Mao Zedong ofzoiets.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef waht het volgende:
Volgend jaar zullen we een minder fijn figuur voor die trofee uitkiezen.
Die deed zijn woordje toch wel aardig? Ik denk meer aan Job Cohen, die er maar al te vaak amper uit kwam. Ik denk dat remlof heel verguld was geweest met die trofeequote:Op donderdag 27 december 2012 15:03 schreef 99.999 het volgende:
Moet wel een Nederlander zijn natuurlijk. Marcus Bakker oid
Het ging om de trofee voor de meest linkse user.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die deed zijn woordje toch wel aardig? Ik denk meer aan Job Cohen, die er maar al te vaak amper uit kwam. Ik denk dat remlof heel verguld was geweest met die trofee
Het ging om de meest linkse, dan denk ik niet direct aan Cohenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die deed zijn woordje toch wel aardig? Ik denk meer aan Job Cohen, die er maar al te vaak amper uit kwam. Ik denk dat remlof heel verguld was geweest met die trofee
Dat wordt nog vrij lastig denk ik..quote:Op donderdag 27 december 2012 15:15 schreef Disana het volgende:
En voor 'beste mannelijke user' moet nog een stuk gevonden worden
Ik pieker me ook al suf.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:17 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat wordt nog vrij lastig denk ik..
De Voorschrift trofee.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:15 schreef Disana het volgende:
En voor 'beste mannelijke user' moet nog een stuk gevonden worden
Dat is de trofee voor de meest overtuigende cross-dresser.quote:
Everybody lies.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:04 schreef Hexagon het volgende:
De bijdragen van Drugshond doen zijn naam eer aan
Ik snap geen fuck van wat hier staatquote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Everybody lies.
------
Bedankt voor het beschikbaar maken van deze meuk.
Ohja die 'vuilnismannen hadden ook directeur kunnen worden, hadden ze maar door moeten leren'-tobberd.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar leuk is dat Dutchnative terug is. Ik had ook stiekum gehoopt dat onze knuffel VVD-er Draaijer mijn nominatielijstje had gelezen en terug had gekomen.
Hij had vroeger van die mooie foto's in z'n fobo. Zijn mooi auto en een heel duur bootje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |