In de periode dat ik actief bezig was op 3 sites heb ik hier niet echt meegepost eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het geeft, want je schrijft het. Vind wel dat Yuki gelijk heeft. Heb nog niet iets positiefs hier gelezen van jou, ze zijn steeds of niet leuk genoeg of ze vinden jou niet leuk genoeg. Dat bestaat gewoon niet, ergens gaat er iets niet goed of je verwacht teveel ervan.
Okee, even nuanceren, ik kan me daar heel weinig bij voorstellen. Je staat niet op een datingsite omdat je "even rond wilt kijken" of "het wel lachen vindt", dat maak je mij niet wijs. Er ligt dus een verwachting aan ten grondslag. En als je daarvoor verder niet teveel wilt ondernemen is dat helemaal prima, maar dan hoef je volgens mij niet te verwachten dat het storm loopt met gezellige contacten en/of dates.quote:
Deze nuancering lijkt mij inderdaad beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Okee, even nuanceren, ik kan me daar heel weinig bij voorstellen. Je staat niet op een datingsite omdat je "even rond wilt kijken" of "het wel lachen vindt", dat maak je mij niet wijs. Er ligt dus een verwachting aan ten grondslag. En als je daarvoor verder niet teveel wilt ondernemen is dat helemaal prima, maar dan hoef je volgens mij niet te verwachten dat het storm loopt met gezellige contacten en/of dates.
Tja zo'n leuke grappige adrem versierzin wel hoor....quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je blij bent zo en het niet nodig hebt dan hoef je er ook geen tijd in te steken extra. Dat is alleen nuttig als je echt graag een vriendin wil en er erg mee zit dat je die niet hebt.. zoals jij praat zit je er niet (meer) zo erg mee in ieder geval.. kan je dan niet kwalijk nemen als je niet zo erg veel tijd erin wil steken. Maar zoals een openingszin ofzo.. dat kost haast geen moeite ja.
Hoeft ook geen versierzin te zijn. Althans ik heb daar het nut nooit zo van ingezien. Als je gewoon met een meid praat en wat interesse toont kom je al veel verder dan even met 1 gevat zinnetje indruk proberen te maken... versieren online vind ik meer gewoon leuk praten dan dat je echt bezig bent om de ander te paaien telkens..quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja zo'n leuke grappige adrem versierzin wel hoor....
Geef het dan tenminste een leuke TT. Zoals 'Waar Faxie alles bij elkaar hosselt'.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, vorige TT is voorlopig niet nodig.
voorspelbaar weer, jouw jankreactie op iets wat jij onzin vindt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:30 schreef Silenus het volgende:
Wat een gejank over dat geintje van die biefstuk zeg.Boehoehoeohe echt heel gemeen om te zeggen dat je een biefstukje gaat bakken tegen een vega.
Ach. Het is en blijft fok.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:30 schreef Silenus het volgende:
Wat een gejank over dat geintje van die biefstuk zeg.Boehoehoeohe echt heel gemeen om te zeggen dat je een biefstukje gaat bakken tegen een vega.
Je vergeet je schijnheilige kerstmuts-smiley, Scrooge.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
voorspelbaar weer, jouw jankreactie op iets wat jij onzin vindt.
Ja ja, zo makkelijk kom je er niet van afquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:44 schreef Silenus het volgende:
Telt het dan met verschillende mensen of dates in het algemeen?
Ik heb overigens werkelijk geen idee meer, haha.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Geef het dan tenminste een leuke TT. Zoals 'Waar Faxie alles bij elkaar hosselt'.
Oh en mooi.
3 Stuks, een jaarrecordquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Moogwai10 het volgende:
Trouwens, we naderen het einde van het jaar een beetje en dat word je her en der natuurlijk weer doodgegooid met top 10 tjes.
Ben dus eigenlijk wel benieuwd hoeveel dates iedereen hier heeft gehad in 2012?
Ofwel wie is de opper-Fok-dating-hossel-baas/bazin van 2012?![]()
Alhoewel de eer van die titel natuurlijk ook wel weer enigzins twijfelachtig is.
Ik zal zelf aftrappen: 0 dates
aardig wat maanden noem ik minimaal 4. Een paar is minimaal twee dus dat zijn 8 maanden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Uit het hoofd; tien. Zaten er wel een paar bij met wie ik aardig wat maanden gedate heb.
Duurt het nou maanden om erachter te komen of iemand wat is of niet, of is het meer op de fwb manier?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Uit het hoofd; tien. Zaten er wel een paar bij met wie ik aardig wat maanden gedate heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |