Maar helaas zonder de broodnodige intelligentie om het de juiste edge te geven.quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Ricky Gervais-gehalte is weer vrij hoog
Het is ook meer om te huilen dan om te lachen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar helaas zonder de broodnodige intelligentie om het de juiste edge te geven.
quote:Op zondag 23 december 2012 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Raymond Stompé en Co van Barneveld.
Morguh Jacq,quote:Op maandag 24 december 2012 08:32 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen fok![]()
![]()
![]()
Sommigen zijn niet serieus te nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Bij het terug lezen van twee topics op fok![]()
![]()
![]()
Je hebt het voorbeeld het afgelopen jaar gezien, dus doe je best en geniet.quote:Op maandag 24 december 2012 09:16 schreef pullup het volgende:
Ik heb vrij vandaag(nou ja alleen vanochtend een kleine bespreking om plannen te maken voor volgend jaar ) Ik ga een lui opaatje nadoen de rest van de dag en wat DVD's uit de kast trekken.
Eerste Kerstdag niet naar alle waarschijnlijkheid, dat is een besloten dag in Huize Oop, alleen voor familie.quote:Op maandag 24 december 2012 09:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat ie z'n kerstdiner ook streamen?
quote:Op maandag 24 december 2012 11:42 schreef pos het volgende:
Goedemorgen
Had net iets verontrustendWas bezig met iets wat niet lukte..toen ik het eindelijk voor elkaar gekregen had zei ik Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej......
Zolang je niet op oma gaat lijken ben je veiligquote:Op maandag 24 december 2012 11:42 schreef pos het volgende:
Goedemorgen
Had net iets verontrustendWas bezig met iets wat niet lukte..toen ik het eindelijk voor elkaar gekregen had zei ik Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej......
Hier begint vanavond de kerst (schoonouders) en morgen mijn familie. Gevolg: Tweede Kerstdag is vrijgespeeld. Zal ik vuurwerk meenemen? Da's wel een ludieke manier om opa te laten weten dat we voor zijn deur staan.quote:Op maandag 24 december 2012 09:16 schreef pullup het volgende:
Ik heb vrij vandaag(nou ja alleen vanochtend een kleine bespreking om plannen te maken voor volgend jaar ) Ik ga een lui opaatje nadoen de rest van de dag en wat DVD's uit de kast trekken.
Ha ha ha, begrijp ik helemaaal, ik had het laatst ook, was even een hapje eten met een paar vrienden en toen die ober na het eten als digestief een whiskey voor me neerzette, floept er bij mij spontaan uit, okeeeeeeaaaajjjquote:Op maandag 24 december 2012 11:42 schreef pos het volgende:
Goedemorgen
Ja.. Amerikaanse meuk als digestief is eigenlijk best erg..quote:Op maandag 24 december 2012 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, begrijp ik helemaaal, ik had het laatst ook, was even een hapje eten met een paar vrienden en toen die ober na het eten als digestief een whiskey voor me neerzette, floept er bij mij spontaan uit, okeeeeeeaaaajjjAhum, eigenlijk best erg
Ik heb ook al een maand die tweede kerstdag vrijgehouden en heb morgen al de hele familie hierquote:Op maandag 24 december 2012 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier begint vanavond de kerst (schoonouders) en morgen mijn familie. Gevolg: Tweede Kerstdag is vrijgespeeld. Zal ik vuurwerk meenemen? Da's wel een ludieke manier om opa te laten weten dat we voor zijn deur staan.
Iers, voor de kenner, uwe platheidquote:Op maandag 24 december 2012 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.. Amerikaanse meuk als digestief is eigenlijk best erg..
Leuk, goed idee!quote:Op maandag 24 december 2012 12:28 schreef pullup het volgende:
Siervuurwerk lijkt me ook niets voor die ouwe dus ik neem wel van de chinezen van de zeedijk iets geinigs qua duizendklappers mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |