Als ik voor mezelf spreek duurt het verliefd worden meestal iets langer, zelden gelijk pats! boem! Toch weet ik dat meestal in het begin wel, welke richting het op kan gaan. Soms blijft het ook vaag een tijdje, en weer een andere keer zijn er wel gevoelens maar is dat niet genoeg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Duurt het nou maanden om erachter te komen of iemand wat is of niet, of is het meer op de fwb manier?
En dan zat er nog dat gekke hondenvrouwtje bij van het begin van het jaar. Moet ik ineens aan denken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
aardig wat maanden noem ik minimaal 4. Een paar is minimaal twee dus dat zijn 8 maanden.
Dus in overige 4 maand heb je er 8 gedate. Idd niet verbazend voor jou
Ikzelf trouwens nul volgens mij
Ow wacht 1 via fok.. dat dan weer wel.
Er was één geval waar ik mijn twijfels had, ik wel veel voor voelde en het ruimschoots de kans gaf en hoopte dat ze over zouden gaan, maar helaas.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Duurt het nou maanden om erachter te komen of iemand wat is of niet, of is het meer op de fwb manier?
Droom jij ook weleens dat je aan een lange gedekte tafel zit, en al je dates uit heden en verleden tegenover je zitten en je verwijtend aanstaren met hun inktzwarte kooltjes als ogen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Silenus het volgende:
Hmm even m'n Whatsapp doorgescrolld. Echte date-dates (de kroeg in, drankje) om en nabij de 25.
Ik heb dit jaar ook geen dates gehad. Maar goed, ik ben me pas sinds een maand of zo weer wat actiever op datingsites aan het begeven, dus wie weet wat volgend jaar gaat brengenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Moogwai10 het volgende:
Trouwens, we naderen het einde van het jaar een beetje en dat word je her en der natuurlijk weer doodgegooid met top 10 tjes.
Ben dus eigenlijk wel benieuwd hoeveel dates iedereen hier heeft gehad in 2012?
Ofwel wie is de opper-Fok-dating-hossel-baas/bazin van 2012?![]()
Alhoewel de eer van die titel natuurlijk ook wel weer enigzins twijfelachtig is.
Ik zal zelf aftrappen: 0 dates
Damn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef Silenus het volgende:
Hmm even m'n Whatsapp doorgescrolld. Echte date-dates (de kroeg in, drankje) om en nabij de 25.
Je snijdt anders wel altijd leuke onderwerpen aan. Wel op datingsites actief?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Moogwai10 het volgende:
Trouwens, we naderen het einde van het jaar een beetje en dat word je her en der natuurlijk weer doodgegooid met top 10 tjes.
Ben dus eigenlijk wel benieuwd hoeveel dates iedereen hier heeft gehad in 2012?
Ofwel wie is de opper-Fok-dating-hossel-baas/bazin van 2012?![]()
Alhoewel de eer van die titel natuurlijk ook wel weer enigzins twijfelachtig is.
Ik zal zelf aftrappen: 0 dates
en sindsdien hebben we niks meer van Pien vernomenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Er was één geval waar ik mijn twijfels had, ik wel veel voor voelde en het ruimschoots de kans gaf en hoopte dat ze over zouden gaan, maar helaas.
ik 2 verschillende geneukt, is ook wel es meer geweestquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
25 dates in een jaar allemachtig. Dan heb je er ook wel zin in zeg.
Ik 1 ontmoeting in 2012
Die heeft een vriend en woont inmiddels al weer samen, joh!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en sindsdien hebben we niks meer van Pien vernomen
Doe je best he! Het is niet naar bedoeld. 2013 gaat Faxie's jaar worden enzo.quote:
Da's nog maar even afwachten, maar de vooruitzichten zijn beter dan vorig jaarquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Doe je best he! Het is niet naar bedoeld. 2013 gaat Faxie's jaar worden enzo.
That's the spirit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's nog maar even afwachten, maar de vooruitzichten zijn beter dan vorig jaar
Zekers ... Lexa, Relatieplanet en Paiq ... genoeg flirts, berichten e.d. gehad ...IRL zelf een paar keer uitgenodigd voor een drankje door dames ...maar toch is de date-teller bij 0 gestokt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je snijdt anders wel altijd leuke onderwerpen aan. Wel op datingsites actief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:00 schreef Moogwai10 het volgende:
Lijkt erop dat Silenus er met de titel vandoor gaat!
Ach, het is ook gewoon leuk om te doen he. Bijna altijd een leuke avond, toch leuker dan thuis op FOK zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gourmetten of steengrillen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |