abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120692833
Beste is nog het Twente woord voor nee: "Joahjoah" :D :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120692834
Ik kom uut Munt'ndam, da's in Grunn. En nou woon'k alweer vief joar in Zwolle.
I reject reality and substitute my own
pi_120692840
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Ame_thyst het volgende:
ken ik helemaal niet
Ilse wel!
sig verwijderd door FA
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:30 #54
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120692845
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Alcatranz. het volgende:
Dat nummer wat Ilse vorig jaar maakte vond ik eigenlijk een best goed nummer :@
Die vond ik ook leuk
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:19:33 #56
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692849
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef minthy het volgende:
@TT: Ik kom vanuut de hoek 'Ard'nbaarg/Omm'n/Oogeviene/Ne'jluus'n *O*
Het is Ni'jluusn.
pi_120692856
ilse :9~
Nee
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:19:40 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120692857
ik blijf dit toch een geweldig nummer vinden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120692860
Ik ben klaargekomen op die close up van net.
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:46 #60
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692862
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
welkom!
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:46 #61
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_120692864
Ilse O+
BEASTMODE
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:49 #62
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692868
Ik kom uit Den Helder en hier schijnen wij Amsterdams te praten.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120692869
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
Plat proatn of weg wese!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692870
Ilse gaat wel los zeg :P
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:50 #65
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120692871
gvd ilse O+
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:20:07 #66
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692882
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
xd kenn'n we hier nig.
pi_120692887
Ik vind dit uur tot nu toe echt ruk. Dit nummer van Ilse is ook saai :{w
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120692891
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Het is Ni'jluusn.
Dat wordt hier aans uutespreuk'n :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120692892
GODVERDOMME ILSE :@ :@ :@
pi_120692893
quote:
INB4 fotosoeps
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:14 #71
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120692894
Ilse O+
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:15 #72
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120692897
Ik kan niet plat praten. ;(
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:17 #73
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692900
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Stefanovich het volgende:
Nu goat et wa lös hoar! Tukkers moetn over t algemeen eerst wat alcool op'hem om een betke uut die schulp te kruupn.
Sowieso een beetje de kat uit de boom kijken.
Make love, not war ☮
pi_120692915
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Moody het volgende:
Beste is nog het Twente woord voor nee: "Joahjoah" :D :D
Ik peins er niet over - ik za 't nog wa 's bekiek'n
A mind with a heart of it's own
pi_120692917
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef vuvuzela het volgende:

[..]

een lokaal dialect ;)
Ja, ieder dorp heeft weer nét een ander dialect. Maar over het algemeen klopt het redelijk :P
pi_120692918
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]

hier was ik naar opzoek _O_
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:32 #77
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692919
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Pino112 het volgende:

[..]

xd kenn'n we hier nig.
Dat oek!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:34 #78
67174 Dos37
Come on Twente
pi_120692922
Ilse is echt zo lekkah
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_120692928
kan er niet iemand boodschap op het plein gaan roepen ?
pi_120692929
2 minuten weg, 50 reacties. NICE
pi_120692939
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom uit Den Helder en hier schijnen wij Amsterdams te praten.
Doe niet zo gek, in Den Helder praten ze niet amsterdams!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:20:50 #82
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692941
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat wordt hier aans uutespreuk'n :7
Leu uut de Balk bint kats nie wies man!
pi_120692943
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
ONMEUNIG WELKOM!!! :D :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:57 #84
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120692949
IK VIND JE LEKKAH!
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_120692951
Ik denk dat Bingo Players en Eddy Zoe zo komen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:21:06 #86
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692957
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Lamabal het volgende:
2 minuten weg, 50 reacties. NICE
Mwah, 1 topic in 4 en half minuut hadden we een keer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120692963
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Stefanovich het volgende:
Nu goat et wa lös hoar! Tukkers moetn over t algemeen eerst wat alcool op'hem om een betke uut die schulp te kruupn.
Goed sjikker'n dan eem kieken of d'r nog mooie wiefkes bint om duftig an 'n snoet'n te zoog'n
  zondag 23 december 2012 @ 22:21:12 #88
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692964
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef peaceman het volgende:
Ik kan niet plat praten. ;(
Ik lul wat af als ik plat lig
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692966
DE BEL!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692970
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:21:21 #91
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692974
Geen Twents woord voor iTunes _O- _O-
  zondag 23 december 2012 @ 22:21:30 #92
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692982
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef whoopa het volgende:

[..]

Doe niet zo gek, in Den Helder praten ze niet amsterdams!
Dat hoor ik altijd als ik voor het eerst mensen spreek uit het oosten of zuiden van het land :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120692984
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O-
Nee
pi_120692986
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Leu uut de Balk bint kats nie wies man!
Dorvaan bin ik ut leemde bewies *O*
Kats en onmeunig idioot _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120692987
ENorm binn'n!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:21:36 #96
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120692988
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
Ze bijt mijn hoofd eraf volgens mij.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  zondag 23 december 2012 @ 22:21:36 #97
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120692989
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  zondag 23 december 2012 @ 22:21:37 #98
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692990
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
Djiezes
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692992
ENorm *O*
pi_120692996
Kerstboom _O-
I reject reality and substitute my own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')