ja je kan precies terugkijken tot wanneer als het goed isquote:Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ehhmm, mensen..dat aantal van de topics..da's toch wel van meerdere jaren he?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat moet dat voorstellen? Oldenzaal?
Whaha, mooi zoquote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
een lokaal dialectquote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
Twents voor beginners:
http://members.home.nl/buulveente/pagina11.html
en
[ afbeelding ]
Die vond ik ook leukquote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Alcatranz. het volgende:
Dat nummer wat Ilse vorig jaar maakte vond ik eigenlijk een best goed nummer
Het is Ni'jluusn.quote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef minthy het volgende:
@TT: Ik kom vanuut de hoek 'Ard'nbaarg/Omm'n/Oogeviene/Ne'jluus'n
welkom!quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |