http://seriousrequest.3fm(...)an-de-dag-op-een-rijquote:Op zondag 23 december 2012 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nou al wat de demo van dinsdag was?
Wie moet jouw tetten kneden joh?quote:
Ik zeg niet voor niets schijntquote:
Een meet&greet met Tong?quote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef De_Nater het volgende:
Kunnen wij als FOK! niet iets veilen ofzo volgend jaar?
Thanksquote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)an-de-dag-op-een-rij
Gewoon weer een namechangeactie doen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef De_Nater het volgende:
Zie requestlogboeka, ja dusquote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je die Der Alte Dessauer toch nog aangevraagd gekregen Naat?
Zal vast wel iets van waar zijnquote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets schijntHeb 't gelezen, maar weet de bron zo niet meer
Dat wordt weer tijd 8)quote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je die Der Alte Dessauer toch nog aangevraagd gekregen Naat?
Bijvoorbeeld, of een cursusje programmerenquote:
http://www.facebook.com/pages/The-Generations/469214233123500quote:Op zondag 23 december 2012 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nou al wat de demo van dinsdag was?
Had te maken met die slechte cellen van borstkanker oid. Door het knijpen, kneden en zulks werden ze weer goed. Ofzoquote:
Ik zag het, ze snapten het uiteindelijk?quote:
idd 5 minuten lang hetzelfdequote:Op zondag 23 december 2012 23:51 schreef DrMarten het volgende:
Ik kan nog niet echt enthousiast worden van de demo's die voorbij komen. Deze klonk in het begin nog wel redelijk, maar duurt veel te lang. Te eentonig, geen klap aan.
Mooiquote:Op zondag 23 december 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had te maken met die slechte cellen van borstkanker oid. Door het knijpen, kneden en zulks werden ze weer goed. Ofzo
misschien wat tissues met spermaquote:Op zondag 23 december 2012 23:50 schreef De_Nater het volgende:
wie nietquote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef De_Nater het volgende:
Ik wil Ilse wel tegen borstkanker beschermen
Zet mij in een glazen huis en ik kneed 6 dagen lang jetsersquote:Op zondag 23 december 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had te maken met die slechte cellen van borstkanker oid. Door het knijpen, kneden en zulks werden ze weer goed. Ofzo
Heb gewoon eckte titel - artiest opgegevenquote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag het, ze snapten het uiteindelijk?
Goedzo, rot nu maar weer op.quote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef Abed het volgende:
Radio luisteren![]()
Dj's![]()
Giel![]()
Die linkse mongool op de foto![]()
Ik hoop dat er geen cent aankomt bij die klote baby's.
Goeiedag!quote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef Abed het volgende:
Radio luisteren![]()
Dj's![]()
Giel![]()
Ook die van de mannen?quote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zet mij in een glazen huis en ik kneed 6 dagen lang jetsers
Wat is dit, James Last ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef patat het volgende:
Haha dit achtergrondmuziekje vind ik zo heerlijk
quote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef Abed het volgende:
Radio luisteren![]()
Dj's![]()
Giel![]()
Een FOK! Glazen Huis tegen borstkaner. Goed ideequote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zet mij in een glazen huis en ik kneed 6 dagen lang jetsers
Ik ga morgen bij de deuren langs om voorlichting te gevenquote:Op zondag 23 december 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand in jouw borsten wilt kneden.quote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef Abed het volgende:
Radio luisteren![]()
Dj's![]()
Giel![]()
Ja, omdat mijn pa ook borstkanker heeft gehad.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef Abed het volgende:
Radio luisteren![]()
Dj's![]()
Giel![]()
Ik zou komenquote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een FOK! Glazen Huis tegen borstkaner. Goed idee
Heb tenminste een argument als ik het ooit doe en ze vindt het niet leuk.quote:
Oh dat hoor je niet zo vaak dat mannen dat krijgen. Jeetje. Al denk ik neit dat masseren helpt eigenlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 23:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, omdat mijn pa ook borstkanker heeft gehad.
Zolang m'n toet niet in beeld komt...quote:Op zondag 23 december 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je wel een camera op je toet tetten.
Zelfde als in z'n vorige huis.quote:Op zondag 23 december 2012 23:53 schreef whoopa het volgende:
Gaat ekdom doen dan met die studio thuis?
quote:Op zondag 23 december 2012 23:53 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik hoop dat niemand in jouw borsten wilt kneden.
Nee, dat klopt. Gelukkig is het redelijk goed afgelopen. Moest wel afgezet worden.quote:Op zondag 23 december 2012 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat hoor je niet zo vaak dat mannen dat krijgen. Jeetje. Al denk ik neit dat masseren helpt eigenlijk.
Nee, hij ziet alles dubbel dus wilt hij ook alles dubbel opnemen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:55 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wat is dat voor een figuur die buiten met die 2 cameratjes staat? Is die in 3D aan het opnemen?
Niks mis met foute kerstmuziekquote:Op zondag 23 december 2012 23:55 schreef patat het volgende:
[..]
Géén idee echt haha weet wel dat het origineel een Deutsche kerstschlager is ofzo!!
Oh gelukkig maar dat het goed is afgelopen en dat laatste kan ik me goed voorstellen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Gelukkig is het redelijk goed afgelopen. Moest wel afgezet worden.
Maar zoals 'ie zelf al zeï: Ik hoef niet meer zo nodig over het strand te paraderen.
Missquote:Op zondag 23 december 2012 23:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat waren de beste ja, Roel,Miss Montreal en Ilse. De rest was bout.
Verbrandenquote:Op zondag 23 december 2012 23:56 schreef rubbereend het volgende:
volgend jaar zien we niks anders als steeds die Friese vlaggen gok ik
Dat is nou een mongooltje.quote:Op zondag 23 december 2012 23:55 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wat is dat voor een figuur die buiten met die 2 cameratjes staat? Is die in 3D aan het opnemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |