abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120692918
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]

hier was ik naar opzoek _O_
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:32 #77
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692919
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Pino112 het volgende:

[..]

xd kenn'n we hier nig.
Dat oek!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:34 #78
67174 Dos37
Come on Twente
pi_120692922
Ilse is echt zo lekkah
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_120692928
kan er niet iemand boodschap op het plein gaan roepen ?
pi_120692929
2 minuten weg, 50 reacties. NICE
pi_120692939
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom uit Den Helder en hier schijnen wij Amsterdams te praten.
Doe niet zo gek, in Den Helder praten ze niet amsterdams!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:20:50 #82
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692941
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat wordt hier aans uutespreuk'n :7
Leu uut de Balk bint kats nie wies man!
pi_120692943
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
ONMEUNIG WELKOM!!! :D :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:57 #84
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120692949
IK VIND JE LEKKAH!
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_120692951
Ik denk dat Bingo Players en Eddy Zoe zo komen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:21:06 #86
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692957
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Lamabal het volgende:
2 minuten weg, 50 reacties. NICE
Mwah, 1 topic in 4 en half minuut hadden we een keer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120692963
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Stefanovich het volgende:
Nu goat et wa lös hoar! Tukkers moetn over t algemeen eerst wat alcool op'hem om een betke uut die schulp te kruupn.
Goed sjikker'n dan eem kieken of d'r nog mooie wiefkes bint om duftig an 'n snoet'n te zoog'n
  zondag 23 december 2012 @ 22:21:12 #88
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692964
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef peaceman het volgende:
Ik kan niet plat praten. ;(
Ik lul wat af als ik plat lig
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692966
DE BEL!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692970
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:21:21 #91
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692974
Geen Twents woord voor iTunes _O- _O-
  zondag 23 december 2012 @ 22:21:30 #92
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692982
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef whoopa het volgende:

[..]

Doe niet zo gek, in Den Helder praten ze niet amsterdams!
Dat hoor ik altijd als ik voor het eerst mensen spreek uit het oosten of zuiden van het land :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120692984
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O-
Nee
pi_120692986
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Leu uut de Balk bint kats nie wies man!
Dorvaan bin ik ut leemde bewies *O*
Kats en onmeunig idioot _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120692987
ENorm binn'n!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:21:36 #96
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120692988
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
Ze bijt mijn hoofd eraf volgens mij.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  zondag 23 december 2012 @ 22:21:36 #97
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120692989
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  zondag 23 december 2012 @ 22:21:37 #98
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692990
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
Djiezes
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692992
ENorm *O*
pi_120692996
Kerstboom _O-
I reject reality and substitute my own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')