Plat proatn of weg wese!quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
xd kenn'n we hier nig.quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef LETMEIN het volgende:
Mooi forum is dit xd Ben pas sinds gisteravond lid en vind het nu al geweldig mooi!
Sowieso een beetje de kat uit de boom kijken.quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Stefanovich het volgende:
Nu goat et wa lös hoar! Tukkers moetn over t algemeen eerst wat alcool op'hem om een betke uut die schulp te kruupn.
Ik peins er niet over - ik za 't nog wa 's bekiek'nquote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Moody het volgende:
Beste is nog het Twente woord voor nee: "Joahjoah"![]()
Dat oek!quote:
Doe niet zo gek, in Den Helder praten ze niet amsterdams!quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom uit Den Helder en hier schijnen wij Amsterdams te praten.
Mwah, 1 topic in 4 en half minuut hadden we een keer.quote:
Goed sjikker'n dan eem kieken of d'r nog mooie wiefkes bint om duftig an 'n snoet'n te zoog'nquote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef Stefanovich het volgende:
Nu goat et wa lös hoar! Tukkers moetn over t algemeen eerst wat alcool op'hem om een betke uut die schulp te kruupn.
Ik lul wat af als ik plat ligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |