Nope fout, kijk nog geen half uur in de maandquote:
Dat zeggen ze allemaal, maar iedereen weet altijd allesquote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope fout, kijk nog geen half uur in de maand
Weet er nog wel meer, maar die beweren nooit naar Opa te kijken of te luisterenquote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Noem er één, buiten PB, die echt langere tijd naar die stream kijkt
quote:Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet er nog wel meer, maar die beweren nooit naar Opa te kijken of te luisterenmaar wel alles te weten over Opa&Oma en nu Grote Oma erbij.
Schaamte denk ik. Vroeger had je het programma 'Pin Up Club' van Veronica. Wekelijks > 3 mln. kijkcijfers. Maar wie je ook vroeg, niemand keek ernaar.quote:Op maandag 24 december 2012 20:59 schreef beequeen het volgende:
Waarom zou iemand daarover liegen? Ik kijk ook, niet als enigste, neem ik aan.
Net zoals de Prive lezen, ja ja bij de kapperquote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Schaamte denk ik. Vroeger had je het programma 'Pin Up Club' van Veronica. Wekelijks > 3 mln. kijkcijfers. Maar wie je ook vroeg, niemand keek ernaar.
Heb vanavond alleen zijn stream aangehad, wat ik toen hoorde dacht ik Opa is een krent!quote:Op maandag 24 december 2012 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net zoals de Prive lezen, ja ja bij de kappermaar mensen die beweren zelden naar Opa te kijken, echt dan bescheur ik me, ze weten niet hoe snel ze die stream s`middags aan moeten slingeren
![]()
anders vraag ik me toch echt af waarom je in dit Topic over Opa zit
Als er lekkere naakte wijven bij opa door de Kamer zouden dansen zou ik zeker meer kijken, ik heb er geen enkel probleem mee omdat te bekennen. Nu zet ik die ouwe wel eens aan omdat ik hier in het topic wil meekleppen. Als dit topic er niet zou zijn met de grappen en grollen, dan keek ik nog geen vijf minuten in de maand naar die ouwe. Het gaat bij mij dus echt om Fok en dit topic, die ouwe is met zijn stream slechts lijdende voorwerp, zo is het voor mij en niet anders. Ik denk dat ik zeker niet de enige ben.quote:Op maandag 24 december 2012 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Schaamte denk ik. Vroeger had je het programma 'Pin Up Club' van Veronica. Wekelijks > 3 mln. kijkcijfers. Maar wie je ook vroeg, niemand keek ernaar.
Dit, maar dat is natuurlijk heul niet waar.quote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er lekkere naakte wijven bij opa door de Kamer zouden dansen zou ik zeker meer kijken, ik heb er geen enkel probleem mee omdat te bekennen. Nu zet ik die ouwe wel eens aan omdat ik hier in het topic wil meekleppen. Als dit topic er niet zou zijn met de grappen en grollen, dan keek ik nog geen vijf minuten in de maand naar die ouwe. Het gaat bij mij dus echt om Fok en dit topic, die ouwe is met zijn stream slechts lijdende voorwerp, zo is het voor mij en niet anders. Ik denk dat ik zeker niet de enige ben.
Dus dat. Misschien zijn anderen, sommigen enz. de enig(st)en. Je weet het niet hè?quote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef Jian het volgende:
Het gaat bij mij dus echt om Fok en dit topic, die ouwe is met zijn stream slechts lijdende voorwerp, zo is het voor mij en niet anders. Ik denk dat ik zeker niet de enige ben.
Nee echt niet Heks, als ik 4x even naar de stream heb gekeken is het veel.quote:Op maandag 24 december 2012 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net zoals de Prive lezen, ja ja bij de kappermaar mensen die beweren zelden naar Opa te kijken, echt dan bescheur ik me, ze weten niet hoe snel ze die stream s`middags aan moeten slingeren
![]()
anders vraag ik me toch echt af waarom je in dit Topic over Opa zit
Dit? dus jij zou ook meer kijken als er lekkere naakte wijven door de kamer zouden dansen?quote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit, maar dat is natuurlijk heul niet waar.
