Dood. Blijft op Gereed staan.quote:Op zondag 23 december 2012 01:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
bij mij werkt hij wel ligt dus aan je browserquote:Op zondag 23 december 2012 01:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dood. Blijft op Gereed staan.
Als de mic uit staat denk ik danquote:Op zondag 23 december 2012 01:30 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij hebben Johnny en Michiel best lol samen
Ben ik niet mee eens. Is de mening van 1 persoonquote:Op zondag 23 december 2012 01:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |