Ik heb het idee dat dit soort plaatjes vroeger rond de 1000 stonden. Een hele verbetering. Maar ik heb vandaag nog maar 3 plaatjes 'groen' gekleurd in m'n excel.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk, een grote glijbaan in een potje
Beach Boys zeker?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit soort plaatjes vroeger rond de 1000 stonden. Een hele verbetering. Maar ik heb vandaag nog maar 3 plaatjes 'groen' gekleurd in m'n excel.
Groen? Die ga je als flac binnenhengelen of zo?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit soort plaatjes vroeger rond de 1000 stonden. Een hele verbetering. Maar ik heb vandaag nog maar 3 plaatjes 'groen' gekleurd in m'n excel.
Nee, ik kleur alleen in wat al geweest isquote:
Lekker FLAC luisteren op mijn prutboxen jaquote:Op woensdag 26 december 2012 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Groen? Die ga je als flac binnenhengelen of zo?
Waarom koop je geen goede luidsprekers? Elektrostaten of zoquote:Op woensdag 26 december 2012 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker FLAC luisteren op mijn prutboxen jaGewoon mp3 denk ik.
Ik ben maar een arme studentquote:Op woensdag 26 december 2012 13:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waarom koop je geen goede luidsprekers? Elektrostaten of zo
Meer mexicano's bakken dusquote:Op woensdag 26 december 2012 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben maar een arme student
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |