Daarom begrijpt die ouwe het juist wel. IQ, je weetzzz.quote:Op zondag 23 december 2012 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij begrijpt echt geen kut van dat spelletje.
Optimist.quote:Op zondag 23 december 2012 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zal hem het spelletje tijdens onze kerstbijeenkomst wel even uitleggen.
Z'n afwasmachine staat vol met soepmokken, bedoelt-ie.quote:Op zondag 23 december 2012 21:31 schreef beequeen het volgende:
Zijn gang en slaapkamer staat vol met bekers. Hij zou eik moeten verhuizen om ze ten toon te spreiden.
Dat triomfantelijk optillen van zijn kont.quote:Op zondag 23 december 2012 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft z'n luier al bijna weer volgescheten, volgens mij. Hij moet er zelf erg om lachen. Baby's kijken ook altijd zo triomfantelijk als ze liggen te bouten.
Hij had makkelijk nu daar kunnen staan tegen de beste spelers maar hij is gestopt omdat oma niet met zijn roem om kon gaan.quote:Op zondag 23 december 2012 21:39 schreef Jian het volgende:
Kampioen van DelftEen of andere kutcompetitie in de een of andere achteraf kroeg in Delft ....... en daar is ie trots op
Weet je wel hoeveel marginale zatlappen hij daarvoor heeft moeten kloppen ?quote:Op zondag 23 december 2012 21:39 schreef Jian het volgende:
Kampioen van DelftEen of andere kutcompetitie in de een of andere achteraf kroeg in Delft ....... en daar is ie trots op
Hij won van een blinde, een Parkinson-patiënt en een man zonder armen?quote:Op zondag 23 december 2012 21:39 schreef Jian het volgende:
Raymond Stompé en Co van Barneveld.quote:Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel marginale zatlappen hij daarvoor heeft moeten kloppen ?
One hundred and eighty?quote:Op zondag 23 december 2012 21:45 schreef jacqhassel het volgende:
en weten jullie wel hoeveel hij erna moest drinken?
Hij gaat zo met het bewuste krantenartikel van zijn triomf op de proppen komenquote:Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is wel blij met onze interesse voor zijn pijltjesgooi 'carrière'.
Hij denkt dat er niemand van FOK! ooit in de krant heeft gestaan.quote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaat zo met het bewuste krantenartikel van zijn triomf op de proppen komen
De Delftse Krant. Heb jij geen abonnement?quote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef pullup het volgende:
Ik ben benieuwd met welke landelijke courant hij zo mee op de proppen gaat komen
Als ik het goed zie, was er wel één toeschouwerquote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is eeh uit de Delftse krant![]()
![]()
![]()
Er staat ook nog een heel verhaal bij, hoor ik.quote:Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef Jian het volgende:
Hij laat een foto zien van zichzelf terwijl ie aan het pijltjesgooien is en hij zegt dat, dat uit de Delftse krant komt, ja en??
Delftsche courantquote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is eeh uit de Delftse krant![]()
![]()
![]()
zie jij 't ?quote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er staat ook nog een heel verhaal bij, hoor ik.
Dan gooit-ie niet heel snel, toch?quote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Jian het volgende:
27 jaar heeft ie gegooid zegt ie, wat een verspilling van tijd
Dat is zijn tegenstander die zo te zien van Clint Eastwood hieldquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het goed zie, was er wel één toeschouwer
Dat is niet wat hij in eerste instantie zei.quote:
Een plakboek met zijn grootste successen. Het zit nog in het cellofaan.quote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft het in een boek zitten. Ik had nooit verwacht dat zij een boek zouden hebben.
Dan krijgen die beter te vreten dan de baas zelf.quote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef pullup het volgende:
Opa heeft een van zijn vissen vermoord en als voer voor de anderen gebruikt
Dat vraagt tenminste nog iéts van het atletisch vermogen van de beoefenaar. Dat pijltjesgooien kan iedereen die dronken is en/of overgewicht heeft.quote:Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk vind ik wcpot-werpen nog meer een sport dan pijltjesgooien
Maar helaas zonder de broodnodige intelligentie om het de juiste edge te geven.quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Ricky Gervais-gehalte is weer vrij hoog
Het is ook meer om te huilen dan om te lachen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar helaas zonder de broodnodige intelligentie om het de juiste edge te geven.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Raymond Stompé en Co van Barneveld.
Morguh Jacq,quote:Op maandag 24 december 2012 08:32 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen fok![]()
![]()
![]()
Sommigen zijn niet serieus te nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Bij het terug lezen van twee topics op fok![]()
![]()
![]()
Je hebt het voorbeeld het afgelopen jaar gezien, dus doe je best en geniet.quote:Op maandag 24 december 2012 09:16 schreef pullup het volgende:
Ik heb vrij vandaag(nou ja alleen vanochtend een kleine bespreking om plannen te maken voor volgend jaar ) Ik ga een lui opaatje nadoen de rest van de dag en wat DVD's uit de kast trekken.
Eerste Kerstdag niet naar alle waarschijnlijkheid, dat is een besloten dag in Huize Oop, alleen voor familie.quote:Op maandag 24 december 2012 09:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat ie z'n kerstdiner ook streamen?
quote:Op maandag 24 december 2012 11:42 schreef pos het volgende:
Goedemorgen
Had net iets verontrustendWas bezig met iets wat niet lukte..toen ik het eindelijk voor elkaar gekregen had zei ik Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej......
Zolang je niet op oma gaat lijken ben je veiligquote:Op maandag 24 december 2012 11:42 schreef pos het volgende:
Goedemorgen
Had net iets verontrustendWas bezig met iets wat niet lukte..toen ik het eindelijk voor elkaar gekregen had zei ik Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej......
Hier begint vanavond de kerst (schoonouders) en morgen mijn familie. Gevolg: Tweede Kerstdag is vrijgespeeld. Zal ik vuurwerk meenemen? Da's wel een ludieke manier om opa te laten weten dat we voor zijn deur staan.quote:Op maandag 24 december 2012 09:16 schreef pullup het volgende:
Ik heb vrij vandaag(nou ja alleen vanochtend een kleine bespreking om plannen te maken voor volgend jaar ) Ik ga een lui opaatje nadoen de rest van de dag en wat DVD's uit de kast trekken.
Ha ha ha, begrijp ik helemaaal, ik had het laatst ook, was even een hapje eten met een paar vrienden en toen die ober na het eten als digestief een whiskey voor me neerzette, floept er bij mij spontaan uit, okeeeeeeaaaajjjquote:Op maandag 24 december 2012 11:42 schreef pos het volgende:
Goedemorgen
Ja.. Amerikaanse meuk als digestief is eigenlijk best erg..quote:Op maandag 24 december 2012 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, begrijp ik helemaaal, ik had het laatst ook, was even een hapje eten met een paar vrienden en toen die ober na het eten als digestief een whiskey voor me neerzette, floept er bij mij spontaan uit, okeeeeeeaaaajjjAhum, eigenlijk best erg
Ik heb ook al een maand die tweede kerstdag vrijgehouden en heb morgen al de hele familie hierquote:Op maandag 24 december 2012 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier begint vanavond de kerst (schoonouders) en morgen mijn familie. Gevolg: Tweede Kerstdag is vrijgespeeld. Zal ik vuurwerk meenemen? Da's wel een ludieke manier om opa te laten weten dat we voor zijn deur staan.
Iers, voor de kenner, uwe platheidquote:Op maandag 24 december 2012 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.. Amerikaanse meuk als digestief is eigenlijk best erg..
Leuk, goed idee!quote:Op maandag 24 december 2012 12:28 schreef pullup het volgende:
Siervuurwerk lijkt me ook niets voor die ouwe dus ik neem wel van de chinezen van de zeedijk iets geinigs qua duizendklappers mee.
Je bent geen wijsneus? Dan ben je gewoon eigenwijsquote:
Je mengt je in een "discussie" zonder de nuance daarvan te kennen en dan denk je ook nog te kunnen corrigeren, maak het niet erger dan het is, Uwe Boerigheidquote:Op maandag 24 december 2012 13:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je bent geen wijsneus? Dan ben je gewoon eigenwijs
Als de nuance een 'e' is kan het net zo goed Amerikaanse meuk zijn ...quote:Op maandag 24 december 2012 14:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Je mengt je in een "discussie" zonder de nuance daarvan te kennen en dan denk je ook nog te kunnen corrigeren, maak het niet erger dan het is, Uwe Boerigheid
Het duurde even, maar goed gegoogeld, jochie, blij dat je er nu uit bent! Inderdaad PB ging voor Amerikaans, ik ga ervan uit, de bitch al langer kennende dan vandaag, dat ze gewoon wist waarover ze het had. Er is een andere optie en dat is Iers, hetgeen ook het geval was! Schots is geen aanvulling want dat is inderdaad voor de "kenner", ik noemde hem/haar al, whisky!quote:Op maandag 24 december 2012 14:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Als de nuance een 'e' is kan het net zo goed Amerikaanse meuk zijn ...
Corrigeren .. hoe naief, het was slechts aanvullen.
De enige Ierse whiskey die ik nog enigszins te verdragen vind is Black Bush, maar ik gebruik de koffie na een rijk diner toch liever in combinatie met wat Frans vocht.quote:
Ik heb niet gegoogeld en verder zink je behoorlijk diep en ben je ietsjes naief als je als 'kenner' over een letter valt i.p.v. voor de smaak gaat... er zijn meer talen. zie: whisky = виски en whiskey = виски.quote:Op maandag 24 december 2012 14:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Het duurde even, maar goed gegoogeld, jochie, blij dat je er nu uit bent! Inderdaad PB ging voor Amerikaans, ik ga ervan uit, de bitch al langer kennende dan vandaag, dat ze gewoon wist waarover ze het had. Er is een andere optie en dat is Iers, hetgeen ook het geval was! Schots is geen aanvulling want dat is inderdaad voor de "kenner", ik noemde hem/haar al, whisky!
En nu, kssssst, weer zoet spelen, alsjeblieft!
De oop is nog niet online, ik had een kleine hoop dat hij wat vroeger zou zijn de dag voor Kerst, gewoon als gebaar naar zijn fans.![]()
Komt al dichter in de buurt. Het bewijst in ieder geval dat je in sommige gevallen wel degelijk appels met peren kunt vergelijken.quote:Op maandag 24 december 2012 14:40 schreef pullup het volgende:
Een goed glas Calvados Domfrontais voor na daar maak je mij dan weer blij mee.
Black Bush, een Bushmills, lekkàhquote:Op maandag 24 december 2012 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De enige Ierse whiskey die ik nog enigszins te verdragen vind is Black Bush, maar ik gebruik de koffie na een rijk diner toch liever in combinatie met wat Frans vocht.
Dat valt mee dan .. zo un mooie zomer was het niet om in de tuin te zittenquote:Op maandag 24 december 2012 14:56 schreef pullup het volgende:
Aan het einde van het jaar is het tijd om terug te blikken op alles wat die ouwe heeft beleefd.
Hij heeft dit jaar qua tijd ongeveer 182 dagen in zijn bed doorgebracht ( 14 uur per dag )
Hij heeft qua tijd ongeveer 121 dagen in de stoel voor de stream gezeten ( 8 uur per dag)
Zo ongeveer 60 dagen heeft hij dus op de wc of niet streamend in die stoel gezeten
60 dagen, da's nog best veel, ik zei het al eerder, er schuit een echte avonturier in Oopquote:Op maandag 24 december 2012 14:56 schreef pullup het volgende:
Aan het einde van het jaar is het tijd om terug te blikken op alles wat die ouwe heeft beleefd.
Hij heeft dit jaar qua tijd ongeveer 182 dagen in zijn bed doorgebracht ( 14 uur per dag )
Hij heeft qua tijd ongeveer 121 dagen in de stoel voor de stream gezeten ( 8 uur per dag)
Zo ongeveer 60 dagen heeft hij dus op de wc of niet streamend in die stoel gezeten
Datquote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ..![]()
En zoals ik al min of meer zei, voor de rest
Kijk nog even goed naar je eerste ongevraagde reactie.quote:Op maandag 24 december 2012 15:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dathad je gelijk kunnen doen .i.p.v. als een klein kind denigrerend op mij te reageren
Ah, dus je vond zelf ook dat je een beetje kinderachtig bezig was..quote:Op maandag 24 december 2012 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk nog even goed naar je eerste ongevraagde reactie.![]()
En normaal reageer ik ook niet op je, deze floepte er zeg maar uit, a slip of the pen, shit happens!
Buitenvogel gevuld met herdershond.quote:Op maandag 24 december 2012 15:15 schreef Jian het volgende:
Wat gaat Oop vanavond eten zo op kerstavond, is dat bekend?
lol, niet andersomquote:Op maandag 24 december 2012 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Buitenvogel gevuld met herdershond.
Ajax is toch niet dood???quote:Op maandag 24 december 2012 16:08 schreef pullup het volgende:
Och ja dit is natuurlijk ook het jaar dat afscheid heeft moeten nemen van een groot deel van de levende huisraad.
Rip Herdershondje![]()
Rip Ajax
Rip Een groot deel van de vissen
Die katten zijn de echte Robinsons daar
quote:Op maandag 24 december 2012 16:16 schreef pullup het volgende:
De laatste keer dat hij gezien is lag hij gebraden op een bordje.
En opa beweerde dan wel dat hij naar een asiel was gegaan maar we hebben hem er nog dagenlang van zien genieten.
En die turk van die snackbar dan? Das min of meer ook Turksquote:Op maandag 24 december 2012 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgend jaar zullen de katten wel aan de beurt zijn om opgegeten te worden. De buurman mag van geluk spreken dat die ouwe niet van Turks eten houdt anders moest hij het jaar daarop voor z'n leven vrezen.
Opa zorgt er altijd wel voor dat-ie iets met varkensvlees bij hem besteld. Je bent wat je eet, hè?quote:Op maandag 24 december 2012 16:21 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En die turk van die snackbar dan? Das min of meer ook Turks
Oh jee... Nu heb je t0nja op een idee gebracht hehehequote:Op maandag 24 december 2012 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zorgt er altijd wel voor dat-ie iets met varkensvlees bij hem besteld. Je bent wat je eet, hè?
Loop je nu gevaar ?quote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Oh jee... Nu heb je t0nja op een idee gebracht hehehe
Nasdrovje!quote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb keelontsteking![]()
Gelukkig weet ik dankzij een Poolse vriend een goed medicijn daarvoor
Wodka met peperquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Bruine bonen met spekquote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef Toverheks het volgende:
weten we al wat Opa eet vandaag, zie geen Poll van Gert, Gert laat ons in de steek zo voor de kerst
наше здоровьеquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt een wondermiddel te zijn voor allerlei aandoeningen en ik moet zeggen dat het inderdaad goed werkt.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Dit wordt een rare kerst. Vriend van moeder kwakkelt al even en is vanochtend met spoed opgenomen. Na vrijdag uit het ziekenhuis te zijn ontslagen. Opgegeven. Wachten op het einde.
En ik wilde net traditiegetrouw It's a wonderful life gaan kijken.
Sterkte voor jullie.quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Dit wordt een rare kerst. Vriend van moeder kwakkelt al even en is vanochtend met spoed opgenomen. Na vrijdag uit het ziekenhuis te zijn ontslagen. Opgegeven. Wachten op het einde.
Sterktequote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Het beste voor julliequote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Heel veel sterkte toegewenst!!!quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Prachtig.quote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
God bestaat niet maar dit is wel mooi
En dat om deze tijd, pfff, sterkte!quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Prettig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaarquote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef ZOA het volgende:
Prettig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar
Sterkte!quote:Op maandag 24 december 2012 16:40 schreef Copycat het volgende:
Thanks.
Beetje onwerkelijk nog allemaal.
Vanochtend hadden we het nog over 'straks misschien toch naar een verpleeghuis', maar dat zit er niet eens meer in.
Tyft op.quote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef ZOA het volgende:
[..]
Prettig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar
Mooi. Dat soort vrouwen kunnen zo goed zingen dat ze geen indruk hoeven proberen te maken.quote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prachtig.
Hier moest ik als 4 jarig meisje toch zo om huilen. Zo mooi vond ik dit en wist nog niks van muziek.
Dat maakt je opmerking nog vreemder.quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een vriend van mij is gisteren ook opgegeven
En de reacties daarop nog vreemderder ...quote:Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat maakt je opmerking nog vreemder.
Je wilde reacties en hebt ze gekregen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
En de reacties daarop nog vreemderder ...
Ik snap de bedoeling van je post ook niet helemaal, of eerder: helemaal niet. Maar sterkte met je verlies.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef ZOA het volgende:
Behalve ik heeft nog niemand gereageerd op je bericht dat een vriend van je opgegeven is. Ik denk dat je er verder ook niet teveel van moet verwachten.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik ben zoiezo een zeer tevreden mensquote:Op maandag 24 december 2012 16:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Je wilde reacties en hebt ze gekregen.
Tevreden ?
Sterkte Copycatquote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Hij zit weer spelletjes te spelen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:58 schreef Jian het volgende:
zucht .......
Maar goed De Oop dus, hij is nog niet online, een uur te laat, zou ie uitslapen of wil hij ons niet vermaken op Kerstavond
En dat nota bene terwijl de situatie nagenoeg hetzelfde is nietwaar?quote:Op maandag 24 december 2012 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Behalve ik heeft nog niemand gereageerd op je bericht dat een vriend van je opgegeven is. Ik denk dat je er verder ook niet teveel van moet verwachten.
Sterkte voor de komende tijd!quote:Op maandag 24 december 2012 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap de bedoeling van je post ook niet helemaal, of eerder: helemaal niet. Maar sterkte met je verlies.
Ik ben er weg van. Andere mensen die me nodig hebben nu.
Fijne kerst.
Jij ook sterkte Zoa!quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
En dat nota bene terwijl de situatie nagenoeg hetzelfde is nietwaar?
Maargoed ik heb niet veel medeleven van fokkers nodig
Zou ie nog een kerstkado voor oma hebben gekocht, een nieuw Ajax-shirt in zijn maat of een vernieuwd abonnement op Eredivisie live, gewoon "omdat zij dat ook geweldig vindt."quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zit weer spelletjes te spelen.
Toen oma gister naar bed ging zei hij: "Nou ik zie je morgenmiddag wel weer verschijnen met tassen vol vlees." Wat een romanticus, hè?
quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het boek van Gijppie. Lezen is goed voor haar verstand.quote:Op maandag 24 december 2012 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou ie nog een kerstkado voor oma hebben gekocht, een nieuw Ajax-shirt in zijn maat of een vernieuwd abonnement op Eredivisie live, gewoon "omdat zij dat ook geweldig vindt."
Het lag aan de volgorde van posten, denk ik.quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef ZOA het volgende:
Sterkte ZOA!quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een vriend van mij is gisteren ook opgegeven
echt waar, ik vond het gewoon een discutabele kutopmerking.quote:Op maandag 24 december 2012 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lag aan de volgorde van posten, denk ik.
Sterkte!
Anders ik wel niet, ik geef het nog liever aan SR, maar omdat dat gedoe toch enige wrevel bij me oproept, geef ik wel een paar rondjes in de kroeg, vinden ze me tenminste ook weer eens aardigquote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geef dit jaar net zoveel aan vuurwerk uit als alle voorgaande jaren. Helemaal niks.
Drooggekookt, doorkookt en doorbakken?quote:Op maandag 24 december 2012 17:30 schreef Pearlbitch het volgende:
En wat zou hij eten vanavond??
Team aardappeltjes, sperzieboontjes en varkenshaas!!
Dan is opa vast in een pesthumeurquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij draait "She drives me crazy" van the FYC.
Het is Fok! je weetz, meer zoiets van "ons kent ons" ennuhh if you can't stand the heat enzo......quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ho ho fucking ho, what a crock of shitquote:Op maandag 24 december 2012 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar is de ster van de show!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2012 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is enige discussie omtrent het te gebruiken servies in Huize Oop. Oma heeft het kerstservies voor den dag gehaald, maar Oop eet het liefst van zijn eigen vertrouwde Ajaxbord
Wie nog een goede tip wil voor een leuk kerstgeschenk voor Oop :
[ afbeelding ]
Opa past het anders al jaren toe binnenshuisquote:Op maandag 24 december 2012 17:44 schreef pullup het volgende:
Opa raad oma aan om niet altijd al het werk op zich te nemen.
"Laat een ander ook eens wat doen " Duidelijk is dat dit devies vooral en alleen buitenshuis dient te worden toegepast.
quote:Op maandag 24 december 2012 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma had Kerststol en roomboter voor de lunch op haar werk voor haar en haar collega's gehaald. Opa is daar niet blij mee: "Laat dat andere mensen maar halen."
Jij wil er een tweedaagse van makenquote:
Oh jaquote:
Dat is goed, ik wil niet naast opa zitten, want dat stinktquote:Op maandag 24 december 2012 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jaNou ik ga morgen alvast even inspecteren of alles wel goed geregeld is
We gaan gourmetten, aan het eind van de avond ruiken we allemaal hetzelfdequote:Op maandag 24 december 2012 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is goed, ik wil niet naast opa zitten, want dat stikt
Dat doen Arabieren ookquote:Op maandag 24 december 2012 17:50 schreef Jian het volgende:
Opa's moeder had niet eens borden voor de kerst, ze aten met z'n allen uit één trog
Daar komt het wel op neer. Ze had volgens opa maar één servies en dat hadden hij en oma meegekregen.quote:Op maandag 24 december 2012 17:50 schreef Jian het volgende:
Opa's moeder had niet eens borden voor de kerst, ze aten met z'n allen uit één trog
Getver, hetzelfde ruiken als opaquote:Op maandag 24 december 2012 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We gaan gourmetten, aan het eind van de avond ruiken we allemaal hetzelfde
Net als fondue-enquote:Op maandag 24 december 2012 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb één keer ge-gourmet... man, wat stinkt dat
quote:Op maandag 24 december 2012 17:57 schreef pullup het volgende:
Kerst is waarschijnlijk ook een linkse hobby verzonnen door die rooie rakker van een Jezus
quote:Op maandag 24 december 2012 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat gaat door en er is genoeg ook, want opa zegt net dat ie boerenkool wil
Loont het om de stream aan te zettenquote:Op maandag 24 december 2012 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
De oma's tegen opa. Opa heeft alleen z'n chatters om hem te steunen![]()
Prachtamusement.
De storm is net geluwd. Maar dit was wel genieten.quote:Op maandag 24 december 2012 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loont het om de stream aan te zetten
Mis altijd al de fun, kan hem nooit langer dan 5 minuten verdragen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De storm is net geluwd. Maar dit was wel genieten.
Het wordt mij af en toe ook wel even teveel.quote:Op maandag 24 december 2012 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mis altijd al de fun, kan hem nooit langer dan 5 minuten verdragen.
Nadeel is ook die rot reclame, als je hier leest dat er wat is en je zet hem aan krijg je eerst die rotreclame, tegen de tijd dat dat afgelopen is, is de fun ook weg!!quote:Op maandag 24 december 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het wordt mij af en toe ook wel even teveel.
Ad block plus?quote:Op maandag 24 december 2012 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is ook die rot reclame, als je hier leest dat er wat is en je zet hem aan krijg je eerst die rotreclame, tegen de tijd dat dat afgelopen is, is de fun ook weg!!
En tegelijkertijd kan hij dan dus boos blijven op oma omdat ze aardappelen weggooit.quote:Op maandag 24 december 2012 18:29 schreef pullup het volgende:
Oma wilde de resterende aardappelen bewaren voor morgenavond om ze op te bakken maar dat gaat er niet in bij opa want die wil krieltjes morgen.
Hij draaide het inderdaad vlot om. Door haar schuld moesten ze nu die aardappelen weggooien en ze wist dat hij niet van eten weggooien hield.quote:Op maandag 24 december 2012 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En tegelijkertijd kan hij dan dus boos blijven op oma omdat ze aardappelen weggooit.
Thnx voor de tip had ik niet meer aan gedacht, Had ik wel XP geprobeerd maar is me niet gelukt, heb nu windows 7 kan dat wel??quote:
Dit helpt echt goedquote:Op maandag 24 december 2012 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is ook die rot reclame, als je hier leest dat er wat is en je zet hem aan krijg je eerst die rotreclame, tegen de tijd dat dat afgelopen is, is de fun ook weg!!
quote:Op maandag 24 december 2012 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een speciale band met Fok, ze zullen me dat vast niet kwalijk nemenquote:Op maandag 24 december 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ter informatie: op FOK! vinden ze het niet heel erg leuk als je het over dat soort software hebt. Mocht je van plan zijn een linkje te posten, dan zou ik dat afraden.
En wat doet dit QuaterBack is dat hetzelfde als BendeBielze zei?quote:Op maandag 24 december 2012 18:43 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik heb een speciale band met Fok, ze zullen me dat vast niet kwalijk nemen
http://www.abine.com/
Het werkt, meer hoef je niet te wetenquote:Op maandag 24 december 2012 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat doet dit QuaterBack is dat hetzelfde als BendeBielze zei?
Oop is liever de 363 andere dagen van het jaar aardig tegen mensen dan verplicht met kerst.quote:Op maandag 24 december 2012 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt Kerst flauwekul. Mensen zijn alleen aardig tegen elkaar met Kerst, hij wenst daar niet aan mee te doen.
quote:Op maandag 24 december 2012 19:12 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het werkt, meer hoef je niet te weten
Die 363 dagen faalt-ie daarin ook. Dag in, dag uit.quote:Op maandag 24 december 2012 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is liever de 363 andere dagen van het jaar aardig tegen mensen dan verplicht met kerst.
Nee hoor. Oop is de vriendelijkheid zelve!quote:Op maandag 24 december 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die 363 dagen faalt-ie daarin ook. Dag in, dag uit.
Als die slaapt zekerquote:Op maandag 24 december 2012 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Oop is de vriendelijkheid zelve!
Oh ja!quote:Op maandag 24 december 2012 19:45 schreef pullup het volgende:
Morgen heb ik een kleine kerst familie dag en woensdag sta ik om 17.00 bij Leo
en dan vanaf Leo een luidruchtige tocht richting Oop, gezellig, ik heb er zin anquote:Op maandag 24 december 2012 19:45 schreef pullup het volgende:
Morgen heb ik een kleine kerst familie dag en woensdag sta ik om 17.00 bij Leo
Noem er één, buiten PB, die echt langere tijd naar die stream kijktquote:Op maandag 24 december 2012 20:34 schreef Toverheks het volgende:
Een Opaloos avondje, wat doet die Man sommige aan, dan kunnen ze de stream niet bekijken en moeten ouderwets een mooi boek lezen of de tv aanzetten
En dan woensdag lekker gourmetten. Gezelligheid kent geen tijd..quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef beequeen het volgende:
Daar staat tegenover de ik gezellig met mijn zus heb gegeten, kaasfondue. Geweldiggenoten.
Iedereen hier.quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Noem er één, buiten PB, die echt langere tijd naar die stream kijkt
quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef beequeen het volgende:
Jammer, ik heb dus al de fun gemist. Daar staat tegenover de ik gezellig met mijn zus heb gegeten, kaasfondue. Geweldiggenoten.![]()
Scrut, ik heb haar Nina Simone (Montreux en Feelings) laten zien en horen. Samen lekker zitten janken.![]()
Ikquote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Nope fout, kijk nog geen half uur in de maandquote:
Dat zeggen ze allemaal, maar iedereen weet altijd allesquote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope fout, kijk nog geen half uur in de maand
Weet er nog wel meer, maar die beweren nooit naar Opa te kijken of te luisterenquote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet er nog wel meer, maar die beweren nooit naar Opa te kijken of te luisterenmaar wel alles te weten over Opa&Oma en nu Grote Oma erbij.
Schaamte denk ik. Vroeger had je het programma 'Pin Up Club' van Veronica. Wekelijks > 3 mln. kijkcijfers. Maar wie je ook vroeg, niemand keek ernaar.quote:Op maandag 24 december 2012 20:59 schreef beequeen het volgende:
Waarom zou iemand daarover liegen? Ik kijk ook, niet als enigste, neem ik aan.
Net zoals de Prive lezen, ja ja bij de kapperquote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Schaamte denk ik. Vroeger had je het programma 'Pin Up Club' van Veronica. Wekelijks > 3 mln. kijkcijfers. Maar wie je ook vroeg, niemand keek ernaar.
Heb vanavond alleen zijn stream aangehad, wat ik toen hoorde dacht ik Opa is een krent!quote:Op maandag 24 december 2012 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net zoals de Prive lezen, ja ja bij de kappermaar mensen die beweren zelden naar Opa te kijken, echt dan bescheur ik me, ze weten niet hoe snel ze die stream s`middags aan moeten slingeren
![]()
anders vraag ik me toch echt af waarom je in dit Topic over Opa zit
Als er lekkere naakte wijven bij opa door de Kamer zouden dansen zou ik zeker meer kijken, ik heb er geen enkel probleem mee omdat te bekennen. Nu zet ik die ouwe wel eens aan omdat ik hier in het topic wil meekleppen. Als dit topic er niet zou zijn met de grappen en grollen, dan keek ik nog geen vijf minuten in de maand naar die ouwe. Het gaat bij mij dus echt om Fok en dit topic, die ouwe is met zijn stream slechts lijdende voorwerp, zo is het voor mij en niet anders. Ik denk dat ik zeker niet de enige ben.quote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Schaamte denk ik. Vroeger had je het programma 'Pin Up Club' van Veronica. Wekelijks > 3 mln. kijkcijfers. Maar wie je ook vroeg, niemand keek ernaar.
Dit, maar dat is natuurlijk heul niet waar.quote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er lekkere naakte wijven bij opa door de Kamer zouden dansen zou ik zeker meer kijken, ik heb er geen enkel probleem mee omdat te bekennen. Nu zet ik die ouwe wel eens aan omdat ik hier in het topic wil meekleppen. Als dit topic er niet zou zijn met de grappen en grollen, dan keek ik nog geen vijf minuten in de maand naar die ouwe. Het gaat bij mij dus echt om Fok en dit topic, die ouwe is met zijn stream slechts lijdende voorwerp, zo is het voor mij en niet anders. Ik denk dat ik zeker niet de enige ben.
Dus dat. Misschien zijn anderen, sommigen enz. de enig(st)en. Je weet het niet hè?quote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef Jian het volgende:
Het gaat bij mij dus echt om Fok en dit topic, die ouwe is met zijn stream slechts lijdende voorwerp, zo is het voor mij en niet anders. Ik denk dat ik zeker niet de enige ben.
Nee echt niet Heks, als ik 4x even naar de stream heb gekeken is het veel.quote:Op maandag 24 december 2012 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net zoals de Prive lezen, ja ja bij de kappermaar mensen die beweren zelden naar Opa te kijken, echt dan bescheur ik me, ze weten niet hoe snel ze die stream s`middags aan moeten slingeren
![]()
anders vraag ik me toch echt af waarom je in dit Topic over Opa zit
Dit? dus jij zou ook meer kijken als er lekkere naakte wijven door de kamer zouden dansen?quote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit, maar dat is natuurlijk heul niet waar.
Ik kijk alleen af en toe als ik bij mijn moeder logeer, verveling.![]()
En waarom verantwoord ik me hier.
Niks mis met een nakend dansje. Ooquote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit? dus jij zou ook meer kijken als er lekkere naakte wijven door de kamer zouden dansen?Wij, .. jij, ik en nog een ander lekker naakt wijf, zouden het zo goed met elkaar kunnen vinden, lieve mootie
quote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks mis met een nakend dansje. Oo
Beetje fris voor de tijd van het jaar, maar bij 27 graden goed te doen.quote:
Jij bent toch al in je blootje op een staak op de boulevard met de Kerst, of was dat Mootie?quote:Op maandag 24 december 2012 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beetje fris voor de tijd van het jaar, maar bij 27 graden goed te doen.
Ja, moots dus. Arm mens.quote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
Jij bent toch al in je blootje op een staak op de boulevard met de Kerst, of was dat Mootie?
Oh ja, daar moet je in baden toch?quote:Op maandag 24 december 2012 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, moots dus. Arm mens.
Maar goed, bij mij is het iets van azijn en zure sloten. Ook niet mals hoor.
Ik kijk wat langer om mijn betrouwbare verslagen te maken natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 21:27 schreef Coos het volgende:
De teller van het naar opa kijken staat bij mij 15 à 20 seconden. En dat was een schot in de roos.![]()
Mootie zal weken slecht geslapen hebben na 'het likgebaar'.![]()
De screenshots en de streamverslagen zijn voldoende Opa.
Ibiza was het geloof ik maar als ik BQ was zou ik ook vragen om een ticketje Nicequote:Op maandag 24 december 2012 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet je in baden toch?
Het schijnt in Monaco best lekker te zijn. Als Oop dan je ticket naar Nice betaalt wil jij vast wel even pootjebaden toch?
Had je zijn lettertjes te klein gemaakt om te lezenquote:
Wou jij zeggen dat er bij de PUC weleens lekkere wijven te bekennen waren? Ik was toen nog vrij jong (keek stiekem op mijn slaapkamertjequote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef Jian het volgende:
Als er lekkere naakte wijven bij opa door de Kamer zouden dansen zou ik zeker meer kijken
quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef beequeen het volgende:
Jammer, ik heb dus al de fun gemist. Daar staat tegenover de ik gezellig met mijn zus heb gegeten, kaasfondue. Geweldiggenoten.![]()
quote:Scrut, ik heb haar Nina Simone (Montreux en Feelings) laten zien en horen. Samen lekker zitten janken.![]()
Omdat je wel uitkijkt om je bij je moeder te verantwoorden, want dan moet je toegeven dat je je daar verveelt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit, maar dat is natuurlijk heul niet waar.
Ik kijk alleen af en toe als ik bij mijn moeder logeer, verveling.![]()
En waarom verantwoord ik me hier.
Jaquote:
Ik heb het nooit gezien, echt niet, maar de naam Pin Up Club zegt me genoegquote:Op maandag 24 december 2012 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat er bij de PUC weleens lekkere wijven te bekennen waren? Ik was toen nog vrij jong (keek stiekem op mijn slaapkamertje) en leerde via dat programma wat cellulitis was.
Ga ik wel mee als chaperonne van BQ, en logeren we bij mijn nichtje in Nice.quote:Op maandag 24 december 2012 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ibiza was het geloof ik maar als ik BQ was zou ik ook vragen om een ticketje Nice
Dat was toch een slap aftreksel van dat Italiaanse programma wat je toen had ? Chinchinchin of zoiets.quote:Op maandag 24 december 2012 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat er bij de PUC weleens lekkere wijven te bekennen waren? Ik was toen nog vrij jong (keek stiekem op mijn slaapkamertje) en leerde via dat programma wat cellulitis was.
Als hij iets minder zou gaan drinken kan het er makkelijk af bij hemquote:Op maandag 24 december 2012 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga ik wel mee als chaperonne van BQ, en logeren we bij mijn nichtje in Nice.
(op kosten van Oop vanzelfsprekend)
Ik heb nog nooit naar de stream van opa gekeken.quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, echt niet, maar de naam Pin Up Club zegt me genoeg
alhoewel misschien wel eens hoor, maar dan kan ik het me niet echt herinneren
BQ en Mootie zonder rokje bij Oop door de kamer dansen? Tja... als woensdag na het gourmetten de flessen op tafel komen, zie ik het nog gebeuren ook..quote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Zonder rokje en zonder pompoms dus ...
Nu gooi je de theorieën van die amateurpsychologen van eerder deze avond door de war.quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar de stream van opa gekeken.
Nee. Het moest Ibiza zijn van Oop!quote:Op maandag 24 december 2012 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet je in baden toch?
Het schijnt in Monaco best lekker te zijn. Als Oop dan je ticket naar Nice betaalt wil jij vast wel even pootjebaden toch?
Dat was inderdaad de laatste keer dat ik keek.quote:Op maandag 24 december 2012 21:27 schreef Coos het volgende:
De teller van het naar opa kijken staat bij mij 15 à 20 seconden. En dat was een schot in de roos.![]()
Mootie zal weken slecht geslapen hebben na 'het likgebaar'.![]()
De screenshots en de streamverslagen zijn voldoende Opa.
Zonder rokje, met broek, dat zit er inderdaad dik in.quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BQ en Mootie zonder rokje bij Oop door de kamer dansen? Tja... als woensdag na het gourmetten de flessen op tafel komen, zie ik het nog gebeuren ook..
Wederom had je eerst even verder moeten lezenquote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Het moest Ibiza zijn van Oop!
Je liegt! en nu niet zeggen jij ook, want ik zou me echt niet schamen om naar dansende naakte dames te kijken en dat heb ik ook genoeg gedaan op tv en live, maar de pin up club zegt me zo even niets, maar ik ga wel even googelen zo.quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar de stream van opa gekeken.
Dus datquote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt niet Heks, als ik 4x even naar de stream heb gekeken is het veel.
Ik lees liever hier de commentaren, vind ik leuk genoeg.
O man, die konten als Jaffa-sinaasappels en dan die plakplaatjes overal.. Dat ik ooit van de vrouwenliefde ben geworden is iig niet aan de PUC te danken geweest.quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, echt niet, maar de naam Pin Up Club zegt me genoeg
alhoewel misschien wel eens hoor, maar dan kan ik het me niet echt herinneren
quote:Op maandag 24 december 2012 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O man, die konten als Jaffa-sinaasappels en dan die plakplaatjes overal.. Dat ik ooit van de vrouwenliefde ben geworden is iig niet aan de PUC te danken geweest.
jij kijkt per avond een half uurtje niet, want je volgt toch dat verschrikkelijk goeie tijdenquote:
Tutti Frutti bij RTL+!! Dat was al iets beter. Was dat niet het debuut van Monique Sluyter?quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat was toch een slap aftreksel van dat Italiaanse programma wat je toen had ? Chinchinchin of zoiets.
ik geloof je hoor Lavenderr, en ik begon er niet over hoor, ik kijk en luister naar opa als ik er ff gesjellig sjat. Nu staat ie uit want ja ga geen 2 dingen door mekaar luisteren heb nu ff VI opquote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt niet Heks, als ik 4x even naar de stream heb gekeken is het veel.
Ik lees liever hier de commentaren, vind ik leuk genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |