abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120692750
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef MaLo het volgende:
Ik bin 'n Olnzels wichke!
Wat moet dat voorstellen? Oldenzaal? :P
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120692752
Bolke :D

Altijd gezellig daar :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120692754
Eanske
pi_120692764
@TT: Ik kom vanuut de hoek 'Ard'nbaarg/Omm'n/Oogeviene/Ne'jluus'n *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:18:29 #35
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692767
Mien va kump van't platteland, en bie ons int durp spreekt zie ook een beejn plat.
Ikzelf kump uut de stad.
pi_120692772
Uur is al bijna om, hij heeft nog bijna niks gezegd :')
Koel en donker bewaren
  zondag 23 december 2012 @ 22:18:35 #37
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120692775
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]

hier was ik naar opzoek _O_
Bobbeltje.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:18:40 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120692778
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ehhmm, mensen..dat aantal van de topics..da's toch wel van meerdere jaren he?
ja je kan precies terugkijken tot wanneer als het goed is :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2012 @ 22:18:43 #39
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692782
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef June. het volgende:

[..]

Nee :P "Woa kom ie weg?"
Inderdaad.... ^O^
Make love, not war ☮
pi_120692783
Dat nummer wat Ilse vorig jaar maakte vond ik eigenlijk een best goed nummer :@
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:18:49 #42
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692788
ANTHEM!
  zondag 23 december 2012 @ 22:18:51 #43
208890 June.
Seriously?
pi_120692791
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef MaLo het volgende:
Ik bin 'n Olnzels wichke!
Ik kom d'r ook weg ;)
Shine bright like a diamond.
  zondag 23 december 2012 @ 22:18:57 #44
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120692800
pi_120692803
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
pi_120692806
ken ik helemaal niet
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120692816
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Wat moet dat voorstellen? Oldenzaal? :P
:Y
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:16 #48
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692820
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
Whaha, mooi zo :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120692825
Nu goat et wa lös hoar! Tukkers moetn over t algemeen eerst wat alcool op'hem om een betke uut die schulp te kruupn.
pi_120692829
quote:
Ik voel een photoshop aankomen.
pi_120692833
Beste is nog het Twente woord voor nee: "Joahjoah" :D :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120692834
Ik kom uut Munt'ndam, da's in Grunn. En nou woon'k alweer vief joar in Zwolle.
I reject reality and substitute my own
pi_120692840
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Ame_thyst het volgende:
ken ik helemaal niet
Ilse wel!
sig verwijderd door FA
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:30 #54
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120692845
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Alcatranz. het volgende:
Dat nummer wat Ilse vorig jaar maakte vond ik eigenlijk een best goed nummer :@
Die vond ik ook leuk
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:19:33 #56
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692849
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef minthy het volgende:
@TT: Ik kom vanuut de hoek 'Ard'nbaarg/Omm'n/Oogeviene/Ne'jluus'n *O*
Het is Ni'jluusn.
pi_120692856
ilse :9~
Nee
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:19:40 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120692857
ik blijf dit toch een geweldig nummer vinden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120692860
Ik ben klaargekomen op die close up van net.
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:46 #60
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692862
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
welkom!
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')