een lokaal dialectquote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef MaLo het volgende:
Twents voor beginners:
http://members.home.nl/buulveente/pagina11.html
en
[ afbeelding ]
Die vond ik ook leukquote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Alcatranz. het volgende:
Dat nummer wat Ilse vorig jaar maakte vond ik eigenlijk een best goed nummer
Het is Ni'jluusn.quote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef minthy het volgende:
@TT: Ik kom vanuut de hoek 'Ard'nbaarg/Omm'n/Oogeviene/Ne'jluus'n
welkom!quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
Plat proatn of weg wese!quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
xd kenn'n we hier nig.quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
Sowieso een beetje de kat uit de boom kijken.quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Stefanovich het volgende:
Nu goat et wa lös hoar! Tukkers moetn over t algemeen eerst wat alcool op'hem om een betke uut die schulp te kruupn.
Ik peins er niet over - ik za 't nog wa 's bekiek'nquote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Moody het volgende:
Beste is nog het Twente woord voor nee: "Joahjoah"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |