Ajax is toch niet dood???quote:Op maandag 24 december 2012 16:08 schreef pullup het volgende:
Och ja dit is natuurlijk ook het jaar dat afscheid heeft moeten nemen van een groot deel van de levende huisraad.
Rip Herdershondje![]()
Rip Ajax
Rip Een groot deel van de vissen
Die katten zijn de echte Robinsons daar
quote:Op maandag 24 december 2012 16:16 schreef pullup het volgende:
De laatste keer dat hij gezien is lag hij gebraden op een bordje.
En opa beweerde dan wel dat hij naar een asiel was gegaan maar we hebben hem er nog dagenlang van zien genieten.
En die turk van die snackbar dan? Das min of meer ook Turksquote:Op maandag 24 december 2012 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgend jaar zullen de katten wel aan de beurt zijn om opgegeten te worden. De buurman mag van geluk spreken dat die ouwe niet van Turks eten houdt anders moest hij het jaar daarop voor z'n leven vrezen.
Opa zorgt er altijd wel voor dat-ie iets met varkensvlees bij hem besteld. Je bent wat je eet, hè?quote:Op maandag 24 december 2012 16:21 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En die turk van die snackbar dan? Das min of meer ook Turks
Oh jee... Nu heb je t0nja op een idee gebracht hehehequote:Op maandag 24 december 2012 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zorgt er altijd wel voor dat-ie iets met varkensvlees bij hem besteld. Je bent wat je eet, hè?
Loop je nu gevaar ?quote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Oh jee... Nu heb je t0nja op een idee gebracht hehehe
Nasdrovje!quote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb keelontsteking![]()
Gelukkig weet ik dankzij een Poolse vriend een goed medicijn daarvoor
Wodka met peperquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Bruine bonen met spekquote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef Toverheks het volgende:
weten we al wat Opa eet vandaag, zie geen Poll van Gert, Gert laat ons in de steek zo voor de kerst
наше здоровьеquote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt een wondermiddel te zijn voor allerlei aandoeningen en ik moet zeggen dat het inderdaad goed werkt.quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Dit wordt een rare kerst. Vriend van moeder kwakkelt al even en is vanochtend met spoed opgenomen. Na vrijdag uit het ziekenhuis te zijn ontslagen. Opgegeven. Wachten op het einde.
En ik wilde net traditiegetrouw It's a wonderful life gaan kijken.
Sterkte voor jullie.quote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Dit wordt een rare kerst. Vriend van moeder kwakkelt al even en is vanochtend met spoed opgenomen. Na vrijdag uit het ziekenhuis te zijn ontslagen. Opgegeven. Wachten op het einde.
Sterktequote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Het beste voor julliequote:Op maandag 24 december 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |