Sterkte voor jullie.quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Dit wordt een rare kerst. Vriend van moeder kwakkelt al even en is vanochtend met spoed opgenomen. Na vrijdag uit het ziekenhuis te zijn ontslagen. Opgegeven. Wachten op het einde.
En ik wilde net traditiegetrouw It's a wonderful life gaan kijken.
Sterktequote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Dit wordt een rare kerst. Vriend van moeder kwakkelt al even en is vanochtend met spoed opgenomen. Na vrijdag uit het ziekenhuis te zijn ontslagen. Opgegeven. Wachten op het einde.
Het beste voor julliequote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Heel veel sterkte toegewenst!!!quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Prachtig.quote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
God bestaat niet maar dit is wel mooi
En dat om deze tijd, pfff, sterkte!quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Prettig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaarquote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef ZOA het volgende:
Prettig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar
Sterkte!quote:Op maandag 24 december 2012 16:40 schreef Copycat het volgende:
Thanks.
Beetje onwerkelijk nog allemaal.
Vanochtend hadden we het nog over 'straks misschien toch naar een verpleeghuis', maar dat zit er niet eens meer in.
Tyft op.quote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef ZOA het volgende:
[..]
Prettig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar
Mooi. Dat soort vrouwen kunnen zo goed zingen dat ze geen indruk hoeven proberen te maken.quote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prachtig.
Hier moest ik als 4 jarig meisje toch zo om huilen. Zo mooi vond ik dit en wist nog niks van muziek.
Dat maakt je opmerking nog vreemder.quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een vriend van mij is gisteren ook opgegeven
En de reacties daarop nog vreemderder ...quote:Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat maakt je opmerking nog vreemder.
Je wilde reacties en hebt ze gekregen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
En de reacties daarop nog vreemderder ...
Ik snap de bedoeling van je post ook niet helemaal, of eerder: helemaal niet. Maar sterkte met je verlies.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef ZOA het volgende:
Behalve ik heeft nog niemand gereageerd op je bericht dat een vriend van je opgegeven is. Ik denk dat je er verder ook niet teveel van moet verwachten.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |