Hij denkt dat er niemand van FOK! ooit in de krant heeft gestaan.quote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaat zo met het bewuste krantenartikel van zijn triomf op de proppen komen
De Delftse Krant. Heb jij geen abonnement?quote:Op zondag 23 december 2012 21:50 schreef pullup het volgende:
Ik ben benieuwd met welke landelijke courant hij zo mee op de proppen gaat komen
Als ik het goed zie, was er wel één toeschouwerquote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is eeh uit de Delftse krant![]()
![]()
![]()
Er staat ook nog een heel verhaal bij, hoor ik.quote:Op zondag 23 december 2012 21:53 schreef Jian het volgende:
Hij laat een foto zien van zichzelf terwijl ie aan het pijltjesgooien is en hij zegt dat, dat uit de Delftse krant komt, ja en??
Delftsche courantquote:Op zondag 23 december 2012 21:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is eeh uit de Delftse krant![]()
![]()
![]()
zie jij 't ?quote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er staat ook nog een heel verhaal bij, hoor ik.
Dan gooit-ie niet heel snel, toch?quote:Op zondag 23 december 2012 21:55 schreef Jian het volgende:
27 jaar heeft ie gegooid zegt ie, wat een verspilling van tijd
Dat is zijn tegenstander die zo te zien van Clint Eastwood hieldquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het goed zie, was er wel één toeschouwer
Dat is niet wat hij in eerste instantie zei.quote:
Een plakboek met zijn grootste successen. Het zit nog in het cellofaan.quote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft het in een boek zitten. Ik had nooit verwacht dat zij een boek zouden hebben.
Dan krijgen die beter te vreten dan de baas zelf.quote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef pullup het volgende:
Opa heeft een van zijn vissen vermoord en als voer voor de anderen gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |