maar die speeddates zijn ook wel kut, je ziet elkaar niet eens.. ook wel lullig voor personen als je 20 minuten met elkaar praat en dat degene je foto ziet en ervan afziet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:49 schreef Topicspace het volgende:
Paiq geeft me nog weinig matches, morgen krijg ik er weer één maar de speeddates blijven weg, ook op erg drukke momenten.
En dan adverteren ze met Paiq Select maar als ik dan mijn "suggesties" zie denk ik er eerder aan om me uit te schrijven van die site
Oh als vrouw moet je toch je standpunt houden "innerlijk is belangrijker dan uiterlijk"?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar die speeddates zijn ook wel kut, je ziet elkaar niet eens.. ook wel lullig voor personen als je 20 minuten met elkaar praat en dat degene je foto ziet en ervan afziet.
Innerlijk is ook moeilijk te zeggen zo... want iedereen praat toch wel beetje hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:56 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Oh als vrouw moet je toch je standpunt houden "innerlijk is belangrijker dan uiterlijk"?
Al zeggen dat natuurlijk alleen de lelijke vrouwen, dus die zin heb jij nog nooit gebruikt
ooh je neemt zo helemaal de romantiek weg!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Innerlijk is ook moeilijk te zeggen zo... want iedereen praat toch wel beetje hetzelfde.
dus die 20 minuten tellen niet eens, gaat nog steeds om dat uiterlijk daarna.
is toch zoquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:04 schreef Topicspace het volgende:
[..]
ooh je neemt zo helemaal de romantiek weg!
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja inderdaad. Gewoon blokkeren die domme meiden die je vragen naar je hobbies. Je zou eens gewoon antwoorden met wat je hobbies zijn. Ondoenlijk! Blokkeren lijkt me de enige optie ja
En doordat ik soms tips niet serieus neem heb ik een vriendin. Maar whatever floats your boat enzoquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:37 schreef PinoOnline het volgende:
[..]
Ik zal je een tip geven jongeman! Het zijn niet meiden maar wijven.
Doe maar, hier is het ff rustig met daten, zie vorige topicquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:13 schreef Meloewa het volgende:
Vertel jullie date ervaringen spruiten
Op welke sites heb je je aangemeld?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef manofewords het volgende:
ok. nieuw hier. maar heb al ff wat meegelezen bij diverse afdelingen hier.
Afgelopen week me aangemeld bij 2 datingsites. Eens kijken wat dat gaat worden. Na een korte relatie deze zomer, daarvoor eigenlijk heel weinig gehad, kriebelt het toch om weer op zoek te gaan. In mijn dagelijks leven kom ik niet voldoende vrouwen tegen. Eens kijken of dit wat oplevert. Wie weet.
Leuk, zijn twee heel verschillende sites. Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:28 schreef manofewords het volgende:
paiq en parship. nog niet echt veel actie. Maar eens kijken hoe/wat. Wel wat uitgewisseld met een dame op die laatste site, eens kijken of dat wat is.
thnx! heb idd al door dat het 2 heel verschillende sites zijn. beide leuk. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk, zijn twee heel verschillende sites. Veel plezier!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:21 schreef Spezza19 het volgende:
Leuk dat dit topic ook meteen uit mijn AT gegooid wordt
Op welke site?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Voel je de liefde?
Qua daten, ik denk dat ik met O&N maar een nieuwe date moet hosselen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |