Volgend jaar zullen we een minder fijn figuur voor die trofee uitkiezen.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:55 schreef Arolsen het volgende:
Leuk!
Joop den Uyl, daar wil ik wel mee vergeleken worden
Mao Zedong ofzoiets.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef waht het volgende:
Volgend jaar zullen we een minder fijn figuur voor die trofee uitkiezen.
Die deed zijn woordje toch wel aardig? Ik denk meer aan Job Cohen, die er maar al te vaak amper uit kwam. Ik denk dat remlof heel verguld was geweest met die trofeequote:Op donderdag 27 december 2012 15:03 schreef 99.999 het volgende:
Moet wel een Nederlander zijn natuurlijk. Marcus Bakker oid
Het ging om de trofee voor de meest linkse user.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die deed zijn woordje toch wel aardig? Ik denk meer aan Job Cohen, die er maar al te vaak amper uit kwam. Ik denk dat remlof heel verguld was geweest met die trofee
Het ging om de meest linkse, dan denk ik niet direct aan Cohenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die deed zijn woordje toch wel aardig? Ik denk meer aan Job Cohen, die er maar al te vaak amper uit kwam. Ik denk dat remlof heel verguld was geweest met die trofee
Dat wordt nog vrij lastig denk ik..quote:Op donderdag 27 december 2012 15:15 schreef Disana het volgende:
En voor 'beste mannelijke user' moet nog een stuk gevonden worden
Ik pieker me ook al suf.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat wordt nog vrij lastig denk ik..
De Voorschrift trofee.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:15 schreef Disana het volgende:
En voor 'beste mannelijke user' moet nog een stuk gevonden worden
Dat is de trofee voor de meest overtuigende cross-dresser.quote:
Everybody lies.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
De bijdragen van Drugshond doen zijn naam eer aan
Ik snap geen fuck van wat hier staatquote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Everybody lies.
------
Bedankt voor het beschikbaar maken van deze meuk.
Ohja die 'vuilnismannen hadden ook directeur kunnen worden, hadden ze maar door moeten leren'-tobberd.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar leuk is dat Dutchnative terug is. Ik had ook stiekum gehoopt dat onze knuffel VVD-er Draaijer mijn nominatielijstje had gelezen en terug had gekomen.
Hij had vroeger van die mooie foto's in z'n fobo. Zijn mooi auto en een heel duur bootje.
Ik geloof dat Draaijer het heel ver geschopt heeft. Volgens mij heeft hij een topbaan in het bedrijfsleven. Want volgens mij had of heeft hij tenslotte een boot (tenminste die foto niet van zijn buurman was )quote:Op donderdag 27 december 2012 15:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja die 'vuilnismannen hadden ook directeur kunnen worden, hadden ze maar door moeten leren'-tobberd.
Geëerd misschien niet, maar vereerd is wel mogelijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet in hoeverre men ge-eerd kan zijn met een onderscheiding. Een onderscheiding is een vorm van een scheiding tov anderen. Ik weet niet of de mens van nature daar intrinsiek langdurig blij van wordt.
De trema deed het bij mij niet. Tja, het is zo oud als de mensheid. Velen houden van gekieteld te worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Geëerd misschien niet, maar vereerd is wel mogelijk.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die 'laag' beginnen en gaandeweg meer in zich blijken te hebben, maar hij deed het graag voorkomen alsof die route voor iedereen zou gelden en dat als het bij jou niet uitkwam je dan gewoon lui was.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat Draaijer het heel ver geschopt heeft. Volgens mij heeft hij een topbaan in het bedrijfsleven. Want volgens mij had of heeft hij tenslotte een boot (tenminste die foto niet van zijn buurman was )
Dutchnative gaat naar de uni, denk ik.
Hij heeft tenslotte een boot?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat Draaijer het heel ver geschopt heeft. Volgens mij heeft hij een topbaan in het bedrijfsleven. Want volgens mij had of heeft hij tenslotte een boot (tenminste die foto niet van zijn buurman was )
Dutchnative gaat naar de uni, denk ik.
Postuum, daar heb je niks aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
Postuum de zuurste user award overhandigen aan EchtGaaf.
Nou en.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Postuum, daar heb je niks aan.
Dat klopt wel. Hij was wel erg simpel in zijn denken, al zou succes een keuze zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die 'laag' beginnen en gaandeweg meer in zich blijken te hebben, maar hij deed het graag voorkomen alsof die route voor iedereen zou gelden en dat als het bij jou niet uitkwam je dan gewoon lui was.
Komt hij binnenkort te overlijden dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
Postuum de zuurste user award overhandigen aan EchtGaaf.
Als je geen boot hebt, dan kan je em ook niet verkopen,.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft tenslotte een boot?
Maakt een boot je al succesvol?
Dat is dan ook waarheid. Kwestie van discipline.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja die 'vuilnismannen hadden ook directeur kunnen worden, hadden ze maar door moeten leren'-tobberd.
Ja dus?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je geen boot hebt, dan kan je em ook niet verkopen,.
Niet alleen...Anders was het leeuwendeel succesvol.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:55 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is dan ook waarheid. Kwestie van discipline.
Correct, daarom wachten we nog immer op CEO PHP van ExxonMobile.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:55 schreef waht het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:55 schreef waht het volgende:
[..]
Oké oké, ik lever mijn trofee wel weer inquote:Op donderdag 27 december 2012 15:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De trema deed het bij mij niet. Tja, het is zo oud als de mensheid. Velen houden van gekieteld te worden.
Nou nee, dat zou een vervelend precedent kunnen hebben voor mijn kwart deel van Jolande. Dat moet ik niet willen.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké oké, ik lever mijn trofee wel weer in
Aha! Jij bent dus voor een kwart gekieteldquote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou nee, dat zou een vervelend precedent kunnen hebben voor mijn kwart deel van Jolande. Dat moet ik niet willen.
Ik weet alleen niet met welk deel van Jolande.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha! Jij bent dus voor een kwart gekieteld
Haar contactdoos?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet met welk deel van Jolande.
Het mooiste natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als hij z'n energie wat slimmer zou besteden, hetgeen hij niet doet.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct, daarom wachten we nog immer op CEO PHP van ExxonMobile.
Van pallets tot tankers.
In Nederland wel degelijk. Voor een Afrikaan accepteer ik dat 'het is oneerlijk' antwoord, in dit land heb je echter voldoende middelen om jezelf te onderscheiden van je ouders.quote:
Ik weet niet in hoeverre de trofeeën zelf blij zijn. Voor zover ze nog leven. Hen werd niks gevraagd.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
CEO van het ganzenbord in de instelling waar hij verblijft.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct, daarom wachten we nog immer op CEO PHP van ExxonMobile.
Van pallets tot tankers.
Doch, wat is dit voor anti-Darwinistisch geblaat amis?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als hij z'n energie wat slimmer zou besteden, hetgeen hij niet doet.
Met Monopolie krijgt hij altijd de gevangeniskaart.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
CEO van het ganzenbord in de instelling waar hij verblijft.
Niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me af waar homo's precies thuishoren in het Darwinisme.
Volstrekt onafhankelijk van intellectuele capaciteiten?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:02 schreef waht het volgende:
[..]
In Nederland wel degelijk. Voor een Afrikaan accepteer ik dat 'het is oneerlijk' antwoord, in dit land heb je echter voldoende middelen om jezelf te onderscheiden van je ouders.
Worden via de achterdeur afgevoerd. Hihi.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me af waar homo's precies thuishoren in het Darwinisme.
De Ganges ingemieterd never to return again.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Worden via de achterdeur afgevoerd. Hihi.
Afhankelijk, maar niet de enige belangrijke factor.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Volstrekt onafhankelijk van intellectuele capaciteiten?
EveryBody Lies is van House MD.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik snap geen fuck van wat hier staat
Zal vanavond even kijken, heb het allemaal nog in excel staanquote:Op donderdag 27 december 2012 13:58 schreef 99.999 het volgende:
Heb je het overzichtje ook met wie hoeveel stemmen kreeg per categorie? Ben wel benieuwd, maar alleen als het niet teveel werk is hoor.
Ik maakte een geintje ouwe pik ouwe pijp, ik snap jouw posts wel en ik vind je een toffe userquote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
EveryBody Lies is van House MD.
Die idioot die geniaal maar ook bot is.
Slaat ook op het gebeuren in de SC. Mensen met boten en vliegtuigen... (toe maar).
Klep dicht mannetje, ga je frustratie ergens anders uitleven.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef Bluesdude het volgende:
Gefeliciteerd von_Preussen..
Je verdient een speciale oorkonde, plakkaat en abonnement op het kwartaalblad van de mussolinifanclub.
Mét gratis poster bij aanmelding:
[ afbeelding ]
Verbitterd over je award?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klep dicht mannetje, ga je frustratie ergens anders uitleven.
Nooit hoor ik je, maar nu sta je opeens op het podium te oreren, ondanks dat je niet eens op de hoogte bent van wat erachter steekt en hoe men in POL rolt. Hou dan gewoon de eer aan jezelf en je klep gewoon dicht, lage gast die je bent.quote:
Nou ja.. zegghhhhhhh..... Wat een bitterheidquote:Op donderdag 27 december 2012 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nooit hoor ik je, maar nu sta je opeens op het podium te oreren, ondanks dat je niet eens op de hoogte bent van wat erachter steekt en hoe men in POL rolt. Hou dan gewoon de eer aan jezelf en je klep gewoon dicht, lage gast die je bent.
Nee, ventjes zoals jij moeten hun klep gewoon houden. We hebben jarenlang enorm veel fascistisch plezier in POL met z'n allen, alleen nu kom jij even aankakken met dat soort opmerkingen?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou ja.. zegghhhhhhh..... Wat een bitterheid
Ben je nog niet uit de kast als fascist ?
Of heb je intussen toch maar de democratie omarmd als veel beter bestuur dan het fascisme ?
Hier alle nominaties uit Excel gecopy-pastequote:Op donderdag 27 december 2012 13:58 schreef 99.999 het volgende:
Heb je het overzichtje ook met wie hoeveel stemmen kreeg per categorie? Ben wel benieuwd, maar alleen als het niet teveel werk is hoor.
Ook gefeliciteerd met de Hans van Mierlo trofeequote:Op donderdag 27 december 2012 18:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hexagon, gefeliciteerd met het winnen van de verkiezing voor de beste discussievoerder van het politiek-forum.
Je behoefte mensen te vernederen en te vertrappen klopt wel met wat veel users vinden over je , vandaar de award.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ventjes zoals jij moeten hun klep gewoon houden. We hebben jarenlang enorm veel fascistisch plezier in POL met z'n allen, alleen nu kom jij even aankakken met dat soort opmerkingen?
Zwijg gewoon aardworm, wie voor een dubbeltje geboren is zal nooit een kwartje worden en moet tegenover een rooitje helemaal z'n klep houden.
v_P vind dat nog steeds daarom worden hem nog ziekere denkbeelden verweten dan Linkse_Boomknuffelaar, iemand die hier consequent pedofilie loopt te verdedigen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je behoefte mensen te vernederen en te vertrappen klopt wel met wat veel users vinden over je , vandaar de award.
Maar je vind het fascisme nog steeds een betere oplossing als democratie ?
Waarom kun je daar niet gewoon open in zijn . ?
Maar ben je automatisch een fascist als je de democratie verwerpt? Hoe zou jij de regeringsvorm in de Sovjet-Unie dan willen betitelen?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
v_P vind dat nog steeds daarom worden hem nog ziekere denkbeelden verweten dan iemand die hier consequent pedofilie loopt te verdedigen.
Diegene die op mij hebben gestemd hebben dat ook niet vanwege fascistische denkbeelden gedaan, maar vanwege mijn pragmatische kijk op de samenleving.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef Hexagon het volgende:
Het willen oplossen van werkloosheid door mensen over de kling te jagen zie ik wel als fascistisch beleid
Verder ben ik niet degene die al die stemmen op die trofee heb uitgebracht
Probeer van 2013 een topjaar te makenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb geen leuke trofee gehad dit jaar.
Ik ga maar eens meer preken hier. Misschien dat de stemmers zich bekeren.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Probeer van 2013 een topjaar te maken
Je hebt toch eenvierde claim op Jolande Sap?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb geen leuke trofee gehad dit jaar.
Ja, dat is waar. Altijd beter dan niets. Welke deel van Jolande doet eigenlijk niet zo toe.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je hebt toch eenvierde claim op Jolande Sap?
Je mag ook een rooster afspreken wie wanneer met haar mag knuffelenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Altijd beter dan niets. Welke deel van Jolande doet eigenlijk niet zo toe.
Zoiets als time-sharing?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je mag ook een rooster afspreken wie wanneer met haar mag knuffelen
Btw, volgens mij heeft Die_Hofstadtgruppe meer stemmen gehaald dan Constant Kusters doorgaans haalt bij verkiezingen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:12 schreef Disana het volgende:
13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoob
DieHoffstadtgruppe 18
Wow. Zoveel eensgezindheid. Kunnen we nu spreken van onze knuffelxenofoob?
Ik heb die maat van hem, Eite Homan, nog oppervlakkig gekend hier in de stad. Dat is ook zo'n eenzame strijder.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Btw, volgens mij heeft Die_Hofstadtgruppe meer stemmen gehaald dan Constant Kusters doorgaans haalt bij verkiezingen.
Als ik dan die andere trofee krijg vind ik het prima.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook gefeliciteerd met de Hans van Mierlo trofee
Volgens jaar ben ik trouwens voornemens die terug te pakken
Ik weet van wie die twee stemmen kwamenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
Remlof de op 1 na grootste xenofoob.
Dit doet me goed.
Bij de POL-verkiezingen zijn er alleen winnaars.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef El_Matador het volgende:
Hexagonny van Oudekerken; dank.
En zowel de winnaars als de verliezers; gefeliciteerd.
10 jaar geleden discussieerde ik met Diederik Samsom. Was op een ander forum. Stel.je voor dat de "winnaars" van nu over 10 jaar allemaal beroemde kamer- en parlementsleden worden...quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij de POL-verkiezingen zijn er alleen winnaars.![]()
KoosVogels is een waardig opvolger van Hero Brinkman.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
10 jaar geleden discussieerde ik met Diederik Samsom. Was op een ander forum. Stel.je voor dat de "winnaars" van nu over 10 jaar allemaal beroemde kamer- en parlementsleden worden...![]()
Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet van wie die twee stemmen kwamen
Alleen als je meedoet, faalkabouter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat meedoen belangrijker is dan winnen. Dat is bij een passief kiesrecht natuurlijk nogal betrekkelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kiest er niet zelf voor om mee te doen. Ik deed blijkbaar ook mee terwijl ik er gisteren pas achter kwam dat deze verkiezing werd gehouden.quote:
Daar valt weinig om te lachen, de teleologie van/door menig D66-er is bepaald niet ondoorzichtig....menig D66-er lijdt nogal onder relistress dat kennelijk via de weg van smalende godslastering moet worden gekanaliseerdquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik moest trouwens lachen met deze opmerking in jouw OP: "Het is gemakkelijker om de paus te overtuigen dat God niet bestaat".![]()
Juist daarom is het een goede uitspraak, het is niet mogelijk om de paus te overtuigen dat God niet bestaat. Deze overdrijving geeft dus goed aan hoe moeilijk het is om de betreffende persoon m.b.t. dat ene onderwerp te overtuigen van een ander standpunt dan dat standpunt wat hij momenteel inneemt, met welke goede argumenten je ook komt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik til niet zwaar aan de uitlating, zo goed vind ik em niet gevonden, al was het maar dat aantonen - subsidiair overtuigen - dat iets niet bestaat vaak heel wat lastiger is dan het hard maken dat iets wel bestaat...
Mattie, nu doe je het wéér...quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
10 jaar geleden discussieerde ik met Diederik Samsom. Was op een ander forum. Stel.je voor dat de "winnaars" van nu over 10 jaar allemaal beroemde kamer- en parlementsleden worden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |