Hier iemandquote:Op woensdag 26 december 2012 13:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is echt muziek voor simpele zielen. Ik ken eigenlijk niemand die enige verstand van muziek heeft die dat om aan te horen vindt.
Die tijden heb ik wel eens doorgemaakt. Momenteel zal het op mijn werk wat minder worden geaccepteerd.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
OK.
Zolang je geen haar in een staart, een vlasbaardje en een broek met zakken aan de zijkant hebt.
Haha, alvast mijn excuus dat ik je een simpele ziel heb genoemd dan.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hier iemand![]()
Simply Red vind ik prima
Geeft niks, en het is ook niet dat ik zo'n grote fan ben hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 13:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Haha, alvast mijn excuus dat ik je een simpele ziel heb genoemd dan.
Ach, dat valt allemaal nog best mee.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij
[ afbeelding ]
Pfff dat ziet er dus echt niet uitquote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ach, dat valt allemaal nog best mee.
Dit waren de echte!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit waren de echte!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit waren de echte!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelukkig waren er in de 80s ook niet-gaye bands..
http://waterboys.com/
nsfw
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelukkig waren er in de 80s ook niet-gaye bands..
http://waterboys.com/
nsfw
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haat gewoon die muziek voor LARP-spelers, Dream Theatre, Porcupine Tree, Rush, Asia..
Zong hij. Om vervolgens zijn solodebuut af te leveren.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'm not planning on going solo.
Ah, mijn moeder is een LARP-speler zie ik? Die luistert daar alleen maar naarquote:Op woensdag 26 december 2012 14:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dank voor deze vergelijking, die zal ik nooit meer vergeten. Zo terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |