Nagenieten it isquote:Op zondag 23 december 2012 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Da's alleen maar goed QuoiOf moet ik nu Dr. Qoui zeggen?
Nog helemaal aan het genieten dus?
 En gewoon normaal blijven doen hoor, juustem RD
 En gewoon normaal blijven doen hoor, juustem RD 
 want meer vrije tijd. Ik zie uit naar een jaartje 10k lopen en trainen ri 7HL.
  want meer vrije tijd. Ik zie uit naar een jaartje 10k lopen en trainen ri 7HL.

Ik hou het voorlopig nog even op mn hoody's, lekker warm en comfortabel iig. Zolang het niet plenst prima.quote:Op zondag 23 december 2012 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb geen water- of winddicht jasje, maar gewoon een trainingsjack van Leontien. Gaat tot nu toe nog prima, veel langer dan 10km heb ik toch nog niet gelopen

Het wordt licht, GO!quote:Op zondag 23 december 2012 08:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had gekeken voor een jasje, maar voor ¤ 110,- kocht ik liever nieuwe schoenen

Nog een beeeetje meer!! Maar ik had m'n hardloopkleertjes al aanquote:

en andere plannen voor zometeen wordt het vanmiddag
  en andere plannen voor zometeen wordt het vanmiddag  

Checkquote:Op zondag 23 december 2012 09:01 schreef kwoth het volgende:
Hop, heb mijzelf voor 1200 km neergezet. Gezien het verloop van mijn (zeer) prille renhistorie moet het te halen zijn.
Tevens wil ik volgend jaar mijn 5k zo dicht mogelijk tegen de 20 min. hebben, 10k rond de 45 min. en het zou heel erg tof zijn als ik de Veluwezoomtrail (27k afstand) zou kunnen rennen.
Forse doelen voor een beginner en geen flauw idee of dat gaat lukken maar die doelen houden mij op de straat/bos!
@Guppyfriend: zou jij mij bij de safariloop, 5k mannen kunnen zetten? Thanks!
 leuk!
 leuk!

ik stel mijn loop een dag uit. Morgen ben ik vrijquote:Op zondag 23 december 2012 09:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga met de kerst wel lopen, gadver wat een smerig weer hier
 .
. 

Koop gewoon alles in 1. Een reflecterende water-en winddichte jas met lampjes. En ja die zijn er. Ik heb er zelf eentje van ron hill.quote:Op zondag 23 december 2012 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb geen water- of winddicht jasje, maar gewoon een trainingsjack van Leontien. Gaat tot nu toe nog prima, veel langer dan 10km heb ik toch nog niet gelopen

Nou ja, ik zie dat het vanmiddag droog wordt, wie weet..quote:Op zondag 23 december 2012 09:37 schreef Frsh het volgende:
Je bedoelt "met de kerst OOK lopen" toch?

Klopt, ik weet het. Ik heb er ook een aangehad, maar dan van Saucony. Maar dat vond ik dan weer zonde van alle dingen die ik nu heb. Alles is nog goed, dus het moet nog maar even meequote:Op zondag 23 december 2012 09:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Koop gewoon alles in 1. Een reflecterende water-en winddichte jas met lampjes. En ja die zijn er. Ik heb er zelf eentje van ron hill.

Bedankt! Ga samen met mijn vader en.het wordt mijn eerste renwedstrijd.quote:

Dat rondje nog niet, andere wedstrijden wel. Maar deze lijkt me ook erg leukquote:Op zondag 23 december 2012 10:35 schreef kwoth het volgende:
D
[..]
Bedankt! Ga samen met mijn vader en.het wordt mijn eerste renwedstrijd.
Had jij het al eens eerder gelopen? Het is een leuk rondje in ieder geval
 en het is een thuiswedstrijd voor mij, want Arnhem
 en het is een thuiswedstrijd voor mij, want Arnhem  

Ik ook, ik moest m'n cap vasthoudenquote:Op zondag 23 december 2012 10:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
Was leuk langs het meer, flinke windvlagen die het water op de kade smeet en er dan als een baas doorheen rennen.
 en lekker door de kleimodder stampen
 en lekker door de kleimodder stampen  

Dit is leuker lopen dan in de warme zomer denk ikquote:Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook, ik moest m'n cap vasthoudenen lekker door de kleimodder stampen

Absoluut! Met dit weer ben ik zoveel beter dan met zon, rennen in de regen yeah!quote:Op zondag 23 december 2012 11:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dit is leuker lopen dan in de warme zomer denk ik

Ik heb jou anders in de brandende zon en met 28 graden dwars door het centrum van Arnhem een topprestatie zien leveren.quote:Op zondag 23 december 2012 11:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Absoluut! Met dit weer ben ik zoveel beter dan met zon, rennen in de regen yeah!

True true... Maar als ik mag kiezenquote:Op zondag 23 december 2012 11:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb jou anders in de brandende zon en met 28 graden dwars door het centrum van Arnhem een topprestatie zien leveren.
 want van harte ging het niet toen hoor
 want van harte ging het niet toen hoor maar ik heb 'm wel uitgelopen en een medaille gepakt
 maar ik heb 'm wel uitgelopen en een medaille gepakt  

Welke ga je kopen?quote:Op zondag 23 december 2012 11:14 schreef hatsaflats het volgende:
Haha, ik heb vanmorgen m'n crappe oude krakende macbook pro op Marktplaats gezet en nu al een bod van 200 euro. Garmin here I come

13 graden, waarom niet.quote:Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef Saysem het volgende:
23 december, kort-kort. Moet kunnen toch.

Die vind ik ideaal, die trilfunctiequote:Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen de 210 en de 610, voornamelijk voor de trilfunctie van de 610.

Ja, dat lijkt mij dus ook! Ik loop altijd met muziek op, dus ik ben bang dat ik anders de piepjes niet hoor. Maar 300eu is wel een heleboel geld.quote:Op zondag 23 december 2012 11:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die vind ik ideaal, die trilfunctie

Amen! Wat was het heet met de B2B, afzien!quote:Op zondag 23 december 2012 11:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb jou anders in de brandende zon en met 28 graden dwars door het centrum van Arnhem een topprestatie zien leveren.

Zo dat is nog eens een verschil. Van basic naar full monty. Waarom geen 410, die zit er net tussenin. De 610 kan ik wel aanraden trouwens, die heb ik zelf ook. Trilfunctie isquote:Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen de 210 en de 610, voornamelijk voor de trilfunctie van de 610.

Jarig??quote:Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef mosselmossel het volgende:
Mooie doelen van iedereen! Top!
Updatetje hier: vanmorgen met een zere, stijve hiel wakker. Wat oefeningen gedaan (rekken, op tenen staan en langzaam zakken en op een tennisbal staan) en het is nu over. Lekker.
Gister strawberry-cheescake gemaakt, dus daar ga ik vandaag van smikkelen. En morgen. Want vandaag en morgen bezoek. Dinsdag weer lopen. En appeltaart bakken ^^
 Feli in dat geval
  Feli in dat geval   

Nu redelijk fris weer wakker ondanks de whisky
  Nu redelijk fris weer wakker ondanks de whisky   

Ik loop ook met muziek en een 210 maar hoor de piepjes meestal wel. Maar heb de muziek dan ook niet heel erg hard (ivm verkeer en zo)quote:Op zondag 23 december 2012 11:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij dus ook! Ik loop altijd met muziek op, dus ik ben bang dat ik anders de piepjes niet hoor. Maar 300eu is wel een heleboel geld.

De eerste keer schrok ik er wel van!quote:Op zondag 23 december 2012 12:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zo dat is nog eens een verschil. Van basic naar full monty. Waarom geen 410, die zit er net tussenin. De 610 kan ik wel aanraden trouwens, die heb ik zelf ook. Trilfunctie is

Dankje!quote:Op zondag 23 december 2012 12:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kan het schema aanpassen of jezelf toevoegen door naar http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php?naam= <--- (Vul hier je eigen username in) te gaan.
'Oefenaccountje': http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php?naam=test

Ik had ergens gelezen dat de 410 een stuk forser is dan de 210 en 610 en mijn polsen zijn nogal dun. Ik neig wel meer naar de 610, ook omdat die wat handiger is voor fietsen. Hoe dan ook moet ie er snel komen, want dit: http://www.endomondo.com/workouts/114415663 is toch een stuk minder mooi dan wat Garmin ervan maaktquote:Op zondag 23 december 2012 12:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zo dat is nog eens een verschil. Van basic naar full monty. Waarom geen 410, die zit er net tussenin. De 610 kan ik wel aanraden trouwens, die heb ik zelf ook. Trilfunctie is

Waarom zou de 610 makkelijker zijn met fietsenquote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat de 410 een stuk forser is dan de 210 en 610 en mijn polsen zijn nogal dun. Ik neig wel meer naar de 610, ook omdat die wat handiger is voor fietsen. Hoe dan ook moet ie er snel komen, want dit: http://www.endomondo.com/workouts/114415663 is toch een stuk minder mooi dan wat Garmin ervan maakt

. Zeer tevreden.
. Zeer tevreden. 

lekker bezig!quote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Jumparound het volgende:
pijn vrij 3 x 5 minuten.
Met een bekertje voor de moeite!

Ik loop sinds maart 2011, maar gebruik pas sinds november Endomondoquote:Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom zou de 610 makkelijker zijn met fietsen
Heb zelf de 210: Heeft alles wat ik nodig heb en nog wel wat meer. Zeer tevreden.
Maar sowieso: Ik zie op Endomondo dat je pas sinds november loopt? Waar wil je precies de Garmin voor gebruiken? Is het voor een specifiek doel? (training op HRM, interval, of..gewoon?)
 Maar idd voor HRM, interval en ..gewoon
 Maar idd voor HRM, interval en ..gewoon  En 's zomers fiets ik graag grote snelle rondjes en ik had ook weer ergens gezien dat de 610 daar ook handiger voor is. En anders is het 100eu voor een trilfunctie en verwisselbare bandjes
 En 's zomers fiets ik graag grote snelle rondjes en ik had ook weer ergens gezien dat de 610 daar ook handiger voor is. En anders is het 100eu voor een trilfunctie en verwisselbare bandjes  

Maar dat is wel ff wennen zeg. De zool is veel stijver en rechtervoet voel ik nu een beetje. Dat is ook het been waarbij ik altijd last had (voet zakte het meeste door), dus dat is logisch. Van de week maar beetje inlopen.
  Maar dat is wel ff wennen zeg. De zool is veel stijver en rechtervoet voel ik nu een beetje. Dat is ook het been waarbij ik altijd last had (voet zakte het meeste door), dus dat is logisch. Van de week maar beetje inlopen. 

Hoe zit het met jouw 10km?quote:Op zondag 23 december 2012 14:07 schreef Arquero het volgende:
Zo dan.. Net ff klein stukje gedaan samen met mn jongste dochter. Week ziek zijn hakt er aardig in zeg

loopt nog niet zo lang En ik wil graag weer lekker 3x p/w lopen, maakt ff niet uit hoe/wat. Vanaf januari wel weer trainen.
 loopt nog niet zo lang En ik wil graag weer lekker 3x p/w lopen, maakt ff niet uit hoe/wat. Vanaf januari wel weer trainen. 

Dat was ook helemaal de insteek, lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef mosselmossel het volgende:
Vaak is gewoon lekker een rondje lopen zonder dat het boeit hoe ver of hoe hard veel lekkerder Quoi. gewoon van genieten. Fuck schema's

ehm...schema's
  ehm...schema's

7km al?quote:Op zondag 23 december 2012 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb warempel een beetje spierpijn in mijn bovenbenen van mijn 7km van gister

quote:

ging zo lekker dat ik gewoon door ben gelopen
  ging zo lekker dat ik gewoon door ben gelopen   Als ik met HRband loop en die in de gaten hou dan kan ik het lang volhouden blijkt. Ik ga niet heel snel maar wel lang dus
  Als ik met HRband loop en die in de gaten hou dan kan ik het lang volhouden blijkt. Ik ga niet heel snel maar wel lang dus   

Volgens mij kun je de 210 ook prima gebruiken voor fietsen, toch?quote:Op zondag 23 december 2012 13:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik loop sinds maart 2011, maar gebruik pas sinds november EndomondoMaar idd voor HRM, interval en ..gewoon
En 's zomers fiets ik graag grote snelle rondjes en ik had ook weer ergens gezien dat de 610 daar ook handiger voor is. En anders is het 100eu voor een trilfunctie en verwisselbare bandjes

Ik ga me nog wel even inlezen.

Als je maar een fiets hebt...quote:Op zondag 23 december 2012 15:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de 210 ook prima gebruiken voor fietsen, toch?

Moet dat?quote:

En luchtgitarenquote:

Ik zie de kaart niet want we zijn geen vriendjes. Privacyopties van die workout even aanpassenquote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat de 410 een stuk forser is dan de 210 en 610 en mijn polsen zijn nogal dun. Ik neig wel meer naar de 610, ook omdat die wat handiger is voor fietsen. Hoe dan ook moet ie er snel komen, want dit: http://www.endomondo.com/workouts/114415663 is toch een stuk minder mooi dan wat Garmin ervan maakt

Ja, dat wel, maar de 610 heeft er een speciale instelling voor ofzo. De 210 zal hoogstwaarschijnlijk prima voldoen, maar ik ben dol op gadgets en veel teveel functies enzoquote:Op zondag 23 december 2012 15:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de 210 ook prima gebruiken voor fietsen, toch?

Vandaag ook 6.3 gedaan. Kameraad loopt nu mee en die is begonnen met 5. Vandaag liep ik alleen dus ik ging maar ff door. Blijf ik ook doen denk ik. Gewon als hij terug is (woont 2 straten verder) nog een blokkie om.quote:Op zondag 23 december 2012 15:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ging zo lekker dat ik gewoon door ben gelopen
Als ik met HRband loop en die in de gaten hou dan kan ik het lang volhouden blijkt. Ik ga niet heel snel maar wel lang dus

quote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vandaag ook 6.3 gedaan. Kameraad loopt nu mee en die is begonnen met 5. Vandaag liep ik alleen dus ik ging maar ff door. Blijf ik ook doen denk ik. Gewon als hij terug is (woont 2 straten verder) nog een blokkie om.
 lekker toch! Morgen weer lopen. Misschien met mijn vriend naar het Lageveld om op snelheid te trainen, maar als hij geen zin heeft ga ik gewoon nog een keer een lang stuk doen. Rondje van 10km pakken, 1km inlopen, 1km uitwandelen en daar tussen 8km hardlopen. Kijken of dat wil
  lekker toch! Morgen weer lopen. Misschien met mijn vriend naar het Lageveld om op snelheid te trainen, maar als hij geen zin heeft ga ik gewoon nog een keer een lang stuk doen. Rondje van 10km pakken, 1km inlopen, 1km uitwandelen en daar tussen 8km hardlopen. Kijken of dat wil   

Het grafiekje is toch wel zichtbaar? Of dat ook niet?quote:Op zondag 23 december 2012 15:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zie de kaart niet want we zijn geen vriendjes. Privacyopties van die workout even aanpassen
[ [url=http://www.dcrainmaker.com/images/2011/04/garmin-forerunner-610-in-depth-review-29-thumb.jpg]afbeelding ][/url]
De 410 is niet zoveel gek groter of kleiner dan een 210. Als je fietsen belangrijk vind zijn de 410/610 m.i. betere opties dan de 210.

Dat wel, maar die van mij gaat met zowel Garmin als Endomondo op en neerquote:Op zondag 23 december 2012 15:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het grafiekje is toch wel zichtbaar? Of dat ook niet?
Nouja, ik twijfel nog gewoon even rustig verder. Daar ben ik zo goed in

Nice. Ik weet niet wat m'n maat wil. Misschien wil hij ook al wel verder. Anders doe ik het zelf wel. En dan beetje versnellen nog. En wat vaker ook intervallen voor snelheid.quote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]lekker toch! Morgen weer lopen. Misschien met mijn vriend naar het Lageveld om op snelheid te trainen, maar als hij geen zin heeft ga ik gewoon nog een keer een lang stuk doen. Rondje van 10km pakken, 1km inlopen, 1km uitwandelen en daar tussen 8km hardlopen. Kijken of dat wil

Zag trouwens dat binnen die 7km van gister mijn 5km al iets sneller wordt. Zat er nu op minder dan 33 minuten terwijl ik er meestal boven kom.

Ik heb 'm even aangepast. Maar vandaag is m'n kaartje wel extreem beroerd, die is meestal iets beter. Maar als ik de grafiekjes van bijvoorbeeld moblo zie, is het wel een stuk stabieler geschommelquote:Op zondag 23 december 2012 15:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat wel, maar die van mij gaat met zowel Garmin als Endomondo op en neer

En heb je de forerunner 310xt ook in gedachten genomen? Het is wel een iets ouder type, maar ook veel opties en helemaal waterdicht!quote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb 'm even aangepast. Maar vandaag is m'n kaartje wel extreem beroerd, die is meestal iets beter. Maar als ik de grafiekjes van bijvoorbeeld moblo zie, is het wel een stuk stabieler geschommel

Voor mij is het ook een thuiswedstrijd! Had eigenlijk met de derde kerstdagloop mee willen doen, maar volgens mij is zeven km nog net iets te gortig voor een wedstrijd.quote:Op zondag 23 december 2012 10:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat rondje nog niet, andere wedstrijden wel. Maar deze lijkt me ook erg leuken het is een thuiswedstrijd voor mij, want Arnhem

viel niet mee, heb een paar extra wandelpauzes ingelast.... dinsdag maar les 24 opnieuw, hopelijk met meer slaapquote:Op zondag 23 december 2012 09:19 schreef desub het volgende:
Wilde voor 9 uur gelopen hebben,maar met minder dan 2 uur slaapen andere plannen voor zometeen wordt het vanmiddag
 maar ben tenminste gegaan
 maar ben tenminste gegaan  
 twee weken terug -6C nu +13C, bijna 20 graden verschil. ben blij dat ik korte mouwen had...quote:

Ik kan geen vrij krijgen met de Derde Kerstdagloopquote:Op zondag 23 december 2012 16:05 schreef kwoth het volgende:
[..]
Voor mij is het ook een thuiswedstrijd! Had eigenlijk met de derde kerstdagloop mee willen doen, maar volgens mij is zeven km nog net iets te gortig voor een wedstrijd.
Ben benieuwd, afgelopen weken daar het rondje al even gelopen en het ligt er nu best modderachtig bij. Op sommige delen ligt de weg open door de banden van de.wagens die daar zaagwerkzaamheden uitvoeren!
 dus die moest ik laten gaan.
 dus die moest ik laten gaan.  

leuk motiefjequote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow en jullie hadden nog wat foto's tegoed
http://instagr.am/p/Tla3MEw-js/
http://instagr.am/p/Tla-jVQ-j3/

Ja dat kost wel ff een paar KMquote:Op zondag 23 december 2012 14:07 schreef Arquero het volgende:
Zo dan.. Net ff klein stukje gedaan samen met mn jongste dochter. Week ziek zijn hakt er aardig in zeg

Leuk! Je kan hem prima hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow en jullie hadden nog wat foto's tegoed
http://instagr.am/p/Tla3MEw-js/
http://instagr.am/p/Tla-jVQ-j3/

inderdaad... zeker om 7 uur 's morgensquote:Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef Saysem het volgende:
23 24 december, kort-kort. Moet kunnen toch.

en spelen in luchtkastelenquote:

Hoe bedoel je impuls shoppingquote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef hatsaflats het volgende:
De Garmin 410 incl HRM was maar 180eu op Amazon, dus die heb ik maar besteld

inderdaad, ik snap niet waar Mr.Tyler over zeurt..quote:

guilty...quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het aan mij lag liep de economie net zo hard als wij

quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het aan mij lag liep de economie net zo hard als wij

Geld moet rollen, daarom is het rond.quote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
guilty...
money is made round to go around

waarschijnlijk om het patroon...niet zo zeer om de broek zelf of mijn figuur erin....maar ach...dan kijkt hij er maar langsquote:Op zondag 23 december 2012 17:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ik snap niet waar Mr.Tyler over zeurt..

quote:Op zondag 23 december 2012 18:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geld moet rollen, daarom is het rond.
 precies! dat zeg ik nu ook altijd.....
  precies! dat zeg ik nu ook altijd.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |