Mijn laatste verslaving was roken... Ben er inmiddels 3 maanden vanaf...quote:Op dinsdag 25 december 2012 01:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sport of lifestyle...bleef het daar maar bij,wacht maar totdat het een verslaving wordt
Lekker bezig man....blij te lezen dat het weer de goede kant op gaat. Wil graag nog eens samen met je op de startschot wachtenquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:38 schreef Jumparound het volgende:
morgen laatste keer 3 X 5![]()
zaterdag 4 X 5
ik voel me uitermate fitquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Lekker bezig man....blij te lezen dat het weer de goede kant op gaat. Wil graag nog eens samen met je op de startschot wachten
Ja, dé startschot. Erfenis van de BtB
klinkt goed! Mooie ronde ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Man man man wat was het een zooi in het bos maar wat heb ik juist daarom lekker gelopen. Het leek meer op een trail.m'n kameraad moest vroegtijdig stoppen want hij ging echt stuk. Heb m'n rondje uitgelopen en ben hem nog tegemoet gerent. Hij dacht dat hij eerder terug zou zijn
http://www.endomondo.com/workouts/114702994
Zit nu vol endorfine man!
Hele fijne feestdagen allemaal.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Man man man wat was het een zooi in het bos maar wat heb ik juist daarom lekker gelopen. Het leek meer op een trail.m'n kameraad moest vroegtijdig stoppen want hij ging echt stuk. Heb m'n rondje uitgelopen en ben hem nog tegemoet gerent. Hij dacht dat hij eerder terug zou zijn
http://www.endomondo.com/workouts/114702994
Zit nu vol endorfine man!
Hele fijne feestdagen allemaal.
Netjes...!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:16 schreef desub het volgende:
les 24 evy volbracht. 1e 11 min ging redelijk,had nog best langer gekund voor mijn gevoel. Na de 2e 11 minuten was ik blij dat ik even mocht wandelen, het derde stukje had ook niet veel langer moeten duren.
Maar, gelukt zonder extra wandelen, dus ik ben tevreden. Donderdag week 9!
Ook goede timing,want nu regent 't
Daar wordt je sterk van! Top.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:13 schreef Juize99 het volgende:
Weer thuis..! 5,42 km (incl. stuk wandelen)
Viel tegen vandaag, maar toch weer even gedaan![]()
Wel leuk, al die mensen in hun nette kleding op straat, richting familie, en ik bezweet en met een modderige hond![]()
Nu douchen... Straks... Ook de nette kleding aan :p fijne feestdagen allemaal!
Mooi zo!quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:34 schreef mosselmossel het volgende:
Yes! Nu al bijna pijnloos. Alleen bij de eerste paar honderd meter nog wat. Daarna niet meerDat geeft lekker vertrouwen.
http://www.endomondo.com/workouts/114732888
Ligt eraan, wat wil je ermee doen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:54 schreef Harde_Mepper het volgende:
Gebruik de Endomonde app nu een tijdje en deze bevalt prima... is het de moeite om de betaalde app te kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:49 schreef uniekhoorn het volgende:
GeluktPotverdeeje, ik ben altijd stikjaloers op jouw tijden. Well done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |