Thanks!quote:Op woensdag 26 december 2012 12:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Via het word bestand dat je op die pagina kunt downloaden.
Naar de lijst gaan, daar zie je linkjes naar de pdf, excel en word. Het staat ook in de OP.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:58 schreef Molurus het volgende:
Leuk die lijst op radio2.nl, maar waar kan ik zien wat er het komende uur komt?
Heb die in Excel gepakt. En heb toch nog een goeie gemist: Vera Lynn - We'll meet againquote:Op woensdag 26 december 2012 12:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Naar de lijst gaan, daar zie je linkjes naar de pdf, excel en word. Het staat ook in de OP.
Het is ook echt gewoon niet mooi of knap gedaan ofzo.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Gut, wat een gefröbel van dat mens met d'r kiwiwebsite
Die heb ik wel gehoord. Moest meteen aan Pink Floyd denken.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb die in Excel gepakt. En heb toch nog een goeie gemist: Vera Lynn - We'll meet again
Precies!! Ik geloof niet dat ik een film vaker heb gezien dan die film.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Die heb ik wel gehoord. Moest meteen aan Pink Floyd denken.
OMO ook.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:04 schreef Eska het volgende:
Pff, die reclameblokken duren steeds langer. Volgend jaar nog maar wat eerder beginnen met de lijst.
(en ik mis de 'bouw- of verbouwplannnen?')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |