SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Dat zie je verkeerdquote:Op maandag 24 december 2012 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, rubber gaat kapot, droogt uit enzo. Je kan zo'n 1500 km lopen op verharde weg met goede schoenen.
Slacker, jij bent echt verslaafdAangezien ik al die lopen zelf wilde lopen (muv Amsterdam) maar nu niet kan lopen vanwege m'n blessure is de best other option vrijwilligen. Als ik het niet doe, wie gaat het dan doen? Niet jij
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lekker plonzen in de regen morgenochtendgewoon doen, je voelt je lekker nadat je geweest bent!
Ik ga sowieso, dus we kunnen 'samen' een rondje doen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb er elke keer weer zin in, maar merk ook wel dat ik op voorhand meestal 5KM wel zat vind. Vandaag had ik echt wil zin in een kilometer of 8, maar na een kilometer of 3 krijg ik het echt zwaar. Dus toch maar een afslag eerder genomen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Swets, geniet jij nog wel van je hardloopsessies?
Nou ja... 3 keer per week 5 is ook 15.![]()
Hier grote problemen...wil vandaag maar lichaam zegt rustdag...oke morgen dan maar dan wel een mountainrun en 1200 hoogtemeters....Ja maar,hoe moet dat dan met de trail donderdag? Life isn't easy...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Topquote:Op maandag 24 december 2012 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Lekker plonzen in de regen morgenochtendgewoon doen, je voelt je lekker nadat je geweest bent!
Ik ga sowieso, dus we kunnen 'samen' een rondje doen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Over verslaafd gesproken ... rustig aan ouwequote:Op maandag 24 december 2012 19:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier grote problemen...wil vandaag maar lichaam zegt rustdag...oke morgen dan maar dan wel een mountainrun en 1200 hoogtemeters....Ja maar,hoe moet dat dan met de trail donderdag? Life isn't easy...
Swets, dat is ook zo maar ik kan mij voorstellen dat je in je hoofd heel andere plannen hebtNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
I know I'm an addict,endorphin my hard core drug of choicequote:Op maandag 24 december 2012 19:28[/uurl] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/139516]uniekhoorn het volgende:
[..]
Over verslaafd gesproken ... rustig aan ouwe
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
''Geluk is een keuze'' ?quote:Op maandag 24 december 2012 19:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I know I'm an addict,endorphin my hard core drug of choice![]()
Geluk dwing je af.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Inderdaad, zoals jaqenhgah al zei....kilometer na kilometer...en nooit bang voor een overdosequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik merk echt wel dat ik wat zwaarder ben zeg onder het hardlopen![]()
Vooral door de vele feestjes van de afgelopen tijd. Keihard aan de bak na kerst dus![]()
![]()
Je afstanden komen vanzelf wel weer. Hou je rustig man. Komt goed.quote:Op maandag 24 december 2012 19:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb er elke keer weer zin in, maar merk ook wel dat ik op voorhand meestal 5KM wel zat vind. Vandaag had ik echt wil zin in een kilometer of 8, maar na een kilometer of 3 krijg ik het echt zwaar. Dus toch maar een afslag eerder genomen.
Nou ja... 3 keer per week 5 is ook 15.
Ik mag morgen weer een rondje. Zelfde als zaterdag 4(1lopen, 2 wandelen)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
KweenognietNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Morgen half 10 met m'n maat door t bos modderstampen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Beetje late reactie, sorry.quote:Op maandag 24 december 2012 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]lekker!!
Wat is je streeftijd??
Ik liep 7km in 45 mins, dus die lijn een beetje doorgetrokken zeg maar. Ik ben nu te suf om dat uit te rekenen.![]()
![]()
Jij ging ook lekker vandaag zeg!
***![]()
What the fok... Normaal ging er op een avond als vandaag toch heel wat bier doorheen bij mij...
Maar ik moet en zal morgenochtend lopen... Dus heb er onbewust rekening mee gehouden...
Sport of lifestyle? Ik ga voor optie B
NBA League Pass addict![]()
sport of lifestyle...bleef het daar maar bij,wacht maar totdat het een verslaving wordtquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:14 schreef Juize99 het volgende:
What the fok... Normaal ging er op een avond als vandaag toch heel wat bier doorheen bij mij...
Maar ik moet en zal morgenochtend lopen... Dus heb er onbewust rekening mee gehouden...
Sport of lifestyle? Ik ga voor optie B'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 24 december 2012 23:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje late reactie, sorry.
Ik liep 7km in 45 mins, dus die lijn een beetje doorgetrokken zeg maar. Ik ben nu te suf om dat uit te rekenen.![]()
![]()
Jij ging ook lekker vandaag zeg!ja, thanx. Wel spierpijn nu.. Maar mooi streven denk ik. Net iets over een uur zou dat moeten worden.
![]()
Yeahhh.... Santa brought me two running books!! Thank you Santa'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:14 schreef Juize99 het volgende:
Sport of lifestyle? Ik ga voor optie B
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mij 2 paar hardloopsokkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
Yeahhh.... Santa brought me two running books!! Thank you Santa![]()
die ik gisteren zelf gekocht, ingepakt en onder de boom gelegd heb![]()
heb ook zelf maar voor kerstman gespeeld.... 3 shirts met korte mouwen, een korte broek en een reflecterend jack aangezien ik meestal 's avonds loop.elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
ZoVanmorgen heb ik m'n rondje gerend, en nu ben ik fris gedoucht, mooi aangekleed, in de make-up en haartjes netjes. Bring it on, Christmas
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb gisteravond/vannacht ietwat te diep in het shotglaasje gekeken dus ik stel het even uit tot vanavond of morgen, fijne vreetdagen mensen!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ook ff kort rondje gedaan met mn 2 dochters. Soort Evy les van gemaakt met stukjes van 1 minuut. Lekker weer buiten en voor het eerst dat ik de kerst zo begin.
Moet zeggen dat het wel erg lekker is. Ga morgenochtend ook ff
Fijne dagen iedereen!![]()
![]()
Mijn laatste verslaving was roken... Ben er inmiddels 3 maanden vanaf...quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sport of lifestyle...bleef het daar maar bij,wacht maar totdat het een verslaving wordt
Laat maar komen dus die nieuwe verslaving![]()
Ik ga lopen...!
NBA League Pass addict![]()
Voor de kerstcrossers in Den Haag morgen is hier het parcours:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1001637F means you're fucked![]()
morgen laatste keer 3 X 5![]()
zaterdag 4 X 5
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Lekker bezig man....blij te lezen dat het weer de goede kant op gaat. Wil graag nog eens samen met je op de startschot wachtenquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:38 schreef Jumparound het volgende:
zaterdag 4 X 5
Ja, dé startschot. Erfenis van de BtBF means you're fucked![]()
ik voel me uitermate fitquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker bezig man....blij te lezen dat het weer de goede kant op gaat. Wil graag nog eens samen met je op de startschot wachten
Ja, dé startschot. Erfenis van de BtB
en de startschot gaan we zeker nog een keer horen
Ecosia
les 24 evy volbracht. 1e 11 min ging redelijk,had nog best langer gekund voor mijn gevoel. Na de 2e 11 minuten was ik blij dat ik even mocht wandelen, het derde stukje had ook niet veel langer moeten duren.
Maar, gelukt zonder extra wandelen, dus ik ben tevreden. Donderdag week 9!
Ook goede timing,want nu regent 't
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Man man man wat was het een zooi in het bos maar wat heb ik juist daarom lekker gelopen. Het leek meer op een trail.m'n kameraad moest vroegtijdig stoppen want hij ging echt stuk. Heb m'n rondje uitgelopen en ben hem nog tegemoet gerent. Hij dacht dat hij eerder terug zou zijn
http://www.endomondo.com/workouts/114702994
Zit nu vol endorfine man!
Hele fijne feestdagen allemaal.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
klinkt goed! Mooie ronde ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Man man man wat was het een zooi in het bos maar wat heb ik juist daarom lekker gelopen. Het leek meer op een trail.m'n kameraad moest vroegtijdig stoppen want hij ging echt stuk. Heb m'n rondje uitgelopen en ben hem nog tegemoet gerent. Hij dacht dat hij eerder terug zou zijn
Hele fijne feestdagen allemaal.
Ecosia
Ik ga vandaag alleen les 1 van Evy doen met een vriendin. Zij wil beginnen met hardlopen en wilde de eerste keer samen.
Voor mezelf ga ik morgen weer. Gisteren 7 km gelopen, dus morgen denk ik wat minder, of een intervaltraining ofzo
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gebruik de Endomonde app nu een tijdje en deze bevalt prima... is het de moeite om de betaalde app te kopen?![]()
Ben je een jaar blessurevrij, krijg je een stijve voet van het mooi lopen zijn op pumps (vorige week).... Had ze toch meer in moeten lopen![]()
Vandaag platte schoenen, want wil morgen natuurlijk fit zijn!
@Yur: leuk parcours, niet een mild parcours schat ik zo in?![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Hele fijne feestdagen allemaal.![]()
netjes hoor!
![]()
Fijne kerstdagen!
Zo, eindelijk weer kunnen lopen. Ruim een maand niet gelopen vanwege een voetblessure, wat voelt het toch fijn om weer te kunnen lopen.![]()
![]()
Weer thuis..! 5,42 km (incl. stuk wandelen)
Viel tegen vandaag, maar toch weer even gedaan![]()
Wel leuk, al die mensen in hun nette kleding op straat, richting familie, en ik bezweet en met een modderige hond![]()
Nu douchen... Straks... Ook de nette kleding aan :p fijne feestdagen allemaal!NBA League Pass addict![]()
Netjes...!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:16 schreef desub het volgende:
les 24 evy volbracht. 1e 11 min ging redelijk,had nog best langer gekund voor mijn gevoel. Na de 2e 11 minuten was ik blij dat ik even mocht wandelen, het derde stukje had ook niet veel langer moeten duren.
Maar, gelukt zonder extra wandelen, dus ik ben tevreden. Donderdag week 9!
Ook goede timing,want nu regent 'tNBA League Pass addict![]()
Yes! Nu al bijna pijnloos. Alleen bij de eerste paar honderd meter nog wat. Daarna niet meerDat geeft lekker vertrouwen.
http://www.endomondo.com/workouts/114732888Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Daar wordt je sterk van! Top.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:13 schreef Juize99 het volgende:
Weer thuis..! 5,42 km (incl. stuk wandelen)
Viel tegen vandaag, maar toch weer even gedaan![]()
Wel leuk, al die mensen in hun nette kleding op straat, richting familie, en ik bezweet en met een modderige hond![]()
Nu douchen... Straks... Ook de nette kleding aan :p fijne feestdagen allemaal!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooi zo!quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:34 schreef mosselmossel het volgende:
Yes! Nu al bijna pijnloos. Alleen bij de eerste paar honderd meter nog wat. Daarna niet meerDat geeft lekker vertrouwen.
http://www.endomondo.com/workouts/114732888Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ligt eraan, wat wil je ermee doen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:54 schreef Harde_Mepper het volgende:
Gebruik de Endomonde app nu een tijdje en deze bevalt prima... is het de moeite om de betaalde app te kopen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
GeluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Fijne feestdagen allemaalEn op naar een mooi 2013 vol fijne en blessurevrije km´s
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:49 schreef uniekhoorn het volgende:
GeluktPotverdeeje, ik ben altijd stikjaloers op jouw tijden. Well done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thanks allen! Ik ga morgen donderdag gelijk even langs de hardloopwinkel voor nieuwe schoenen! En tot die tijd () maar even niet lopen dus. Overigens schiet het niet echt op zo natuurlijk, volgens mij iets te enthousiast toen ik me inschreef voor de 10k in april in Rotterdam, aangezien ik nu dus bij les 11 van Evy ben.
