Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Op maandag 24 december 2012 18:58 schreef uniekhoorn het volgende: Ja, rubber gaat kapot, droogt uit enzo. Je kan zo'n 1500 km lopen op verharde weg met goede schoenen.
Slacker, jij bent echt verslaafd
Dat zie je verkeerd Aangezien ik al die lopen zelf wilde lopen (muv Amsterdam) maar nu niet kan lopen vanwege m'n blessure is de best other option vrijwilligen. Als ik het niet doe, wie gaat het dan doen? Niet jij
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik heb er elke keer weer zin in, maar merk ook wel dat ik op voorhand meestal 5KM wel zat vind. Vandaag had ik echt wil zin in een kilometer of 8, maar na een kilometer of 3 krijg ik het echt zwaar. Dus toch maar een afslag eerder genomen.
Hier grote problemen...wil vandaag maar lichaam zegt rustdag...oke morgen dan maar dan wel een mountainrun en 1200 hoogtemeters....Ja maar,hoe moet dat dan met de trail donderdag? Life isn't easy...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ik ga sowieso, dus we kunnen 'samen' een rondje doen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Op maandag 24 december 2012 19:07 schreef rechtsedirecte het volgende: Hier grote problemen...wil vandaag maar lichaam zegt rustdag...oke morgen dan maar dan wel een mountainrun en 1200 hoogtemeters....Ja maar,hoe moet dat dan met de trail donderdag? Life isn't easy...
Over verslaafd gesproken ... rustig aan ouwe
Swets, dat is ook zo maar ik kan mij voorstellen dat je in je hoofd heel andere plannen hebt
I know I'm an addict,endorphin my hard core drug of choice
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Inderdaad, zoals jaqenhgah al zei....kilometer na kilometer...en nooit bang voor een overdose
Ik heb er elke keer weer zin in, maar merk ook wel dat ik op voorhand meestal 5KM wel zat vind. Vandaag had ik echt wil zin in een kilometer of 8, maar na een kilometer of 3 krijg ik het echt zwaar. Dus toch maar een afslag eerder genomen.
Nou ja... 3 keer per week 5 is ook 15.
Je afstanden komen vanzelf wel weer. Hou je rustig man. Komt goed.
Ik mag morgen weer een rondje. Zelfde als zaterdag 4(1lopen, 2 wandelen)
What the fok... Normaal ging er op een avond als vandaag toch heel wat bier doorheen bij mij... Maar ik moet en zal morgenochtend lopen... Dus heb er onbewust rekening mee gehouden... Sport of lifestyle? Ik ga voor optie B
Op dinsdag 25 december 2012 00:14 schreef Juize99 het volgende: What the fok... Normaal ging er op een avond als vandaag toch heel wat bier doorheen bij mij... Maar ik moet en zal morgenochtend lopen... Dus heb er onbewust rekening mee gehouden... Sport of lifestyle? Ik ga voor optie B
sport of lifestyle...bleef het daar maar bij,wacht maar totdat het een verslaving wordt
Yeahhh.... Santa brought me two running books!! Thank you Santa
Op dinsdag 25 december 2012 00:14 schreef Juize99 het volgende: What the fok... Normaal ging er op een avond als vandaag toch heel wat bier doorheen bij mij... Maar ik moet en zal morgenochtend lopen... Dus heb er onbewust rekening mee gehouden... Sport of lifestyle? Ik ga voor optie B