Ik kijk alleen af en toe als ik bij mijn moeder logeer, verveling.![]()
En waarom verantwoord ik me hier.
Niks mis met een nakend dansje. Ooquote:Op maandag 24 december 2012 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit? dus jij zou ook meer kijken als er lekkere naakte wijven door de kamer zouden dansen?Wij, .. jij, ik en nog een ander lekker naakt wijf, zouden het zo goed met elkaar kunnen vinden, lieve mootie
quote:Op maandag 24 december 2012 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks mis met een nakend dansje. Oo
Beetje fris voor de tijd van het jaar, maar bij 27 graden goed te doen.quote:
Jij bent toch al in je blootje op een staak op de boulevard met de Kerst, of was dat Mootie?quote:Op maandag 24 december 2012 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beetje fris voor de tijd van het jaar, maar bij 27 graden goed te doen.
Ja, moots dus. Arm mens.quote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
Jij bent toch al in je blootje op een staak op de boulevard met de Kerst, of was dat Mootie?
Oh ja, daar moet je in baden toch?quote:Op maandag 24 december 2012 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, moots dus. Arm mens.
Maar goed, bij mij is het iets van azijn en zure sloten. Ook niet mals hoor.
Ik kijk wat langer om mijn betrouwbare verslagen te maken natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 21:27 schreef Coos het volgende:
De teller van het naar opa kijken staat bij mij 15 à 20 seconden. En dat was een schot in de roos.![]()
Mootie zal weken slecht geslapen hebben na 'het likgebaar'.![]()
De screenshots en de streamverslagen zijn voldoende Opa.
Ibiza was het geloof ik maar als ik BQ was zou ik ook vragen om een ticketje Nicequote:Op maandag 24 december 2012 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet je in baden toch?
Het schijnt in Monaco best lekker te zijn. Als Oop dan je ticket naar Nice betaalt wil jij vast wel even pootjebaden toch?
Had je zijn lettertjes te klein gemaakt om te lezenquote:
Wou jij zeggen dat er bij de PUC weleens lekkere wijven te bekennen waren? Ik was toen nog vrij jong (keek stiekem op mijn slaapkamertjequote:Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef Jian het volgende:
Als er lekkere naakte wijven bij opa door de Kamer zouden dansen zou ik zeker meer kijken
quote:Op maandag 24 december 2012 20:49 schreef beequeen het volgende:
Jammer, ik heb dus al de fun gemist. Daar staat tegenover de ik gezellig met mijn zus heb gegeten, kaasfondue. Geweldiggenoten.![]()
quote:Scrut, ik heb haar Nina Simone (Montreux en Feelings) laten zien en horen. Samen lekker zitten janken.![]()
Omdat je wel uitkijkt om je bij je moeder te verantwoorden, want dan moet je toegeven dat je je daar verveelt.quote:Op maandag 24 december 2012 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit, maar dat is natuurlijk heul niet waar.
Ik kijk alleen af en toe als ik bij mijn moeder logeer, verveling.![]()
En waarom verantwoord ik me hier.
Jaquote:
Ik heb het nooit gezien, echt niet, maar de naam Pin Up Club zegt me genoegquote:Op maandag 24 december 2012 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat er bij de PUC weleens lekkere wijven te bekennen waren? Ik was toen nog vrij jong (keek stiekem op mijn slaapkamertje) en leerde via dat programma wat cellulitis was.
Ga ik wel mee als chaperonne van BQ, en logeren we bij mijn nichtje in Nice.quote:Op maandag 24 december 2012 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ibiza was het geloof ik maar als ik BQ was zou ik ook vragen om een ticketje Nice
Dat was toch een slap aftreksel van dat Italiaanse programma wat je toen had ? Chinchinchin of zoiets.quote:Op maandag 24 december 2012 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat er bij de PUC weleens lekkere wijven te bekennen waren? Ik was toen nog vrij jong (keek stiekem op mijn slaapkamertje) en leerde via dat programma wat cellulitis was.
Als hij iets minder zou gaan drinken kan het er makkelijk af bij hemquote:Op maandag 24 december 2012 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga ik wel mee als chaperonne van BQ, en logeren we bij mijn nichtje in Nice.
(op kosten van Oop vanzelfsprekend)
Ik heb nog nooit naar de stream van opa gekeken.quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, echt niet, maar de naam Pin Up Club zegt me genoeg
alhoewel misschien wel eens hoor, maar dan kan ik het me niet echt herinneren
BQ en Mootie zonder rokje bij Oop door de kamer dansen? Tja... als woensdag na het gourmetten de flessen op tafel komen, zie ik het nog gebeuren ook..quote:Op maandag 24 december 2012 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Zonder rokje en zonder pompoms dus ...
Nu gooi je de theorieën van die amateurpsychologen van eerder deze avond door de war.quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar de stream van opa gekeken.
Nee. Het moest Ibiza zijn van Oop!quote:Op maandag 24 december 2012 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet je in baden toch?
Het schijnt in Monaco best lekker te zijn. Als Oop dan je ticket naar Nice betaalt wil jij vast wel even pootjebaden toch?
Dat was inderdaad de laatste keer dat ik keek.quote:Op maandag 24 december 2012 21:27 schreef Coos het volgende:
De teller van het naar opa kijken staat bij mij 15 à 20 seconden. En dat was een schot in de roos.![]()
Mootie zal weken slecht geslapen hebben na 'het likgebaar'.![]()
De screenshots en de streamverslagen zijn voldoende Opa.
Zonder rokje, met broek, dat zit er inderdaad dik in.quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BQ en Mootie zonder rokje bij Oop door de kamer dansen? Tja... als woensdag na het gourmetten de flessen op tafel komen, zie ik het nog gebeuren ook..
Wederom had je eerst even verder moeten lezenquote:Op maandag 24 december 2012 21:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Het moest Ibiza zijn van Oop!
Je liegt! en nu niet zeggen jij ook, want ik zou me echt niet schamen om naar dansende naakte dames te kijken en dat heb ik ook genoeg gedaan op tv en live, maar de pin up club zegt me zo even niets, maar ik ga wel even googelen zo.quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar de stream van opa gekeken.
Dus datquote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt niet Heks, als ik 4x even naar de stream heb gekeken is het veel.
Ik lees liever hier de commentaren, vind ik leuk genoeg.
O man, die konten als Jaffa-sinaasappels en dan die plakplaatjes overal.. Dat ik ooit van de vrouwenliefde ben geworden is iig niet aan de PUC te danken geweest.quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien, echt niet, maar de naam Pin Up Club zegt me genoeg
alhoewel misschien wel eens hoor, maar dan kan ik het me niet echt herinneren
quote:Op maandag 24 december 2012 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O man, die konten als Jaffa-sinaasappels en dan die plakplaatjes overal.. Dat ik ooit van de vrouwenliefde ben geworden is iig niet aan de PUC te danken geweest.
jij kijkt per avond een half uurtje niet, want je volgt toch dat verschrikkelijk goeie tijdenquote:
Tutti Frutti bij RTL+!! Dat was al iets beter. Was dat niet het debuut van Monique Sluyter?quote:Op maandag 24 december 2012 21:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat was toch een slap aftreksel van dat Italiaanse programma wat je toen had ? Chinchinchin of zoiets.
ik geloof je hoor Lavenderr, en ik begon er niet over hoor, ik kijk en luister naar opa als ik er ff gesjellig sjat. Nu staat ie uit want ja ga geen 2 dingen door mekaar luisteren heb nu ff VI opquote:Op maandag 24 december 2012 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt niet Heks, als ik 4x even naar de stream heb gekeken is het veel.
Ik lees liever hier de commentaren, vind ik leuk genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |