We vinden vast wel ietsquote:Op woensdag 26 december 2012 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En viel er niks te klagen over de lijst.
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ken dit niet, ja ja ik schaam me al.
Ik ben beroepszeikerd, maar dacht eigenlijk dat ik vakantie hadquote:
Voor mij is het een hobbyquote:Op woensdag 26 december 2012 12:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben beroepszeikerd, maar dacht eigenlijk dat ik vakantie had
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:26 schreef Karina het volgende:
Ik zou dit zeker moeten kennen he? Maar nee
Ik wil dat andersomquote:Op woensdag 26 december 2012 12:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb van mijn werk maar mijn hobby gemaakt
Herkende 'm, jaquote:
ik lig lekker in bedquote:Op woensdag 26 december 2012 12:28 schreef FritsFlits het volgende:
Klinkerbotsing gaat nu van d'r stoel glijden
Kalverliefde vind ik zo mooiquote:Op woensdag 26 december 2012 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik lig lekker in bed
Maar deze is gewoon mooi. Op 'vlinders' ga ik helemaal los
Ik kom er net achter dat Gustavo Lima in de top 1300 staat. Tip: mocht je het niet kennen, houden zo!quote:Op woensdag 26 december 2012 12:30 schreef Dynd het volgende:
Dit nummer in de top 1600 muziek ooit gemaakt
Erg interessant....quote:
Wat heb jij een Box classics smaak zegquote:
Dude, Icehouse vergelijken met Journey/Toto/Foreignerquote:Op woensdag 26 december 2012 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Foreigner en Icehouse etc vond ik toen leuk, nu vind ik een paar keer per jaar wel genoeg
Klopt ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat heb jij een Box classics smaak zeg
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goooooedemiddag. Even wat uitgeslapen.Niet veel gemist zo te zien, except t prachtige twee meisjes van Raymond van t Groenewoud
Oehquote:Op woensdag 26 december 2012 12:40 schreef Terreros85 het volgende:
Ik nog aan het denken welk jaar dit was
Da's waar.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Een millennium duurt ook lang
Je bent zeker 18 ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:37 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Klopt ja.![]()
Groot fan van Klassieke muziek en progressieve rock of metal.
Maar als ik lekkere rock muziek wil opzetten dan zwijmel ik altijd heerlijk weg bij de echte rock classics!![]()
Maar als je mij om mijn all-time favoriete band vraagt zou ik direct 'Rush' roepen. Misschien dat dat wat meer duidelijkheid geeft over mijn smaak.![]()
Desodanks zul je mij bij Bon Jovi, Toto, Journey, Police en Bryan Adams weer horen juichen!
Ik bedoelde foreigner. Robbie is zielig, want hij is al sinds zijn 16 de rijk. Of we allemaal even ahhhhhhhh boehoehoe voor hem willen zeggen...quote:
22quote:Op woensdag 26 december 2012 12:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bent zeker 18 ofzo?Dat was ongeveer precies mijn smaak destijds...
Huuuuu!quote:
Huh, wat, wie....?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:42 schreef NaturalScience het volgende:
Het valt me nu trouwens opeens op dat er helemaal geen Asia in de lijst staat!![]()
Geen Heat of the Moment, geen Wildest Dreams en geen Only Time Will Tell....
Wat een gemis!
Speciaal voor mensen die slecht tegen verandering kunnen. Kijken jullie ook naar Lingo?quote:Op woensdag 26 december 2012 12:43 schreef het_fokschaap het volgende:
naast de plaatjes, zijn alle voorgelezen sms'jes ook ieder jaar hetzelfde
dit topic is ook ieder jaar hetzelfde overigens
Ik ook hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Huuuuu!
Ik prefereer de mijne
Eerste van Pink Floyd morgen tussen 13:00 en 14:00, goed tijdstip.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:42 schreef Molurus het volgende:
Nou, maak me maar wakker voor de volgende artiesten:
- Pink Floyd
- the Doors
- Bob Dylan
- Dire Straits
- Muse
- Soft Machine (staat er niet in vrees ik)
- King Crimson (ook niet genoteerd vrees ik)
.. dan ga ik nog even dutten. [ afbeelding ]
Klopt, dat heet sentiment... Inmiddels 12 jaar lang al.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:43 schreef het_fokschaap het volgende:
naast de plaatjes, zijn alle voorgelezen sms'jes ook ieder jaar hetzelfde
dit topic is ook ieder jaar hetzelfde overigens
Nee, ze veranderen steeds het aantal letters van de te maken woorden...quote:Op woensdag 26 december 2012 12:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen die slecht tegen verandering kunnen. Kijken jullie ook naar Lingo?
Nog wel wat langer geleden als je het mij vraagt. Wie kan zich nog "de top 100 aller tijden" herinneren? Nee, niet 2000... 100.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Klopt, dat heet sentiment... Inmiddels 12 jaar lang al.
Ik, maar toen zat ik niet op fokquote:Op woensdag 26 december 2012 12:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nog wel wat langer geleden als je het mij vraagt. Wie kan zich nog "de top 100 aller tijden" herinneren? Nee, niet 2000... 100.
Oh heerlijk, dan scheurde ik de lijst uit de Veronicagids van de buren en zat ik de hele Goede Vrijdag met mijn cassettedeck klaarquote:Op woensdag 26 december 2012 12:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nog wel wat langer geleden als je het mij vraagt. Wie kan zich nog "de top 100 aller tijden" herinneren? Nee, niet 2000... 100.
Laura Prepon, Donna in That 70's Showquote:Op woensdag 26 december 2012 12:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hallo, hoe heet jij?
Is het erg dat ik het lekkere wijf in kwestie niet herken?![]()
Boney M
quote:Op woensdag 26 december 2012 12:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het beste adres voor al uw primeurs!
In die tijd zat niemand op Fok vrees ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik, maar toen zat ik niet op fok
quote:
Ja haar nieuwe plaat laat maar op zich wachten..quote:Op woensdag 26 december 2012 12:53 schreef laxus13 het volgende:
Pff jammer dat Dusty het steeds minder doet in de lijst
Via het word bestand dat je op die pagina kunt downloaden.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef Molurus het volgende:
Leuk die lijst op radio2.nl, maar waar kan ik zien wat er het komende uur komt?
Thanks!quote:Op woensdag 26 december 2012 12:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Via het word bestand dat je op die pagina kunt downloaden.
Naar de lijst gaan, daar zie je linkjes naar de pdf, excel en word. Het staat ook in de OP.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef Molurus het volgende:
Leuk die lijst op radio2.nl, maar waar kan ik zien wat er het komende uur komt?
Heb die in Excel gepakt. En heb toch nog een goeie gemist: Vera Lynn - We'll meet againquote:Op woensdag 26 december 2012 12:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Naar de lijst gaan, daar zie je linkjes naar de pdf, excel en word. Het staat ook in de OP.
Het is ook echt gewoon niet mooi of knap gedaan ofzo.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Gut, wat een gefröbel van dat mens met d'r kiwiwebsite
Die heb ik wel gehoord. Moest meteen aan Pink Floyd denken.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb die in Excel gepakt. En heb toch nog een goeie gemist: Vera Lynn - We'll meet again
Precies!! Ik geloof niet dat ik een film vaker heb gezien dan die film.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Die heb ik wel gehoord. Moest meteen aan Pink Floyd denken.
OMO ook.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:04 schreef Eska het volgende:
Pff, die reclameblokken duren steeds langer. Volgend jaar nog maar wat eerder beginnen met de lijst.
(en ik mis de 'bouw- of verbouwplannnen?')
Borsatoquote:Op woensdag 26 december 2012 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zou weer zo Phil Collins kunnen zijn
Dit is nog een tikje meer clichématig en nog wat meer nep emotioneel.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat had je beter zo kunnen houdenquote:Op woensdag 26 december 2012 13:07 schreef Berkery het volgende:
Ik ken het hele nummer niet...weet ook meteen waarom
Zelfde categorie idd.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Na dit voel ik vanavond helemaal niets meer..quote:Op woensdag 26 december 2012 13:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoor er gewoon "can you feel the love tonight" in
.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat had je beter zo kunnen houden
Wie waarschuwt er wanneer dit nummer afgelopen is?
Berg je maar voor het nummer dat over een kleine 20 minuten komt.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:07 schreef Karina het volgende:
Wat een gezemel. Er staan echt nummers in de Top2000 waarvan ik denk: hoe kunnen zoveel mensen daarop stemmen?
Ach, volgend jaar zakt ie ook wel weer 1000 plekken, net als andere Niks en Simon liedjes.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:08 schreef Karina het volgende:
1655 Vallende Sterren Nick & Simon 2009
![]()
Ook zo eentje waarvan je denkt, WAAROM?
N&S zekerquote:Op woensdag 26 december 2012 13:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Berg je maar voor het nummer dat over een kleine 20 minuten komt.
En Anastaciaquote:
Thxquote:
Kies maarquote:Op woensdag 26 december 2012 13:12 schreef FritsFlits het volgende:
Hier is toch ook een up-tempo versie van?
Volgens mij is het echt deze uitvoering maar dan sneller. Hmmm..quote:
Dreig een nummer a la Butterfly Kisses voor haar te schrijvenquote:Op woensdag 26 december 2012 13:19 schreef cafca het volgende:
Volgens mijn dochter ben ik "falend" als ik dans
Ah, in die categorie heb ik Celine Dion en Barbra Streisand zitten.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Thx
Nou is dit ook niet geweldig, maar dat vorige nummer staat echt bovenin mijn lijst met meest gehate nummers. En ik haat niet zo snel
Hoe dans je hier in hemelsnaam opquote:Op woensdag 26 december 2012 13:19 schreef cafca het volgende:
Volgens mijn dochter ben ik "falend" als ik dans
Niet dusquote:Op woensdag 26 december 2012 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe dans je hier in hemelsnaam op
Wiebelen met je bovenlijf?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Falend, kennelijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 26 december 2012 13:21 schreef Karina het volgende:
Ik wacht wel op Wake me Up before you gogo om te dansen
Leuk zo'n poes met die fluitquote:
Jan Smit Bijvquote:Op woensdag 26 december 2012 13:25 schreef cafca het volgende:
Och, er zijn ergere dingen uit Volendam gekomen....
Dit bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 december 2012 13:25 schreef cafca het volgende:
Och, er zijn ergere dingen uit Volendam gekomen....
quote:
Duurt inderdaad nog zeker een uur....quote:Op woensdag 26 december 2012 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunnen jullie me wekken als er weer wat behoorlijks komt? Man oh man..
Vreselijk inderdaad. Dat dit soort nummers er in staan.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunnen jullie me wekken als er weer wat behoorlijks komt? Man oh man..
Op tweede kerstdag?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga op weg naar mijn werk, ik wens jullie sterkte!
Werk ze! En dank je.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga op weg naar mijn werk, ik wens jullie sterkte!
Oké, fijne dag nogquote:Op woensdag 26 december 2012 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hoor, gisteren ook gewerkt, gezellig met de cliënten tv kijken en 60% extra betaald krijgen
Succesquote:Op woensdag 26 december 2012 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja hoor, gisteren ook gewerkt, gezellig met de cliënten tv kijken en 60% extra betaald krijgen
Ik heb het idee dat dit soort plaatjes vroeger rond de 1000 stonden. Een hele verbetering. Maar ik heb vandaag nog maar 3 plaatjes 'groen' gekleurd in m'n excel.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk, een grote glijbaan in een potje
Beach Boys zeker?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit soort plaatjes vroeger rond de 1000 stonden. Een hele verbetering. Maar ik heb vandaag nog maar 3 plaatjes 'groen' gekleurd in m'n excel.
Groen? Die ga je als flac binnenhengelen of zo?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit soort plaatjes vroeger rond de 1000 stonden. Een hele verbetering. Maar ik heb vandaag nog maar 3 plaatjes 'groen' gekleurd in m'n excel.
Nee, ik kleur alleen in wat al geweest isquote:
Lekker FLAC luisteren op mijn prutboxen jaquote:Op woensdag 26 december 2012 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Groen? Die ga je als flac binnenhengelen of zo?
Waarom koop je geen goede luidsprekers? Elektrostaten of zoquote:Op woensdag 26 december 2012 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker FLAC luisteren op mijn prutboxen jaGewoon mp3 denk ik.
Ik ben maar een arme studentquote:Op woensdag 26 december 2012 13:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waarom koop je geen goede luidsprekers? Elektrostaten of zo
Meer mexicano's bakken dusquote:Op woensdag 26 december 2012 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben maar een arme student
Vraag me af wie er meer als een oma zingt, Jennifer of Geddy Leequote:
Muziek voor het soort mens dat graag doet alsof hij smaak heeft qua muziek maar eigenlijk niet zoveel verstand van muziek heeft. Zulke mensen houden vaak ook van dingen zoals Simply Red.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Power of Love. Ik weet nooit goed wat ik ervan moet denken.
Rush is de ultieme rockgroep!quote:Op woensdag 26 december 2012 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vraag me af wie er meer als een oma zingt, Jennifer of Geddy Lee
Nee hoor, ik haat gewoon die muziek voor LARP-spelers, Dream Theatre, Porcupine Tree, Rush, Asia..quote:Op woensdag 26 december 2012 13:43 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Rush is de ultieme rockgroep!![]()
Wanneer mensen eens hun beste album zouden beluisteren, Power Windows, Grace Under Pressure, Signals en Hold your Fire, zouden ze al een hele nadere mening krijgen over Geddy.
Mag ik alle 4 die bands fantastisch vinden en LARPers ondertussen een beetje zielig vinden?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haat gewoon die muziek voor LARP-spelers, Dream Theatre, Porcupine Tree, Rush, Asia..
Vrouwen uit Flevoland vooralquote:Op woensdag 26 december 2012 13:45 schreef Molurus het volgende:
Je vraagt je af wie dit soort troep de top 2000 in stemt.
Simply Red vind ik echt gruwelijk slecht.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Muziek voor het soort mens dat graag doet alsof hij smaak heeft qua muziek maar eigenlijk niet zoveel verstand van muziek heeft. Zulke mensen houden vaak ook van dingen zoals Simply Red.
OK.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Mag ik alle 4 die bands fantastisch vinden en LARPers ondertussen een beetje zielig vinden?
Het is echt muziek voor simpele zielen. Ik ken eigenlijk niemand die enige verstand van muziek heeft die dat om aan te horen vindt.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simply Red vind ik echt gruwelijk slecht.
Ach, dooien pakken altijd wat meer stemmen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:45 schreef Molurus het volgende:
Je vraagt je af wie dit soort troep de top 2000 in stemt.
Hier iemandquote:Op woensdag 26 december 2012 13:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is echt muziek voor simpele zielen. Ik ken eigenlijk niemand die enige verstand van muziek heeft die dat om aan te horen vindt.
Die tijden heb ik wel eens doorgemaakt. Momenteel zal het op mijn werk wat minder worden geaccepteerd.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
OK.
Zolang je geen haar in een staart, een vlasbaardje en een broek met zakken aan de zijkant hebt.
Haha, alvast mijn excuus dat ik je een simpele ziel heb genoemd dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hier iemand![]()
Simply Red vind ik prima
Geeft niks, en het is ook niet dat ik zo'n grote fan ben hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 13:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Haha, alvast mijn excuus dat ik je een simpele ziel heb genoemd dan.
Ach, dat valt allemaal nog best mee.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij
[ afbeelding ]
Pfff dat ziet er dus echt niet uitquote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ach, dat valt allemaal nog best mee.
Dit waren de echte!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit waren de echte!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit waren de echte!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelukkig waren er in de 80s ook niet-gaye bands..
http://waterboys.com/
nsfw
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelukkig waren er in de 80s ook niet-gaye bands..
http://waterboys.com/
nsfw
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haat gewoon die muziek voor LARP-spelers, Dream Theatre, Porcupine Tree, Rush, Asia..
Zong hij. Om vervolgens zijn solodebuut af te leveren.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'm not planning on going solo.
Ah, mijn moeder is een LARP-speler zie ik? Die luistert daar alleen maar naarquote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dank voor deze vergelijking, die zal ik nooit meer vergeten. Zo terecht
De vergelijking gaat inderdaad erg vaak opquote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dank voor deze vergelijking, die zal ik nooit meer vergeten. Zo terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |