Als ik dan die andere trofee krijg vind ik het prima.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ook gefeliciteerd met de Hans van Mierlo trofee
Volgens jaar ben ik trouwens voornemens die terug te pakken
Ik weet van wie die twee stemmen kwamenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
Remlof de op 1 na grootste xenofoob.
Dit doet me goed.
Bij de POL-verkiezingen zijn er alleen winnaars.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef El_Matador het volgende:
Hexagonny van Oudekerken; dank.
En zowel de winnaars als de verliezers; gefeliciteerd.
10 jaar geleden discussieerde ik met Diederik Samsom. Was op een ander forum. Stel.je voor dat de "winnaars" van nu over 10 jaar allemaal beroemde kamer- en parlementsleden worden...quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij de POL-verkiezingen zijn er alleen winnaars.![]()
KoosVogels is een waardig opvolger van Hero Brinkman.quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
10 jaar geleden discussieerde ik met Diederik Samsom. Was op een ander forum. Stel.je voor dat de "winnaars" van nu over 10 jaar allemaal beroemde kamer- en parlementsleden worden...![]()
Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet van wie die twee stemmen kwamen
Alleen als je meedoet, faalkabouter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat meedoen belangrijker is dan winnen. Dat is bij een passief kiesrecht natuurlijk nogal betrekkelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je kiest er niet zelf voor om mee te doen. Ik deed blijkbaar ook mee terwijl ik er gisteren pas achter kwam dat deze verkiezing werd gehouden.quote:
Daar valt weinig om te lachen, de teleologie van/door menig D66-er is bepaald niet ondoorzichtig....menig D66-er lijdt nogal onder relistress dat kennelijk via de weg van smalende godslastering moet worden gekanaliseerdquote:Op donderdag 27 december 2012 23:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik moest trouwens lachen met deze opmerking in jouw OP: "Het is gemakkelijker om de paus te overtuigen dat God niet bestaat".![]()
Juist daarom is het een goede uitspraak, het is niet mogelijk om de paus te overtuigen dat God niet bestaat. Deze overdrijving geeft dus goed aan hoe moeilijk het is om de betreffende persoon m.b.t. dat ene onderwerp te overtuigen van een ander standpunt dan dat standpunt wat hij momenteel inneemt, met welke goede argumenten je ook komt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik til niet zwaar aan de uitlating, zo goed vind ik em niet gevonden, al was het maar dat aantonen - subsidiair overtuigen - dat iets niet bestaat vaak heel wat lastiger is dan het hard maken dat iets wel bestaat...
Mattie, nu doe je het wéér...quote:Op vrijdag 28 december 2012 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
10 jaar geleden discussieerde ik met Diederik Samsom. Was op een ander forum. Stel.je voor dat de "winnaars" van nu over 10 jaar allemaal beroemde kamer- en parlementsleden worden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |