abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120692833
Beste is nog het Twente woord voor nee: "Joahjoah" :D :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120692834
Ik kom uut Munt'ndam, da's in Grunn. En nou woon'k alweer vief joar in Zwolle.
I reject reality and substitute my own
pi_120692840
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Ame_thyst het volgende:
ken ik helemaal niet
Ilse wel!
sig verwijderd door FA
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:30 #54
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120692845
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Alcatranz. het volgende:
Dat nummer wat Ilse vorig jaar maakte vond ik eigenlijk een best goed nummer :@
Die vond ik ook leuk
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:19:33 #56
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692849
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef minthy het volgende:
@TT: Ik kom vanuut de hoek 'Ard'nbaarg/Omm'n/Oogeviene/Ne'jluus'n *O*
Het is Ni'jluusn.
pi_120692856
ilse :9~
Nee
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:19:40 #58
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120692857
ik blijf dit toch een geweldig nummer vinden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120692860
Ik ben klaargekomen op die close up van net.
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:46 #60
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692862
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
welkom!
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:46 #61
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_120692864
Ilse O+
BEASTMODE
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:49 #62
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692868
Ik kom uit Den Helder en hier schijnen wij Amsterdams te praten.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120692869
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
Plat proatn of weg wese!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692870
Ilse gaat wel los zeg :P
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:50 #65
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120692871
gvd ilse O+
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:20:07 #66
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692882
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
xd kenn'n we hier nig.
pi_120692887
Ik vind dit uur tot nu toe echt ruk. Dit nummer van Ilse is ook saai :{w
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120692891
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Het is Ni'jluusn.
Dat wordt hier aans uutespreuk'n :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120692892
GODVERDOMME ILSE :@ :@ :@
pi_120692893
quote:
INB4 fotosoeps
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:14 #71
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120692894
Ilse O+
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:15 #72
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120692897
Ik kan niet plat praten. ;(
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:17 #73
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692900
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Stefanovich het volgende:
Nu goat et wa lös hoar! Tukkers moetn over t algemeen eerst wat alcool op'hem om een betke uut die schulp te kruupn.
Sowieso een beetje de kat uit de boom kijken.
Make love, not war ☮
pi_120692915
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Moody het volgende:
Beste is nog het Twente woord voor nee: "Joahjoah" :D :D
Ik peins er niet over - ik za 't nog wa 's bekiek'n
A mind with a heart of it's own
pi_120692917
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef vuvuzela het volgende:

[..]

een lokaal dialect ;)
Ja, ieder dorp heeft weer nét een ander dialect. Maar over het algemeen klopt het redelijk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')