Dat oek!quote:
Doe niet zo gek, in Den Helder praten ze niet amsterdams!quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom uit Den Helder en hier schijnen wij Amsterdams te praten.
Mwah, 1 topic in 4 en half minuut hadden we een keer.quote:
Goed sjikker'n dan eem kieken of d'r nog mooie wiefkes bint om duftig an 'n snoet'n te zoog'nquote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Stefanovich het volgende:
Nu goat et wa lös hoar! Tukkers moetn over t algemeen eerst wat alcool op'hem om een betke uut die schulp te kruupn.
Ik lul wat af als ik plat ligquote:
Dat hoor ik altijd als ik voor het eerst mensen spreek uit het oosten of zuiden van het landquote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef whoopa het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, in Den Helder praten ze niet amsterdams!
Dorvaan bin ik ut leemde bewiesquote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leu uut de Balk bint kats nie wies man!
Ze bijt mijn hoofd eraf volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |