Nee, sorry. Ik kan er niet om lachenquote:Op zondag 23 december 2012 14:35 schreef Qunix het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=6385495
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 23-12-2012 om 14:36:22We zijn er uit: @gerardekdom, @giel3fm en ik vinden het heel tof als je Scream & Shout van Will I Am en Britney Spears aanvraagt! #SR12 #3FM reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 14:36 schreef Cee het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 23-12-2012 om 14:36:22We zijn er uit: @gerardekdom, @giel3fm en ik vinden het heel tof als je Scream & Shout van Will I Am en Britney Spears aanvraagt! #SR12 #3FM reageer retweet
Zullen hier (financiële) belangen meespelen of luisteren ze gewoon niet naar het publiek?quote:Op zondag 23 december 2012 14:36 schreef Cee het volgende:
!!!!!!!quote:Op zondag 23 december 2012 14:36 schreef Cee het volgende:
en over 2 jaar weten we niet meer wie het isquote:
Het anthem is iets vanuit de DJ's zelf. Niet vanuit het publiek.quote:Op zondag 23 december 2012 14:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Zullen hier (financiële) belangen meespelen of luisteren ze gewoon niet naar het publiek?
Het publiek wilt Zombie Nationquote:Op zondag 23 december 2012 14:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Zullen hier (financiële) belangen meespelen of luisteren ze gewoon niet naar het publiek?
Dat was serieus beter.quote:Op zondag 23 december 2012 14:39 schreef Cee het volgende:
Jongens, we kunnen allemaal wel huilen om Scream and Shout maar vergeet SR 2008 niet.
het anthem hoeft niet speciaal sfeer te zijn.quote:
Dat toppen ze er niet meerquote:Op zondag 23 december 2012 14:39 schreef Cee het volgende:
Jongens, we kunnen allemaal wel huilen om Scream and Shout maar vergeet SR 2008 niet.
Als sandra gaat zingen zijn ze er met nieuwjaar nog niet uit.quote:Op zondag 23 december 2012 14:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Of dan lukt dat niet en ronselen ze Sandra van Nieuwland en Alain Clark wowowow.
jordyquote:Op zondag 23 december 2012 14:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind het zo erg dat ik het weer goed vind, kan dat?quote:
En nu allemaal met je rug naar het Glazen Huis toe staan!quote:Op zondag 23 december 2012 14:41 schreef Qunix het volgende:
Niemand is in het publiek mee eens dat dit dé anthem is.
hét.quote:Op zondag 23 december 2012 14:41 schreef Qunix het volgende:
Niemand is in het publiek mee eens dat dit dé anthem is.
Of It Gets Better.quote:Op zondag 23 december 2012 14:42 schreef rubbereend het volgende:
Maargoed mensen ging ook niet echt uit hun dak op Multiply destidjs
Muziek staat gewoon te zacht. Gisteren stond ik ongeveer om de vierde rij en je hoorde de muziek amper..... jammer welquote:
Sinds HELLO zijn het allemaal hospitalen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:42 schreef rubbereend het volgende:
Maargoed mensen ging ook niet echt uit hun dak op Multiply destidjs
Het lijken voorwaar wel zombiesquote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze doen zo hun best, maar het publiek doet niet mee!![]()
Het enige dat springt zijn de tranen in m'n ogenquote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef BBQSausage het volgende:
Dit is toch geeen springplaat? Wtf man.
En er staat echt veelquote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze doen zo hun best, maar het publiek doet niet mee!![]()
Eerste ook!quote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Er zijn maar weinig anthems die echt door het publiek gedragen werden. Alleen deze echt vond ik:
2004: The Chemical Brothers - Galvanize
2005: Jamie Lidell - Multiply
2006: The Fratellis - Chelsea Dagger
2007: The Wombats - Let's Dance To Joy Division
2008: Jordy van Loon - Verliefdheid [2][3][4]
2009: Ryan Shaw - It Gets Better[5]
2010: Martin Solveig feat. Dragonette - Hello
2011: Studio Killers - Ode to the Bouncer
2012: Will.I.Am ft Britney Spears - Scream & Shout
Galvanize ook toch?quote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Er zijn maar weinig anthems die echt door het publiek gedragen werden. Alleen deze echt vond ik:
Ja, maar dat snappen veel mensen niet hier. Ook prima.quote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef rubbereend het volgende:
Het anthem is toch gewoon een nummer wat de DJ's door een dip trekt? Zo is het toch ontstaan?
Alsof het je door een dip trekt als het publiek een beetje verdwaasd staat mee te hossen... Ik vraag me ernstig af of dit ze inderdaad door een dip heentrekt...quote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef rubbereend het volgende:
Het anthem is toch gewoon een nummer wat de DJ's door een dip trekt? Zo is het toch ontstaan?
ja bizar druk dit jaarquote:
Oh ja, Galvanize ook! Kloptquote:
Ode to the Bouncer vind ik tot nu toe wel de leukstequote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Dit inderdaad, zonder enthousiast mede publiek is zo'n anthem natuurlijk een beetje nutteloos als dip song!quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Alsof het je door een dip trekt als het publiek een beetje verdwaasd staat mee te hossen... Ik vraag me ernstig af of dit ze inderdaad door een dip heentrekt...
Bouncer werd de weken vooraf al volop geplugd door Ekdom. Dat nummer was zo ongeveer op dag 1 al gebombardeerd tot anthemquote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef Guppyfriend het volgende:
?quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef Ame_thyst het volgende:
snappen ze in Enschede het begrip muziek überhaupt
quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef alors het volgende:
Het is mijn nummer ook niet dat Zombie Nation maar het was het eerste nummer waarbij het publiek spontaan écht losging. Daarom vind ik dit echt nergens op slaan. Maarja het moet wel MH kunnen worden en een oude plaat MH maken doen ze bij 3fm anders nooit ().
en die plaat van Ellie Goulding van laatst?quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef alors het volgende:
Het is mijn nummer ook niet dat Zombie Nation maar het was het eerste nummer waarbij het publiek spontaan écht losging. Daarom vind ik dit echt nergens op slaan. Maarja het moet wel MH kunnen worden en een oude plaat MH maken doen ze bij 3fm anders nooit ().
helemaal eens, die sprongen er echt uit!quote:Op zondag 23 december 2012 14:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Moet ie eerst nog de meest aangevraagde worden.quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef alors het volgende:
Valt wat voor te zeggen, maar het werkte wel. Het publiek op het plein vond het tofquote:Op zondag 23 december 2012 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bouncer werd de weken vooraf al volop geplugd door Ekdom. Dat nummer was zo ongeveer op dag 1 al gebombardeerd tot anthem
Ja dat was de grap, ze doen het wel, als het hun uitkomt, zie Ben Howard ook, etc, etc.quote:Op zondag 23 december 2012 14:45 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
en die plaat van Ellie Goulding van laatst?
Zombie Nation is ook gewoon een klassieker. Waar je die ook draait gaat het losquote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef alors het volgende:
Begreep de grap inderdaad wat laterquote:Op zondag 23 december 2012 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat was de grap, ze doen het wel, als het hun uitkomt, zie Ben Howard ook, etc, etc.
quote:Op zondag 23 december 2012 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
Sowieso Let's dance to joy division
True!! Als dat nou gewoon een paar maanden later was gekomen, had je zo'n dikke vette anthem gehadquote:Op zondag 23 december 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk is Gangnam Style gewoon te vroeg populair geworden
En een paar jaar terug vonden de Enschede niet geschikt voor het glazen huisquote:
Vond ik ook, en wallpaper, ook te vroeg gepiekt...quote:Op zondag 23 december 2012 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk is Gangnam Style gewoon te vroeg populair geworden
Zelfs Stenders sprongquote:Op zondag 23 december 2012 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
Sowieso Let's dance to joy division
quote:
Mensen vinden Enschede sowieso niet geschikt. Meestal mensen die nog nooit voorbij Amersfoort geweest zijnquote:Op zondag 23 december 2012 14:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En een paar jaar terug vonden de Enschede niet geschikt voor het glazen huis
maar dit zijn vriendjes van ericquote:Op zondag 23 december 2012 14:48 schreef BBQSausage het volgende:
Zulke cheques laten ze normaal gesproken gewoon bij de brievenbus inleveren.
Nu krijgt Eric kortingquote:Op zondag 23 december 2012 14:48 schreef BBQSausage het volgende:
FOK! mocht destijds ook in het huis, het gaat ook om de contacten.quote:Op zondag 23 december 2012 14:48 schreef BBQSausage het volgende:
True true.quote:Op zondag 23 december 2012 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
FOK! mocht destijds ook in het huis, het gaat ook om de contacten.
Je wilt van je naam af?quote:Op zondag 23 december 2012 14:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True true.
Wordt wel weer eens tijd voor een FOK!SR actie trouwens.
kom je nu meequote:Op zondag 23 december 2012 14:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True true.
Wordt wel weer eens tijd voor een FOK!SR actie trouwens.
teh fuckquote:Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef De_Nater het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rinkt_zoontje__.html
Zo kan het dus ook.
Raar wijf, je zou haast zeggen dat dit niet mogelijk is..quote:Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef De_Nater het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rinkt_zoontje__.html
Zo kan het dus ook.
Heb 't al eerder aangegevenquote:
hoaxquote:Op zondag 23 december 2012 14:52 schreef rubbereend het volgende:
Malariaik dacht dat we dat een paar jaar geleden hadden opgelost door SR
Nouja, "opgelost".quote:Op zondag 23 december 2012 14:52 schreef rubbereend het volgende:
maar is er iets opgestart door iemand?quote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb 't al eerder aangegevenVolgens mij zijn er ook al een aantal topics over geopend in FB door anderen.
Op grote schaal denk ik wel, maar nog niet iedereen natuurlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 14:52 schreef rubbereend het volgende:
Nee, mja, verzin maar 's iets.. Ik ben geen SHE die even een fotoshoot laat doen voor geld.quote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar is er iets opgestart door iemand?
quote:Op zondag 23 december 2012 14:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, mja, verzin maar 's iets.. Ik ben geen SHE die even een fotoshoot laat doen voor geld.
Oh jaquote:Op zondag 23 december 2012 14:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, mja, verzin maar 's iets.. Ik ben geen SHE die even een fotoshoot laat doen voor geld.
quote:Op zondag 23 december 2012 14:56 schreef De_Nater het volgende:
Ik denk dat het voor hun eerder is: can't stand bami...
Eens.quote:Op zondag 23 december 2012 14:56 schreef d1ce het volgende:
Ik kan echt huilen om dit nummer. Niet omdat die slecht is hoor.
Je wilt graag een knutselforum modden?quote:Op zondag 23 december 2012 14:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Krijg ik 't kleurtje er dan ook bij?
lekker springen jaquote:
Ik ben heel creatief.quote:Op zondag 23 december 2012 14:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je wilt graag een knutselforum modden?
Nee, dat helpt. Zit je in een dipje komt dit depri nummer voorbijquote:Op zondag 23 december 2012 14:56 schreef JaneDoe het volgende:
wat zijn we eensgezind, misschien moet dit het anthem worden
quote:Op zondag 23 december 2012 14:57 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nee, dat helpt. Zit je in een dipje komt dit depri nummer voorbij
dit is juist geen depri nummerquote:Op zondag 23 december 2012 14:57 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Nee, dat helpt. Zit je in een dipje komt dit depri nummer voorbij
No shit, dat is altijd zo op de laatste dag van SRquote:Op zondag 23 december 2012 14:58 schreef d1ce het volgende:
Vraag me af hoe druk het vanavond en morgen wordt. Maandagmorgen is namelijk kerstmiddag.
Ja precies.quote:Op zondag 23 december 2012 14:59 schreef BBQSausage het volgende:
Hero, toen ik je zag.
Ik denk dat Michiel en Gerard daar helemaal kapot van gaan als ze dat horen.
Giel heeft dat ooit gezongenquote:Op zondag 23 december 2012 14:59 schreef BBQSausage het volgende:
Hero, toen ik je zag.
Niet zo zeer in Enschede, maar in Hengelo.quote:
Aww...quote:Op zondag 23 december 2012 14:59 schreef BBQSausage het volgende:
Hero, toen ik je zag.
Shit, for real?quote:
Sure?quote:Op zondag 23 december 2012 14:58 schreef d1ce het volgende:
Vraag me af hoe druk het vanavond en morgen wordt. Maandagmorgen is namelijk kerstmiddag.
Moet je ff op YT kijken.quote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Shit, for real?Is daar nog ergens een ripje van te vinden?
Deze werd nog herhaald bij de jubileum-marathon van Ekstra Weekend.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 15:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Shit, for real?Is daar nog ergens een ripje van te vinden?
Hier in Twente word dat nogal geviert vooral in Hengelo. Zijn de kroegen afgeladen vol, morgenmiddag.quote:Op zondag 23 december 2012 14:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
No shit, dat is altijd zo op de laatste dag van SR
Mooi moment was dat ja.quote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deze werd nog herhaald bij de jubileum-marathon van Ekstra Weekend.
Eigenlijk de beste comment die terecht bovenaan staat bij die video; "Hij had niet in de gaten wat hij allemaal met ons deed"
gewoon de radio aanzettenquote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus zeg.. doe eens muziekal een half uur nieuws en updates en videos
Wat een achterlijke faal dat ze het geluid van Giel's microfoon niet aan hadden gezet in het begin...quote:
Radio.quote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus zeg.. doe eens muziekal een half uur nieuws en updates en videos
Je hoort hem niet eens.quote:
Mja, laat maar ja, zie al dat het crap is.quote:Op zondag 23 december 2012 15:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat een achterlijke faal dat ze het geluid van Giel's microfoon niet aan hadden gezet in het begin...
quote:Op zondag 23 december 2012 15:03 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Dat nieuws overvalt mij, maar ik hoop niet dat jullie daar over vallen
Niet slechtquote:Op zondag 23 december 2012 15:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nevermind, lag aan de falende video;
Que?quote:Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
D1ce had andere poedersuiker op z'n kerststol
Dat jaquote:
Goh, denk dat je niet wilt dat de lichten uitgaan @ 3FM studio?quote:
Tsja, het is zondag hequote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef Blester het volgende:
Weinig zichtbare donaties vandaag of ligt dit aan mij?
En nog steeds staat er een redelijke file richting centrum, terwijl alle parkeergarages al uren vol zijn. Zo extreem als vandaag heb ik het in tijden niet meer gezien.quote:
Allemaal natgeregend, ze maken er nu papiermaché poppen van en dan komt het in een carnavals-optocht voorbij.quote:Op zondag 23 december 2012 15:09 schreef Blester het volgende:
Weinig zichtbare donaties vandaag of ligt dit aan mij?
quote:Op zondag 23 december 2012 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Allemaal natgeregend, ze maken er nu papiermaché poppen van en dan komt het in een carnavals-optocht voorbij.
Bwhehehequote:Op zondag 23 december 2012 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Allemaal natgeregend, ze maken er nu papiermaché poppen van en dan komt het in een carnavals-optocht voorbij.
Waarschijnlijk ook veel last-minute kerstinkopersquote:Op zondag 23 december 2012 15:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nog steeds staat er een redelijke file richting centrum, terwijl alle parkeergarages al uren vol zijn. Zo extreem als vandaag heb ik het in tijden niet meer gezien.
Beste nummer van dat album wel..quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 15:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk veel gezinnen met kinderen de stad in lopen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook veel last-minute kerstinkopers
Ben blij dat wij vrijdagmiddag zijn gegaan. Parkeerplaats bij de Polaroid was toen nog meer dan half leegquote:Op zondag 23 december 2012 15:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nog steeds staat er een redelijke file richting centrum, terwijl alle parkeergarages al uren vol zijn. Zo extreem als vandaag heb ik het in tijden niet meer gezien.
Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 15:15 schreef Blester het volgende:
Ik denk dat het totaal heel laag zal zijn vandaag, allemaal lage bedragen bij cheques e.d. ¤66,50 en ¤80,- etc heeft weinig zin. Gister in één keer 90K
Vannacht, als Ilse komt, dan stroomt 't binnen.quote:Op zondag 23 december 2012 15:15 schreef Blester het volgende:
Ik denk dat het totaal heel laag zal zijn vandaag, allemaal lage bedragen bij cheques e.d. ¤66,50 en ¤80,- etc heeft weinig zin. Gister in één keer 90K
Helaas is dan de tussenstand al geweest.quote:Op zondag 23 december 2012 15:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vannacht, als Ilse komt, dan stroomt 't binnen.
Ik zag een tweet voorbij komen dat ze daar het parkeerdek open hebben gegooid, maar ik woon aan de andere kant van het centrum. De mensen die daar aan komen hebben geen plek meer.quote:Op zondag 23 december 2012 15:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ben blij dat wij vrijdagmiddag zijn gegaan. Parkeerplaats bij de Polaroid was toen nog meer dan half leeg
Maakt de eindstand alleen maar spannenderquote:Op zondag 23 december 2012 15:16 schreef Blester het volgende:
[..]
Helaas is dan de tussenstand al geweest.
Das hoog hoor.quote:
Doe mij er ook even bijquote:Op zondag 23 december 2012 15:20 schreef BBQSausage het volgende:
Qunix - 5.591.401
Blester - 4.954.565
Pino112 - 5.432.109
BBQSausage - 5.245.345
De_Nater - 5.184.485
Volgens mij ook niet nee.quote:Op zondag 23 december 2012 15:20 schreef alors het volgende:
Eennalaatste dag is toch nooit een tussenstand?
Het is heel druk, maar ze hebben wel schermen hangen etc.quote:Op zondag 23 december 2012 15:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wil eigenlijk nog ff gaan kijken zo. Maar lijkt wel heel heeeeeel erg druk daar. Gaan of niet?
Er komt geen tussenstand, dus stop maar.quote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef BBQSausage het volgende:
the-brother-of-uzunumaki - 5,819,304
Qunix - 5.591.401
Pino112 - 5.432.109
Cassius - 5.384.505
MarijeH - 5.324.581
BBQSausage - 5.245.345
De_Nater - 5.184.485
ArnieAlberts - 5.177.420
charmed_angel - 5,070,854
Blester - 4.954.565
Zou me niets verbazen als ze straks de Oude Markt afsluiten.quote:Op zondag 23 december 2012 15:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wil eigenlijk nog ff gaan kijken zo. Maar lijkt wel heel heeeeeel erg druk daar. Gaan of niet?
Ja waarom niet.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er komt geen tussenstand, dus stop maar.
Twente is al geweest.quote:Op zondag 23 december 2012 15:27 schreef henkde_j het volgende:
Er zullen zo ook wel een aantal voetbalclubs langskomen met aardige bedragen
PSV?quote:Op zondag 23 december 2012 15:27 schreef henkde_j het volgende:
Er zullen zo ook wel een aantal voetbalclubs langskomen met aardige bedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |