quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:49 schreef uniekhoorn het volgende:
GeluktWow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indrukwekkend.
Moet lukken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:00 schreef fluster het volgende:
Thanks allen! Ik ga morgen donderdag gelijk even langs de hardloopwinkel voor nieuwe schoenen! En tot die tijd () maar even niet lopen dus. Overigens schiet het niet echt op zo natuurlijk, volgens mij iets te enthousiast toen ik me inschreef voor de 10k in april in Rotterdam, aangezien ik nu dus bij les 11 van Evy ben.
Oh well.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kerst lopers
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks... iedereen die loopt respect .
Vanavond weer lopen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kerst lopersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Kun je dat ook bijhouden in Endomondo? Hap/kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Absoluut, dan moet je als sport "Lopend buffet" kiezen of "Walking buffet", het kan zijn dat het alleen in de betaalde versie zitquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kun je dat ook bijhouden in Endomondo? Hap/km
Oja. Zal even proberen een dezer dagen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Absoluut, dan moet je als sport "Lopend buffet" kiezen of "Walking buffet", het kan zijn dat het alleen in de betaalde versie zit
Goedbezig. Ook al een plan om het goed te houden?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:38 schreef Jumparound het volgende:
morgen laatste keer 3 X 5![]()
zaterdag 4 X 5
Hier ook meer dan normaal. (4 ipv 0 of 1) Misschien mensen die alvast het kerstdiner eraf rennen?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Goedbezig. Ook al een plan om het goed te houden?
Zelf vanochtend een rondje geprobeerd. Ging niet echt van harte. Om sowieso te gaan was al lastig. Werd dus een klein rondje met toch wel een redelijk hoog tempo voor mij. Ook heel veel hardlopers tegengekomen. Kom er meestal hooguit 5 tegen en nu richting de 15.
Gaan we voorlopig ook zeker gewoon vanuit. Hoop de komende maanden gewoon lekker door te kunnen lopen, en dan zie ik wel waar het schip strandt.quote:
Whehehe, Eind deze week zit ik een paar dagen op de veluwe. Mijn 8KM rondje kan ik op zeker niet lopen daar. 5KM rondje kan wel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Man man man wat was het een zooi in het bos maar wat heb ik juist daarom lekker gelopen. Het leek meer op een trail.m'n kameraad moest vroegtijdig stoppen want hij ging echt stuk. Heb m'n rondje uitgelopen en ben hem nog tegemoet gerent. Hij dacht dat hij eerder terug zou zijn
http://www.endomondo.com/workouts/114702994
Zit nu vol endorfine man!
Hele fijne feestdagen allemaal.
Dit is dan geen veluwe maar qua bosomgeving wel gelijk denk ik. Ik kon en wou opzich wel verder maar m'n maat was dus stuk dus wou hem niet laten wachten.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whehehe, Eind deze week zit ik een paar dagen op de veluwe. Mijn 8KM rondje kan ik op zeker niet lopen daar. 5KM rondje kan wel.
Gestoord!quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
Misschien dat een blik op de thermometer me morgen er van weet te overtuigen om een korte broek en t-shirt met korte mouwen te dragen, wie had dat gedacht eind december?
Gisteren was het hier 12 à 13 graden en dan vind ik een trainingsbroek en shirt met lange mouwen na een tiental minuten eigenlijk al te warm.quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gestoord!
Misschien ben ik wel gek met m'n lange thight obsessie, maar de kort/kort obsessie hier is schrikbarend. Een max van 10 graden, draag een lange tight, korte mouwen optioneel.
Ik zeg toch ook, korte mouwen optioneelquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Gisteren was het hier 12 à 13 graden en dan vind ik een trainingsbroek en shirt met lange mouwen na een tiental minuten eigenlijk al te warm.
bij mij is het bijna altijd andersom,eerst lange mouwen voordat ik een tight aan doe. Mijn benen loop ik wel warm.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, korte mouwen optioneelMaar je benen mogen m.i. best wat beschermt worden.
Het is nat!! Ik hoop dat m'n schoenen droog zijn voor donderdagquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij mij is het bijna altijd andersom,eerst lange mouwen voordat ik een tight aan doe. Mijn benen loop ik wel warm.
en de kerstcrossers alvast succes,hopelijk hebben jullie echt cross-weer!
Binnenzooltjes er uit en rustig laten drogen,dan is er geen excuus om donderdag niet te gaan lopenquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is nat!! Ik hoop dat m'n schoenen droog zijn voor donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |