wat snap je daar niet aan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dit dus. Dat individuele gezeik steeds over welke one-liner te gebruiken....waar een vrouw wel aan te raken op stap...ik snap het allemaal niet meer.
Snap ik wel. Maar een spetterende openingszin begin ik niet meer aan, onzinnig gedoe en teveel moeite voor niks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ze heeft jou natuurlijk niet zelf specifiek "hoog beoordeeld" he. Jij zat van dat specifieke stapeltje foto's bij de hoogste 6. Meer niet.
Of ze was niet helemaal onder de indruk van je openingszin. Die natuurlijk ook niet spetterend was. (Maar wat in principe ook niet hoeft, normaal gesproken).
Ja dat. Dat overanalyseren ben ik wel klaar mee, dat heeft me alleen maar ellendige gevoelens opgelevert.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:51 schreef BeamofLight het volgende:
Hou toch eens een keer op met al dat ge-over-analyseer man. Tis allemaal geen hogere wiskunde. Je komt in contact met een vrouw of niet. Ze wil je of niet. Klaar.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef DaMart het volgende:
Toen was ik er dus wel klaar mee en heb ik gezegd dat ik weg moest om de biefstuk op de barbecue om te draaien.
jammer van die laatste opmerking, vind ik. beetje denigrerend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat een match in het eerste gesprek haar/zijn idealen probeert op te dringen aan je?.
Ik had op Paiq een apart eerste gesprek met iemand. Binnen 5 minuten gaf ze aan vegetariėr te zijn. Prima natuurlijk, moet ze helemaal zelf weten. Alleen begon ze toen een heel betoog over waarom het eten van vlees slecht is en zielig voor de dieren en de kindjes in Afrika en weet ik veel wat nog meer en ik kreeg het dringende verzoek om toch ook maar te stoppen met het eten van vlees.
Toen was ik er dus wel klaar mee en heb ik gezegd dat ik weg moest om de biefstuk op de barbecue om te draaien.
Ligt er een beetje aan of hij al hints/opmerkingen heeft gegeven dat hij van een andere mening is en klaar is met het onderwerp.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:25 schreef dawg het volgende:
jammer van die laatste opmerking, vind ik. beetje denigrerend.
hij stelt: "prima, moet ze zelf weten."quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of hij al hints/opmerkingen heeft gegeven dat hij van een andere mening is en klaar is met het onderwerp.
Pakt ze die niet op dan kan ik het begrijpen dat je zo'n opmerking plaats. (al zou ik het zelf niet snel doen).
Dat zegt niets over z'n gesprek. Maar mocht hij enkel dat hebben gezegd (iets in die trant) en vervoglens zo'n sneer.. dan was/ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
hij stelt: "prima, moet ze zelf weten."
maar dan toch zo'n sneer op het einde. tja.
en nee, ik ben geen vegetariėr.
Zo hey, aantrekkelijke houding hoor! Ik durf te wedden dat je ze zo in je schoot geworpen krijgt!quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar een spetterende openingszin begin ik niet meer aan, onzinnig gedoe en teveel moeite voor niks.
heeft ook niks met dat gesprek te maken. ik zie dat steeds vaker, dat mensen belachelijk gemaakt worden om hun idealen of mening. ik vind dat gewoon debiel, excuse me.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zegt niets over z'n gesprek. Maar mocht hij enkel dat hebben gezegd (iets in die trant) en vervoglens zo'n sneer.. dan was/ben ik het met je eens.
Ik had al een keer aangegeven dat ik het prima vond hoor dat zij geen vlees eet, maar dat ik daar voor mezelf anders tegenover sta. Maar als mensen dan blijven drammen, dan kan ik wel eens sarcastisch uit de hoek komen, zoals in dit gevalquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
hij stelt: "prima, moet ze zelf weten."
maar dan toch zo'n sneer op het einde. tja.
en nee, ik ben geen vegetariėr.
Dat mag. Snap wat je bedoelt. Maar het hele gelijk 'ik ben vega dus ik ga je proberen over te halen terwijl ik je nog niet eens ken' .. daar kan ik ook niet goed tegen. Een gesprek erover is oke, maar niet iedereen zit erop te wachten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
heeft ook niks met dat gesprek te maken. ik zie dat steeds vaker, dat mensen belachelijk gemaakt worden om hun idealen of mening. ik vind dat gewoon debiel, excuse me.
je had ook gewoon de eer aan jezelf kunnen houden en het gesprek gewoon kunnen verlaten, ipv je te verbergen achter zgn. sarcasme.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had al een keer aangegeven dat ik het prima vond hoor dat zij geen vlees eet, maar dat ik daar voor mezelf anders tegenover sta. Maar als mensen dan blijven drammen, dan kan ik wel eens sarcastisch uit de hoek komen, zoals in dit geval.
Eens met dawg, beetje sneue opmerking aan het eind.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:08 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat een match in het eerste gesprek haar/zijn idealen probeert op te dringen aan je?.
Ik had op Paiq een apart eerste gesprek met iemand. Binnen 5 minuten gaf ze aan vegetariėr te zijn. Prima natuurlijk, moet ze helemaal zelf weten. Alleen begon ze toen een heel betoog over waarom het eten van vlees slecht is en zielig voor de dieren en de kindjes in Afrika en weet ik veel wat nog meer en ik kreeg het dringende verzoek om toch ook maar te stoppen met het eten van vlees.
't Is al iets te vaak gebeurd dat er 0,0 reactie komt op een lange en mi leuke tekst.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo hey, aantrekkelijke houding hoor! Ik durf te wedden dat je ze zo in je schoot geworpen krijgt!
dit dus. en daarnaast even alvast de stelling "ja maar zieltjes winnen getuigt ook niet van respect ditdat." onderuit halen: er zit een verschil tussen een bewust wellicht kwetsende of denigrerende opmerking adhv iemands ideaal, en opgaan in enthousiasme over je idealen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eens met dawg, beetje sneue opmerking aan het eind.
Je had natuurlijk ook kunnen zeggen dat je niet gediend bent van dit soort zieltjeswinnerij.
Boehoe. Heel vervelend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is al iets te vaak gebeurd dat er 0,0 reactie komt op een lange en mi leuke tekst.
Dan niet, care.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Boehoe. Heel vervelend.
Door dan maar helemaal geen moeite meer te doen kom je er ook niet he.
Het geeft, want je schrijft het. Vind wel dat Yuki gelijk heeft. Heb nog niet iets positiefs hier gelezen van jou, ze zijn steeds of niet leuk genoeg of ze vinden jou niet leuk genoeg. Dat bestaat gewoon niet, ergens gaat er iets niet goed of je verwacht teveel ervan.quote:
Hoezo kan dat niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:51 schreef eefje801 het volgende:
Heb nog niet iets positiefs hier gelezen van jou, ze zijn steeds of niet leuk genoeg of ze vinden jou niet leuk genoeg. Dat bestaat gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |