Dood. Blijft op Gereed staan.quote:Op zondag 23 december 2012 01:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
bij mij werkt hij wel ligt dus aan je browserquote:Op zondag 23 december 2012 01:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dood. Blijft op Gereed staan.
Als de mic uit staat denk ik danquote:Op zondag 23 december 2012 01:30 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij hebben Johnny en Michiel best lol samen
Ben ik niet mee eens. Is de mening van 1 persoonquote:Op zondag 23 december 2012 01:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/
Beetje levelen met het volk he.quote:
Vandaar dat hij met die K3-chick heeftquote:Op zondag 23 december 2012 01:30 schreef JaneDoe het volgende:
hij spoort gewoon echt niet, wat een kleuter
Metal hè. Dan lukt dat welquote:
wat doet johnny met de gitaar van Velzenquote:Op zondag 23 december 2012 01:31 schreef Qunix het volgende:
Ook een billenlikker... Aandachtshoer.
Sla die kleine gitaar slopen. 13.gif
Ze komen dan ook om de dj wakker te houden. Mij boeit het niet wat een slaapgast doet voor het publiek en de luisteraar.quote:Op zondag 23 december 2012 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als de mic uit staat denk ik dan. Net als met sommige andere gasten.. Voor kijkers en luisteraars weinig leuks aan.
Morgen ilse.
quote:
Dat gaat een feest der herkenning worden hierquote:
Wat is daarmeequote:Op zondag 23 december 2012 01:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/264940
why?quote:
Wat is daar RIP aan? Is ie dood?quote:Op zondag 23 december 2012 01:32 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/264940
Mij wel, ze moeten mij ook aanzetten om nog net een half uurtje langer te luisteren of om toch nog wat te doneren voor het een of het anderquote:Op zondag 23 december 2012 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze komen dan ook om de dj wakker te houden. Mij boeit het niet wat een slaapgast doet voor het publiek en de luisteraar.
lol whut?quote:Op zondag 23 december 2012 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gaat een feest der herkenning worden hier![]()
Nope, dat moet de dj doen.quote:Op zondag 23 december 2012 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mij wel, ze moeten mij ook aanzetten om nog net een half uurtje langer te luisteren of om toch nog wat te doneren voor het een of het ander.
Heb je hem geraakt?quote:Op zondag 23 december 2012 01:33 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, ik moet eigenlijk weer wat aan mn conditie doen...ff beuken op Chop Suey en je kunt me opvegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |