abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:17:51 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120692732
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Moody het volgende:
Kum ie vot
^O^
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2012 @ 22:17:52 #27
208890 June.
Seriously?
pi_120692733
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
klopt die tt zo? :@ :P
Nee :P "Woa kom ie weg?"
Shine bright like a diamond.
  zondag 23 december 2012 @ 22:17:59 #28
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692738
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ja.
Godzijdank..er is nog hoop voor jullie
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692746
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ehhmm, mensen..dat aantal van de topics..da's toch wel van meerdere jaren he?
Ja eur.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692747
Er mogen wel wat kilootjes bij.
Koel en donker bewaren
pi_120692750
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef MaLo het volgende:
Ik bin 'n Olnzels wichke!
Wat moet dat voorstellen? Oldenzaal? :P
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120692752
Bolke :D

Altijd gezellig daar :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120692754
Eanske
pi_120692764
@TT: Ik kom vanuut de hoek 'Ard'nbaarg/Omm'n/Oogeviene/Ne'jluus'n *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:18:29 #35
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692767
Mien va kump van't platteland, en bie ons int durp spreekt zie ook een beejn plat.
Ikzelf kump uut de stad.
pi_120692772
Uur is al bijna om, hij heeft nog bijna niks gezegd :')
Koel en donker bewaren
  zondag 23 december 2012 @ 22:18:35 #37
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120692775
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]

hier was ik naar opzoek _O_
Bobbeltje.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:18:40 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120692778
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ehhmm, mensen..dat aantal van de topics..da's toch wel van meerdere jaren he?
ja je kan precies terugkijken tot wanneer als het goed is :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2012 @ 22:18:43 #39
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692782
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef June. het volgende:

[..]

Nee :P "Woa kom ie weg?"
Inderdaad.... ^O^
Make love, not war ☮
pi_120692783
Dat nummer wat Ilse vorig jaar maakte vond ik eigenlijk een best goed nummer :@
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:18:49 #42
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692788
ANTHEM!
  zondag 23 december 2012 @ 22:18:51 #43
208890 June.
Seriously?
pi_120692791
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef MaLo het volgende:
Ik bin 'n Olnzels wichke!
Ik kom d'r ook weg ;)
Shine bright like a diamond.
  zondag 23 december 2012 @ 22:18:57 #44
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120692800
pi_120692803
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
pi_120692806
ken ik helemaal niet
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120692816
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Wat moet dat voorstellen? Oldenzaal? :P
:Y
  zondag 23 december 2012 @ 22:19:16 #48
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692820
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
Whaha, mooi zo :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120692825
Nu goat et wa lös hoar! Tukkers moetn over t algemeen eerst wat alcool op'hem om een betke uut die schulp te kruupn.
pi_120692829
quote:
Ik voel een photoshop aankomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')