abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120840112

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_120840191
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Haar.

[..]

Echt? Ik vind het ongemakkelijk om een meisje zoiets te vragen. Ik probeer ze liever in een groep mee te nemen dan zoiets te vragen. Moet ik dat gewoon direct vragen?

Ik ben sowieso al vreselijk ongemakkelijk en gespannen bij meisjes en dat wordt als ik ze leuk vind alleen maar erger.

Ik weet niet of ik zoiets kan doen zonder verwachtingen en nja; als er niets uit komt, wat heeft het dan voor nut?
In een groep? Hoe had je je dat voorgesteld dan???

Als ja, aan als heb je niks :+
pi_120840230
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:20 schreef dawg het volgende:

[..]

inderdaad. die kat bestond ook niet. :7
De kat bestond in twee toestanden tegelijk. Door het meten verandert de toestand van de kat definitief.

Er is nu 0,1% kans dat ze me wel wil, als ze me afwijst verdwijnt die kans. Nu kan ik ten minste mezelf de schuld geven.
pi_120840268
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik verlies dan de kans. Op dit moment bestaat er een kans dat ze me wel ziet zitten en ik kan er dan altijd zou naar kijken. Zodra die afwijzing komt, is die kans weg en creëer ik een hele lastige situatie.

Schrödinger's date eigenlijk :+ :D
Maar een kans is -niks-

En wat voor lastige situatie creëer je dan?
pi_120840297
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In een groep? Hoe had je je dat voorgesteld dan???
Als in de zin van met 5 mensen iets drinken die ik ken, waar zij er een van is.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je dat nooit van je ouders geleerd of zo?
Nee? Hoort dat?
pi_120840342
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef benzin het volgende:

[..]

De kat bestond in twee toestanden tegelijk. Door het meten verandert de toestand van de kat definitief.

Er is nu 0,1% kans dat ze me wel wil, als ze me afwijst verdwijnt die kans. Nu kan ik ten minste mezelf de schuld geven.
weet ik. ik was even sarcastisch.
pi_120840353
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar een kans is -niks-

En wat voor lastige situatie creëer je dan?
Een kans is beter dan de pijn van niets.

Op het werk; ik ken haar via mijn werk.
pi_120840358
quote:

[..]

Tsja, wat moet ik hier nou weer van zeggen...
pi_120840383
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Als in de zin van met 5 mensen iets drinken die ik ken, waar zij er een van is.
En dan? Wat wordt stap 2 dan?
pi_120840411
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Een kans is beter dan de pijn van niets.

Op het werk; ik ken haar via mijn werk.
Weet je überhaubt wel -of- ze single is?
pi_120840500
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En dan? Wat wordt stap 2 dan?
Hoe moet ik dat nou weten? Ik zit hier juist omdat ik nou niet echt een expert ben op dat gebied.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

Weet je überhaubt wel -of- ze single is?
Ja, dat is ze. Zoals ik al zei, ik weet een hoop over haar inmiddels.
pi_120840697
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat nou weten? Ik zit hier juist omdat ik nou niet echt een expert ben op dat gebied.
Maar als je vervolgens geen flauw idee hebt wat dan te doen, waarom dan met een groepje? :+
pi_120840763
quote:

[..]

Zolang je geen stap zet, is er ook geen kans. Als je het niet aandurft vanwege ongemakkelijke situaties op het werk moet je je over haar heen zien te zetten. Maar ga je niet kwellen door in je achterhoofd te houden dat je een kans maakt als je al besloten hebt dat je geen poging gaat ondernemen. Daar wordt je niet beter van.
  donderdag 27 december 2012 @ 22:35:58 #14
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120840774
Met een groep gaat echt niet werken Benzin, je moet zorgen dat je in een 1-op-1 situatie met haar terecht komt.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  donderdag 27 december 2012 @ 22:35:59 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_120840775
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat is ze. Zoals ik al zei, ik weet een hoop over haar inmiddels.
Hoe weet je dat? Veel met haar gepraat?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_120840935
quote:
99s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Veel met haar gepraat?
Nja, minder veel dan ik zou willen. Denk dat 30-40% van wat ik over haar weet uit gesprekken met haar komt (die vaak ongemakkelijk liepen) en de rest uit wat ik aanhoor als ze met anderen interacteert.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef Joanne35 het volgende:
Met een groep gaat echt niet werken Benzin, je moet zorgen dat je in een 1-op-1 situatie met haar terecht komt.
Ik heb dat met een groep eigenlijk laatst ook al geprobeerd en dat leidde inderdaad niet echt tot de 1-op-1-gesprekken waar ik op hoopte.
pi_120840988
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef benzin het volgende:

[..]
of sowieso op mensen die niet vanzelf geïnteresseerd zijn in wat ik doe, ben ik hopeloos.
Heb je dit nooit van je ouders geleerd?
Je weet toch wel hoe je interesse in iemand moet tonen? Of is dit een belangrijke reden waarom je geen vrienden hebt?
pi_120841024
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, minder veel dan ik zou willen. Denk dat 30-40% van wat ik over haar weet uit gesprekken met haar komt (die vaak ongemakkelijk liepen) en de rest uit wat ik aanhoor als ze met anderen interacteert.

[..]

Ik heb dat met een groep eigenlijk laatst ook al geprobeerd en dat leidde inderdaad niet echt tot de 1-op-1-gesprekken waar ik op hoopte.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar als je vervolgens geen flauw idee hebt wat dan te doen, waarom dan met een groepje? :+
pi_120841073
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je dit nooit van je ouders geleerd?
Je weet toch wel hoe je interesse in iemand moet tonen? Of is dit een belangrijke reden waarom je geen vrienden hebt?
Nja, interesse in iemand tonen is heel anders dan interesse wekken natuurlijk, dus waar hebben we het hier over? Ik heb het beiden nooit van mijn ouders geleerd, maar ik heb wel interesse in mensen. Mensen hebben alleen meestal niet zoveel interesse in mij.
pi_120841104
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Met andere mensen erbij is het minder ongemakkelijk om te vragen en te doen.
pi_120841105
Benzin, wat boeit het allemaal? Kansloos ben je toch al.
pi_120841163
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:40 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, interesse in iemand tonen is heel anders dan interesse wekken natuurlijk, dus waar hebben we het hier over? Ik heb het beiden nooit van mijn ouders geleerd, maar ik heb wel interesse in mensen. Mensen hebben alleen meestal niet zoveel interesse in mij.
Maar als je interesse in iemand toont, dan krijg je vrijwel al-tijd een positieve respons :)
En ik had het echt over interesse tonen ;)
pi_120841236
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef Faxie het volgende:
Benzin, wat boeit het allemaal? Kansloos ben je toch al.
Dat is niet echt wat ik op het moment wil horen.
pi_120841285
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Met andere mensen erbij is het minder ongemakkelijk om te vragen en te doen.
Met anderen erbij heb je juist meer kapers op de kust! Er zit altijd een snelle jelle bij die er met de buit vandoor gaat. Je moet haar juist eerder isoleren, niet in een grote groep gooien! Je hebt zelf al aangegeven dat je vervolgens geen idee hebt wat vervolgens te doen...maar andere mannen weten dat wel, dus dat gaat voor jou in elk geval niet werken! :+
pi_120841303
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is niet echt wat ik op het moment wil horen.
Wen er maar aan, daar word je hard van. En dat is precies wat je nodig hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')