Oh well.
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:49 schreef uniekhoorn het volgende:
GeluktWow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indrukwekkend.
![]()
Moet lukken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:00 schreef fluster het volgende:
Thanks allen! Ik ga morgen donderdag gelijk even langs de hardloopwinkel voor nieuwe schoenen! En tot die tijd () maar even niet lopen dus. Overigens schiet het niet echt op zo natuurlijk, volgens mij iets te enthousiast toen ik me inschreef voor de 10k in april in Rotterdam, aangezien ik nu dus bij les 11 van Evy ben.
Oh well.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Thanks... iedereen die loopt respect .
Vanavond weer lopen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kerst lopers
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks... iedereen die loopt respect .
Vanavond weer lopen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kerst lopersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Kun je dat ook bijhouden in Endomondo? Hap/kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Absoluut, dan moet je als sport "Lopend buffet" kiezen of "Walking buffet", het kan zijn dat het alleen in de betaalde versie zitquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kun je dat ook bijhouden in Endomondo? Hap/km
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oja. Zal even proberen een dezer dagen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Absoluut, dan moet je als sport "Lopend buffet" kiezen of "Walking buffet", het kan zijn dat het alleen in de betaalde versie zitJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goedbezig. Ook al een plan om het goed te houden?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:38 schreef Jumparound het volgende:
zaterdag 4 X 5
Zelf vanochtend een rondje geprobeerd. Ging niet echt van harte. Om sowieso te gaan was al lastig. Werd dus een klein rondje met toch wel een redelijk hoog tempo voor mij. Ook heel veel hardlopers tegengekomen. Kom er meestal hooguit 5 tegen en nu richting de 15.![]()
maandag heb ik weer 9km gelopen. in 49.40 minuten. helaas weer gps fuckup.
zondag heb ik nog getraind op de langlaufbaan.en daarna heeft mijn vader zijn team special olympics getraind.
hier wat foto`s daarvan.
daar is mijn trainingsgebied ook op te zien.
de zandduinen en de kunststofbaan.
heerlijk om te raggen.
https://plus.google.com/p(...)thkey=COvb-5qSpqnrJAhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ziet er grappig uit winterstorm....maar ook eeg moeilijk en vermoeiend.
vandaaag rennen gaat hem helaas niet meer wordennog wat spierpijn van zondag en een moe gevoel in mijn benen. en helaas ben ik na het rennen altijd heel moe en om dan nog de hele avond te moeten gaan koken en gasten te moeten gaan verzorgen....dat gaat ook niet lukken.
hopelijk dadelijk nog wel een rondje wandelen met vriend, wil toch even naar buiten.
gisteren trouwens hele discussie gehad over sporten, blessures en overbelasting met stiefvader....
volgens hem kon je niet geblesseerd raken van overbelasting. ik zei van wel.....uiteindelijk gaf ie me schorvoetend gelijk![]()
maar goed. iedereen nog een fijne kerst! geniet ervan....en t zijn maar 2dagen![]()
![]()
Hier ook meer dan normaal. (4 ipv 0 of 1) Misschien mensen die alvast het kerstdiner eraf rennen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Goedbezig. Ook al een plan om het goed te houden?
Zelf vanochtend een rondje geprobeerd. Ging niet echt van harte. Om sowieso te gaan was al lastig. Werd dus een klein rondje met toch wel een redelijk hoog tempo voor mij. Ook heel veel hardlopers tegengekomen. Kom er meestal hooguit 5 tegen en nu richting de 15.
En ook hier ging het niet echt van harte, benen wilden niet meedoen.Toch wel lekker gelopen.
Owja enne
FIJNE KERST ALLEMAAL!!![]()
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Gaan we voorlopig ook zeker gewoon vanuit. Hoop de komende maanden gewoon lekker door te kunnen lopen, en dan zie ik wel waar het schip strandt.quote:![]()
Nog mensen hier hardloop spullen onder de kerstboom gevonden?
Ik heb handschoentjes en een muts gehad voor hardlopen. Jammer dat het nu ineens weer stuk warmer begint te worden...![]()
Niet lekker gelopenik denk dat ik bepaalde hoge hakken voorgoed moet afzweren, anders kan ik deze peespijn niet verklaren
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Whehehe, Eind deze week zit ik een paar dagen op de veluwe. Mijn 8KM rondje kan ik op zeker niet lopen daar. 5KM rondje kan wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Hele fijne feestdagen allemaal.![]()
Misschien dat een blik op de thermometer me morgen er van weet te overtuigen om een korte broek en t-shirt met korte mouwen te dragen, wie had dat gedacht eind december?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Dit is dan geen veluwe maar qua bosomgeving wel gelijk denk ik. Ik kon en wou opzich wel verder maar m'n maat was dus stuk dus wou hem niet laten wachten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whehehe, Eind deze week zit ik een paar dagen op de veluwe. Mijn 8KM rondje kan ik op zeker niet lopen daar. 5KM rondje kan wel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gestoord!quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
Misschien dat een blik op de thermometer me morgen er van weet te overtuigen om een korte broek en t-shirt met korte mouwen te dragen, wie had dat gedacht eind december?
Misschien ben ik wel gek met m'n lange thight obsessie, maar de kort/kort obsessie hier is schrikbarend. Een max van 10 graden, draag een lange tight, korte mouwen optioneel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lang Broekkie vind ik wel lekker. T-shirt met lange mouw wil ik nog wel eens opstropen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gisteren was het hier 12 à 13 graden en dan vind ik een trainingsbroek en shirt met lange mouwen na een tiental minuten eigenlijk al te warm.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gestoord!
Misschien ben ik wel gek met m'n lange thight obsessie, maar de kort/kort obsessie hier is schrikbarend. Een max van 10 graden, draag een lange tight, korte mouwen optioneel.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Ik zeg toch ook, korte mouwen optioneelquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Gisteren was het hier 12 à 13 graden en dan vind ik een trainingsbroek en shirt met lange mouwen na een tiental minuten eigenlijk al te warm.Maar je benen mogen m.i. best wat beschermt worden.
bij mij is het bijna altijd andersom,eerst lange mouwen voordat ik een tight aan doe. Mijn benen loop ik wel warm.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, korte mouwen optioneelMaar je benen mogen m.i. best wat beschermt worden.
en de kerstcrossers alvast succes,hopelijk hebben jullie echt cross-weer!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is nat!! Ik hoop dat m'n schoenen droog zijn voor donderdagquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij mij is het bijna altijd andersom,eerst lange mouwen voordat ik een tight aan doe. Mijn benen loop ik wel warm.
en de kerstcrossers alvast succes,hopelijk hebben jullie echt cross-weer!
Binnenzooltjes er uit en rustig laten drogen,dan is er geen excuus om donderdag niet te gaan lopenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is nat!! Ik hoop dat m'n schoenen droog zijn voor donderdag
hier toch maar een extra rustdag geplanned voor vandaag,hoe verleidelijk de bergen er ook uit zien,om morgen lekker fris te trailen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het was geen excuus, des noods ga ik op natte schoenen! Maar liever niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Binnenzooltjes er uit en rustig laten drogen,dan is er geen excuus om donderdag niet te gaan lopen
hier toch maar een extra rustdag geplanned voor vandaag,hoe verleidelijk de bergen er ook uit zien,om morgen lekker fris te trailen.
Ik ga die binnenzooltjes er even uittrekken, had ik nog niet gedaan
Ik heb besloten na de kerstvakantie opnieuw te beginnen met C210K, omdat ik al meer dan drie maanden niet meer gelopen heb, twee keer vies ziek ben geweest en ik wat enkelprobleempjes heb gehad. Better save than sorry zullen we dan maar zeggen.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Joh, ik heb Evy ook pas opnieuw gedaan, na wat heup-issues. Maakt niks uit, en inderdaad, better safe than sorry was ook mijn motto. Inmiddels heb ik het schema weer af en loop ik weer bijna 5km
Alleen ik voel me dan zo'n goedevoornemensklapjostie. Ergens is het ook goede voornemens, maar mijn schoenen liggen thuis, dus ik kan nu ook even niks.
Ik wil dan die 10k lopen (14 weken, dus zo eind april klaar?), in de zomer zo rond die afstand blijven (het is toch te warm) zodat ik dat constant houd en dan na de zomer met C221K oefenen.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Is c210K van 0-10km in zoveel weken?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:45 schreef Finland. het volgende:
Ik heb besloten na de kerstvakantie opnieuw te beginnen met C210K, omdat ik al meer dan drie maanden niet meer gelopen heb, twee keer vies ziek ben geweest en ik wat enkelprobleempjes heb gehad. Better save than sorry zullen we dan maar zeggen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mijne zijn ook doorweekt. Paar maal vol in een modderpoel gestaan. Zitten nu kranten in en staan in de keuken. Sokken zijn ook doorweekt. Morgen schoonborstelen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is nat!! Ik hoop dat m'n schoenen droog zijn voor donderdagJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Couch to 10k. Dat dunkt me dan welquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is c210K van 0-10km in zoveel weken?
Ja, dat is zo'n app, 14 weken geloof ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is c210K van 0-10km in zoveel weken?[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Evy kent ook een 5-10km, dat is ook een vervolg van de 0-5.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Couch to 10k. Dat dunkt me dan welIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Was ik vergeten wifi uit te zetten. Nu heb ik rare uitschieters naar 30 happen/km ipv 10.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Absoluut, dan moet je als sport "Lopend buffet" kiezen of "Walking buffet", het kan zijn dat het alleen in de betaalde versie zitJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
In het begin van m'n loopje loop ik altijd te slalommen rond plassen, maar na een tijdje kan het me niks meer schelen en stamp ik overal doorheen. Dan kun je ze aan het einde uitwringenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijne zijn ook doorweekt. Paar maal vol in een modderpoel gestaan. Zitten nu kranten in en staan in de keuken. Sokken zijn ook doorweekt. Morgen schoonborstelen.
Ik heb trouwens geen krantenhet oud papier is net allemaal weg
Is het dit schema, en app, android of apple?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:05 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n app, 14 weken geloof ik.
http://katierunsthis.file(...)3/c210k_distance.pdfIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Insgelijksquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het begin van m'n loopje loop ik altijd te slalommen rond plassen, maar na een tijdje kan het me niks meer schelen en stamp ik overal doorheen. Dan kun je ze aan het einde uitwringen
Ik heb trouwens geen krantenhet oud papier is net allemaal weg
Deze app, maar dan de 10k versie, en ik heb gisteren ook de 21k-versie gedownload.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is het dit schema, en app, android of apple?
http://katierunsthis.file(...)3/c210k_distance.pdf
https://itunes.apple.com/(...)ing/id439852091?mt=8[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Fijne kerst, hardlopersik ga in januari weer wat conditie opbouwen in de sportschool en m'n lijf weer laten wennen aan sport en de feestdagenkilo's eraf trainen
en hopelijk kan ik dan vanaf februari weer gaan beginnen. Heb een beetje beginvrees, dus wil zeker weten dat het goed zit, daarom ook eens kijken hoe minder belastende sporten gaan
Niet meer actief op Fok!![]()
Dat is een andere app dan ik gevonden had. Tis een Apple only aanbod lijkt wel. Maar die 0-10km in 14 weken zie ik wel zitten eigenlijk. Tzt eens even bekijken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:13 schreef Finland. het volgende:
[..]
Deze app, maar dan de 10k versie, en ik heb gisteren ook de 21k-versie gedownload.
https://itunes.apple.com/(...)ing/id439852091?mt=8
@Vik fietsen ofzo? Want jij was gestopt omdat.. je last had van...??In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vikquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Fijne kerst, hardlopersik ga in januari weer wat conditie opbouwen in de sportschool en m'n lijf weer laten wennen aan sport en de feestdagenkilo's eraf trainen
en hopelijk kan ik dan vanaf februari weer gaan beginnen. Heb een beetje beginvrees, dus wil zeker weten dat het goed zit, daarom ook eens kijken hoe minder belastende sporten gaan
Sportbeginvrees is heel herkenbaar, dat begint al vrij snel. Hopelijk kan je snel weer blessurevrij beginnen. Al is de drempel misschien heel hoog maar je weet dat je er wel blijer door wordt.
Hoop dat alles goed is met jou, mis je wel hoor!
Lopend buffet.. tja, daar moet ik nog tientallen voor lopen om dat van mij af te schudden
Guppy, jij bent lief he? (gewoon even zeggen, omdat het kan)Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
scheenbeenblessurequote:Op dinsdag 25 december 2012 20:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is een andere app dan ik gevonden had. Tis een Apple only aanbod lijkt wel. Maar die 0-10km in 14 weken zie ik wel zitten eigenlijk. Tzt eens even bekijken.
@Vik fietsen ofzo? Want jij was gestopt omdat.. je last had van...??
je hebt me toch gewoon op Facebook, mutsquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vik
Sportbeginvrees is heel herkenbaar, dat begint al vrij snel. Hopelijk kan je snel weer blessurevrij beginnen. Al is de drempel misschien heel hoog maar je weet dat je er wel blijer door wordt.
Hoop dat alles goed is met jou, mis je wel hoor!
Lopend buffet.. tja, daar moet ik nog tientallen voor lopen om dat van mij af te schudden
Guppy, jij bent lief he? (gewoon even zeggen, omdat het kan)
Gelukkig welquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hebt me toch gewoon op Facebook, mutsNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Nawwwquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Guppy, jij bent lief he? (gewoon even zeggen, omdat het kan)! Jij bent ook lief! /kerst-emo
Ik word regelmatig aangesproken tijdens het hardlopen dat ik niet nog meer kilo's moet verliezen, dus neequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... wie gaat er nog meer morgen lopen om de vette meuk van vandaag eraf te lopen?
Overmorgen weer een loopje doen.
Goed voornemen voor 2013 is alvast om het vol te houden.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Het is misschien niet al te verstandig om het on line, an public, toe te geven maar ik ben vreemd gegaan.....
ze heet New Balance MT1010RD....
details zijn hier te vinden
sorry Brooks...
ik raakte in de winkel aan de praat met de verkoper en merkte al snel dat hij zelf niet zo maar een verkoper was maar zelf ook een loper... dit snotjoch van een jaar of 25 had een palmeres waar je u tegen kunt zeggen, al vele 50 en 100km trials op zjin naam en het kwam over blessures en hoe ze te voorkomen.
Ik vertelde hem over het feit dat ik "voor dat ik meer minimalistisch" ging ik regelmatig mijn liezen voelde en er nu geen last meer van had en hij vertelde me dat dat door een "slechte" techniek kwam wat door de meer minimalistische schoenen opgeheven werd.
Door een "verkeerde of slechte" techniek loop je meer met je hamstrings dan met je kuiten en daardoor belast je de spieren in je liessteek "te veel"
Ik hoop dit met deze schoen nog meer te voorkomen.
[ Bericht 38% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-12-2012 02:44:35 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik word regelmatig aangesproken tijdens het hardlopen dat ik niet nog meer kilo's moet verliezen, dus nee
same here, begon op 95kg en was toen "zwaar genoeg" voor mijn lengte van 1.95m
nu 82kg en moet nu opletten dat ik niet te veel gewicht verlies
[ Bericht 8% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-12-2012 02:46:16 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: