Ook gefeliciteerd met de Hans van Mierlo trofeequote:Op donderdag 27 december 2012 18:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hexagon, gefeliciteerd met het winnen van de verkiezing voor de beste discussievoerder van het politiek-forum.
Je behoefte mensen te vernederen en te vertrappen klopt wel met wat veel users vinden over je , vandaar de award.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ventjes zoals jij moeten hun klep gewoon houden. We hebben jarenlang enorm veel fascistisch plezier in POL met z'n allen, alleen nu kom jij even aankakken met dat soort opmerkingen?
Zwijg gewoon aardworm, wie voor een dubbeltje geboren is zal nooit een kwartje worden en moet tegenover een rooitje helemaal z'n klep houden.
v_P vind dat nog steeds daarom worden hem nog ziekere denkbeelden verweten dan Linkse_Boomknuffelaar, iemand die hier consequent pedofilie loopt te verdedigen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je behoefte mensen te vernederen en te vertrappen klopt wel met wat veel users vinden over je , vandaar de award.
Maar je vind het fascisme nog steeds een betere oplossing als democratie ?
Waarom kun je daar niet gewoon open in zijn . ?
Maar ben je automatisch een fascist als je de democratie verwerpt? Hoe zou jij de regeringsvorm in de Sovjet-Unie dan willen betitelen?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
v_P vind dat nog steeds daarom worden hem nog ziekere denkbeelden verweten dan iemand die hier consequent pedofilie loopt te verdedigen.
Diegene die op mij hebben gestemd hebben dat ook niet vanwege fascistische denkbeelden gedaan, maar vanwege mijn pragmatische kijk op de samenleving.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:28 schreef Hexagon het volgende:
Het willen oplossen van werkloosheid door mensen over de kling te jagen zie ik wel als fascistisch beleid
Verder ben ik niet degene die al die stemmen op die trofee heb uitgebracht
Probeer van 2013 een topjaar te makenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb geen leuke trofee gehad dit jaar.
Ik ga maar eens meer preken hier. Misschien dat de stemmers zich bekeren.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Probeer van 2013 een topjaar te maken
Je hebt toch eenvierde claim op Jolande Sap?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb geen leuke trofee gehad dit jaar.
Ja, dat is waar. Altijd beter dan niets. Welke deel van Jolande doet eigenlijk niet zo toe.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je hebt toch eenvierde claim op Jolande Sap?
Je mag ook een rooster afspreken wie wanneer met haar mag knuffelenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Altijd beter dan niets. Welke deel van Jolande doet eigenlijk niet zo toe.
Zoiets als time-sharing?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je mag ook een rooster afspreken wie wanneer met haar mag knuffelen
Btw, volgens mij heeft Die_Hofstadtgruppe meer stemmen gehaald dan Constant Kusters doorgaans haalt bij verkiezingen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:12 schreef Disana het volgende:
13. Constant Kusters trofee - Grootste xenofoob
DieHoffstadtgruppe 18
Wow. Zoveel eensgezindheid. Kunnen we nu spreken van onze knuffelxenofoob?
Ik heb die maat van hem, Eite Homan, nog oppervlakkig gekend hier in de stad. Dat is ook zo'n eenzame strijder.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Btw, volgens mij heeft Die_Hofstadtgruppe meer stemmen gehaald dan Constant Kusters doorgaans haalt bij verkiezingen.
Als ik dan die andere trofee krijg vind ik het prima.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook gefeliciteerd met de Hans van Mierlo trofee
Volgens jaar ben ik trouwens voornemens die terug te pakken
Ik weet van wie die twee stemmen kwamenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
Remlof de op 1 na grootste xenofoob.
Dit doet me goed.
Bij de POL-verkiezingen zijn er alleen winnaars.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef El_Matador het volgende:
Hexagonny van Oudekerken; dank.
En zowel de winnaars als de verliezers; gefeliciteerd.
10 jaar geleden discussieerde ik met Diederik Samsom. Was op een ander forum. Stel.je voor dat de "winnaars" van nu over 10 jaar allemaal beroemde kamer- en parlementsleden worden...quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij de POL-verkiezingen zijn er alleen winnaars.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |