Het was geen excuus, des noods ga ik op natte schoenen! Maar liever niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Binnenzooltjes er uit en rustig laten drogen,dan is er geen excuus om donderdag niet te gaan lopen
hier toch maar een extra rustdag geplanned voor vandaag,hoe verleidelijk de bergen er ook uit zien,om morgen lekker fris te trailen.
Is c210K van 0-10km in zoveel weken?quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:45 schreef Finland. het volgende:
Ik heb besloten na de kerstvakantie opnieuw te beginnen met C210K, omdat ik al meer dan drie maanden niet meer gelopen heb, twee keer vies ziek ben geweest en ik wat enkelprobleempjes heb gehad. Better save than sorry zullen we dan maar zeggen.
Mijne zijn ook doorweekt. Paar maal vol in een modderpoel gestaan. Zitten nu kranten in en staan in de keuken. Sokken zijn ook doorweekt. Morgen schoonborstelen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is nat!! Ik hoop dat m'n schoenen droog zijn voor donderdag
Couch to 10k. Dat dunkt me dan welquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is c210K van 0-10km in zoveel weken?
Ja, dat is zo'n app, 14 weken geloof ik.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is c210K van 0-10km in zoveel weken?
Evy kent ook een 5-10km, dat is ook een vervolg van de 0-5.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Couch to 10k. Dat dunkt me dan wel
Was ik vergeten wifi uit te zetten. Nu heb ik rare uitschieters naar 30 happen/km ipv 10.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Absoluut, dan moet je als sport "Lopend buffet" kiezen of "Walking buffet", het kan zijn dat het alleen in de betaalde versie zit
In het begin van m'n loopje loop ik altijd te slalommen rond plassen, maar na een tijdje kan het me niks meer schelen en stamp ik overal doorheen. Dan kun je ze aan het einde uitwringenquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijne zijn ook doorweekt. Paar maal vol in een modderpoel gestaan. Zitten nu kranten in en staan in de keuken. Sokken zijn ook doorweekt. Morgen schoonborstelen.
Is het dit schema, en app, android of apple?quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:05 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n app, 14 weken geloof ik.
Insgelijksquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In het begin van m'n loopje loop ik altijd te slalommen rond plassen, maar na een tijdje kan het me niks meer schelen en stamp ik overal doorheen. Dan kun je ze aan het einde uitwringen
Ik heb trouwens geen krantenhet oud papier is net allemaal weg
Deze app, maar dan de 10k versie, en ik heb gisteren ook de 21k-versie gedownload.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is het dit schema, en app, android of apple?
http://katierunsthis.file(...)3/c210k_distance.pdf
Dat is een andere app dan ik gevonden had. Tis een Apple only aanbod lijkt wel. Maar die 0-10km in 14 weken zie ik wel zitten eigenlijk. Tzt eens even bekijken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:13 schreef Finland. het volgende:
[..]
Deze app, maar dan de 10k versie, en ik heb gisteren ook de 21k-versie gedownload.
https://itunes.apple.com/(...)ing/id439852091?mt=8
Vikquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Fijne kerst, hardlopersik ga in januari weer wat conditie opbouwen in de sportschool en m'n lijf weer laten wennen aan sport en de feestdagenkilo's eraf trainen
en hopelijk kan ik dan vanaf februari weer gaan beginnen. Heb een beetje beginvrees, dus wil zeker weten dat het goed zit, daarom ook eens kijken hoe minder belastende sporten gaan
scheenbeenblessurequote:Op dinsdag 25 december 2012 20:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is een andere app dan ik gevonden had. Tis een Apple only aanbod lijkt wel. Maar die 0-10km in 14 weken zie ik wel zitten eigenlijk. Tzt eens even bekijken.
@Vik fietsen ofzo? Want jij was gestopt omdat.. je last had van...??
je hebt me toch gewoon op Facebook, mutsquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vik
Sportbeginvrees is heel herkenbaar, dat begint al vrij snel. Hopelijk kan je snel weer blessurevrij beginnen. Al is de drempel misschien heel hoog maar je weet dat je er wel blijer door wordt.
Hoop dat alles goed is met jou, mis je wel hoor!
Lopend buffet.. tja, daar moet ik nog tientallen voor lopen om dat van mij af te schudden
Guppy, jij bent lief he? (gewoon even zeggen, omdat het kan)
Gelukkig welquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hebt me toch gewoon op Facebook, muts
Nawwwquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Guppy, jij bent lief he? (gewoon even zeggen, omdat het kan)
Ik word regelmatig aangesproken tijdens het hardlopen dat ik niet nog meer kilo's moet verliezen, dus neequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... wie gaat er nog meer morgen lopen om de vette meuk van vandaag eraf te lopen?
quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik word regelmatig aangesproken tijdens het hardlopen dat ik niet nog meer kilo's moet verliezen, dus nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |