Heel veel sterkte toegewenst!!!quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Dit wordt een rare kerst. Vriend van moeder kwakkelt al even en is vanochtend met spoed opgenomen. Na vrijdag uit het ziekenhuis te zijn ontslagen. Opgegeven. Wachten op het einde.
En ik wilde net traditiegetrouw It's a wonderful life gaan kijken.
Prachtig.quote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
God bestaat niet maar dit is wel mooi
En dat om deze tijd, pfff, sterkte!quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Dit wordt een rare kerst. Vriend van moeder kwakkelt al even en is vanochtend met spoed opgenomen. Na vrijdag uit het ziekenhuis te zijn ontslagen. Opgegeven. Wachten op het einde.
Prettig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaarquote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef ZOA het volgende:
Prettig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar
Sterkte!quote:Op maandag 24 december 2012 16:40 schreef Copycat het volgende:
Thanks.
Beetje onwerkelijk nog allemaal.
Vanochtend hadden we het nog over 'straks misschien toch naar een verpleeghuis', maar dat zit er niet eens meer in.
Tyft op.quote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef ZOA het volgende:
[..]
Prettig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar
Mooi. Dat soort vrouwen kunnen zo goed zingen dat ze geen indruk hoeven proberen te maken.quote:Op maandag 24 december 2012 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prachtig.
Hier moest ik als 4 jarig meisje toch zo om huilen. Zo mooi vond ik dit en wist nog niks van muziek.
Dat maakt je opmerking nog vreemder.quote:Op maandag 24 december 2012 16:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een vriend van mij is gisteren ook opgegeven
En de reacties daarop nog vreemderder ...quote:Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat maakt je opmerking nog vreemder.
Je wilde reacties en hebt ze gekregen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
En de reacties daarop nog vreemderder ...
Ik snap de bedoeling van je post ook niet helemaal, of eerder: helemaal niet. Maar sterkte met je verlies.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef ZOA het volgende:
Behalve ik heeft nog niemand gereageerd op je bericht dat een vriend van je opgegeven is. Ik denk dat je er verder ook niet teveel van moet verwachten.quote:Op maandag 24 december 2012 16:52 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik ben zoiezo een zeer tevreden mensquote:Op maandag 24 december 2012 16:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Je wilde reacties en hebt ze gekregen.
Tevreden ?
Sterkte Copycatquote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Hij zit weer spelletjes te spelen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:58 schreef Jian het volgende:
zucht .......
Maar goed De Oop dus, hij is nog niet online, een uur te laat, zou ie uitslapen of wil hij ons niet vermaken op Kerstavond
En dat nota bene terwijl de situatie nagenoeg hetzelfde is nietwaar?quote:Op maandag 24 december 2012 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Behalve ik heeft nog niemand gereageerd op je bericht dat een vriend van je opgegeven is. Ik denk dat je er verder ook niet teveel van moet verwachten.
Sterkte voor de komende tijd!quote:Op maandag 24 december 2012 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap de bedoeling van je post ook niet helemaal, of eerder: helemaal niet. Maar sterkte met je verlies.
Ik ben er weg van. Andere mensen die me nodig hebben nu.
Fijne kerst.
Jij ook sterkte Zoa!quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
En dat nota bene terwijl de situatie nagenoeg hetzelfde is nietwaar?
Maargoed ik heb niet veel medeleven van fokkers nodig
Zou ie nog een kerstkado voor oma hebben gekocht, een nieuw Ajax-shirt in zijn maat of een vernieuwd abonnement op Eredivisie live, gewoon "omdat zij dat ook geweldig vindt."quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zit weer spelletjes te spelen.
Toen oma gister naar bed ging zei hij: "Nou ik zie je morgenmiddag wel weer verschijnen met tassen vol vlees." Wat een romanticus, hè?
quote:Op maandag 24 december 2012 17:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
En dat nota bene terwijl de situatie nagenoeg hetzelfde is nietwaar?
Maargoed ik heb niet veel medeleven van fokkers nodig
Het boek van Gijppie. Lezen is goed voor haar verstand.quote:Op maandag 24 december 2012 17:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou ie nog een kerstkado voor oma hebben gekocht, een nieuw Ajax-shirt in zijn maat of een vernieuwd abonnement op Eredivisie live, gewoon "omdat zij dat ook geweldig vindt."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |