Ja en vervolgens iedereen klagen dat ik te laat wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:20 schreef De_Nater het volgende:
Als je nou ff wachtte kon je BIJNA 3 MILJOEN als TT doen...
Naatje weet het altijd beter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en vervolgens iedereen klagen dat ik te laat was
2,95 miljoenquote:
2 seconden was het maarquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en vervolgens iedereen klagen dat ik te laat was
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:22 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
je had het fout :p
Ik zei 2,95 miljoen
Ik heb de TV aan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:22 schreef De_Nater het volgende:
[..]
2 seconden was het maarMoet je wel FM luisteren heh
Ja dan gaan we voor 3 miljoen een gebouw neerzetten ergens in Nederland, dan hebben 20 bouwvakkers weer een jaar werk. Dat zal de crisis oplossen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
volgend jaar voor de bouwvakkers?
Rozijnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:23 schreef Qunix het volgende:
Lekkere studentenhaver en cashewnoten van de notenboer![]()
Dat is wel erg laag inzetten eigenlijk. Als ze vorig jaar 8 mln haddenquote:
Vind wel dat die meer mogen verdienen maar dan liever voor de zorg en/of het onderwijs in Nederlandquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
volgend jaar voor de bouwvakkers?
Veel bedrijven gesloten hé, weekend nu e.d. dus misschien meer bedrijven in deze dagen gedaan en dan minder op laatste dagen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat is wel erg laag inzetten eigenlijk. Als ze vorig jaar 8 mln hadden
De hoeveelheid in de bakjes van de supermarkt is niet hetzelfde als bij de notenboer.quote:
benieuwd hoeveel ze zouden ophalen mochten ze echt een keer iets voor Nederlanders zelf doen. Gok op weinig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind wel dat die meer mogen verdienen maar dan liever voor de zorg en/of het onderwijs in Nederland
Op de laatste dagen krijg je sowieso een onwijze hoeveelheid geld binnen, omdat er veel acties zijn die tijdens SR zijn...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Veel bedrijven gesloten hé, weekend nu e.d. dus misschien meer bedrijven in deze dagen gedaan en dan minder op laatste dagen.
Je bent zelf een walnootquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
De hoeveelheid in de bakjes van de supermarkt is niet hetzelfde als bij de notenboer.
Hoeveelheid rozijnen vallen erg mee en qua smaak lekkerder.
Grote stukken walnoot.
De hoeveelheid maakt me niet uit, ik lust er geen eentje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
De hoeveelheid in de bakjes van de supermarkt is niet hetzelfde als bij de notenboer.
Hoeveelheid rozijnen vallen erg mee en qua smaak lekkerder.
Grote stukken walnoot.
Ahquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De hoeveelheid maakt me niet uit, ik lust er geen eentje.
KWF bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel ze zouden ophalen mochten ze echt een keer iets voor Nederlanders zelf zouden doen. Gok op weinig.
Doe dan!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Stickertje het volgende:
ik zou ook bijna geld gaan geven![]()
niet omdat ik iets om goede doelen geef, maar ik vind het een leuk iets om elk jaar weer te kijken op tv
Jaaaaa. Hoewel. Ik zit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:26 schreef Pino112 het volgende:
LUUUUUN, hang je nu de hele tijd voor de TV?
nee, ik ben te gierig.. zoals mr burns zei 'one dollar for eternal happiness? i'd be happier with the dollar 'quote:
Zo achterlijk zijn we wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel ze zouden ophalen mochten ze echt een keer iets voor Nederlanders zelf doen. Gok op weinig.
Denk ik ook. Kijk bijv eens wat ze ophalen met Alpe D' huzesquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
KWF bijvoorbeeld?
Echt wel veeeeeeeeeel meer denk ik.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, ik ben te gierig.. zoals mr burns zei 'one dollar for eternal happiness? i'd be happier with the dollar '
Vanmiddag rond 14:00 uur stond het al twaalf rijen dik rondom het huisquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Weer ziek druk daarToen ik in Eindhoven was (ben er verschillende dagen geweest), heb ik toch 't gevoel dat het een stuk minder druk is geweest daar dan in Enschede
Het is een stuk beter dan de afgelopen edities heb ik het ideequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Regie doet goed zijn best
Ja johquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Haha, die site is zo awesomeeeeee.
Alleen na een paar keer krijg je dezelfde uitspraken
kerel links zit een beetje eng die meiden aan te staren O.oquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Regie doet goed zijn best
Overijssel hequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is een stuk beter dan de afgelopen edities heb ik het idee
Die fantaseert over alle dingen die met hij haar wil doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kerel links zit een beetje eng die meiden aan te staren O.o
Hoezo? Puur persoonlijk, of ... ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het dit jaar allemaal maar stukken minder.. voor mijn gevoel, de interesse e.d. is er minder.
Dat is echt iets (niets persoonlijk naar jou toe, trouwens) wat me echt KEI-HARD irriteert!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
benieuwd hoeveel ze zouden ophalen mochten ze echt een keer iets voor Nederlanders zelf doen. Gok op weinig.
Eens... Die grote bedragen beginnen ondertussen ook 'normaal' te wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het dit jaar allemaal maar stukken minder.. voor mijn gevoel, de interesse e.d. is er minder.
Heb je de nacht met Roel wel helemaal geluisterd in real time?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
Juist het idee dat er veeeel meer mensen bij het huis staan dan in Leiden. Maakt niet uit hoe laat je kijkt dat plein staat vol.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
zo awesomeeeeee is het nu ook weer nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Haha, die site is zo awesomeeeeee.
Alleen na een paar keer krijg je dezelfde uitspraken
Hoiquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is echt iets (niets persoonlijk naar jou toe, trouwens) wat me echt KEI-HARD irriteert!!
Bij mij op t werk hoor ik de hele dag niets anders: "dat ze eens wat doen voor Nederlanders en het geld hier houden". Bah bah, egoïsten
en daarbij ook helemaal het doel niet van de actie. Het gaat om stille rampen,niet om al bekende doelen/zaken te steunen.
Gezeik van Nederlanders altijd![]()
![]()
zo,dat moest me ff van `t hart![]()
Goooooooeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
Jawel, mijn soort humor. Het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zo awesomeeeeee is het nu ook weer niet
Preciesquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Juist het idee dat er veeeel meer mensen bij het huis staan dan in Leiden. Maakt niet uit hoe laat je kijkt dat plein staat vol.
Doet mee...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:30 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje zapt naar the voice kids
Quatrootje onder de douche.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:30 schreef Nielsch het volgende:
Wie van de heren gaat Miss Montreal scoren vanavond?
Wat zou dat opleveren ?quote:
Nee dat is Krystl.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef DeLuna het volgende:
Maar dit is wel vriendjespolitiek toch? Zij gaat toch met Paul Rabbering? Of heb ik dat fout
Gewoon.. zelf niet het zelfde gevoel als afgelopen 2/3 jaar dat ik het echt tof vond etcquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hoezo? Puur persoonlijk, of ... ?
Ja en dat was zeer tofquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Heb je de nacht met Roel wel helemaal geluisterd in real time?
Dat is Kristel, maar volgens mij heeft hij het ook met haar gedaan jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef DeLuna het volgende:
Maar dit is wel vriendjespolitiek toch? Zij gaat toch met Paul Rabbering? Of heb ik dat fout
Das Krystlquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef DeLuna het volgende:
Nee dat is Krystelquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef DeLuna het volgende:
Ze zingt niet goed en wordt alleen maar de lucht in geprezen omdat ze stottert. Miss Mondriool is de excuusstotteraar van de nederlandsche radio.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet verkeerd
Wat heeft iedereen toch tegen haar?Zo erg is ze toch niet
Ze ligt niet zo goed bij het FOK-3FM-publiek omdat ze op een nogal vreemde wijze een aantal MegaHits heeft gescoord.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet verkeerd
Wat heeft iedereen toch tegen haar?Zo erg is ze toch niet
Dit jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ze zingt niet goed en wordt alleen maar de lucht in geprezen omdat ze stottert. Miss Mondriool is de excuusstotteraar van de nederlandsche radio.
Timoquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
Miss Montreal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat ze vanavond van Velzen uitnodigen
Thunderstruck!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ze zingt niet goed en wordt alleen maar de lucht in geprezen omdat ze stottert. Miss Mondriool is de excuusstotteraar van de nederlandsche radio.
Hmm ik vind haar wel een mooi zangstem hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze ligt niet zo goed bij het FOK-3FM-publiek omdat ze op een nogal vreemde wijze een aantal MegaHits heeft gescoord.
Doe mij maar Back in black.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef Nielsch het volgende:
Toch liever TNT maar okee Thunderstruck is ook gaaf
Zangstem != praatstem.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hmm ik vind haar wel een mooi zangstem hebben
Smaken verschillen
Huh?quote:
okey misschien toch niet.quote:
*gooit baksteen*quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:35 schreef Lamabal het volgende:
Als ze dan ook nog even ZZ top - Bad to the bone draaien kan mijn avond niet meer stuk
Ik heb er iets over de tussenstand in staan, dus dan móet het wel doorkomen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef DeLuna het volgende:
Pino ik denk niet dat het ons gaat lukken
Je moet een conceptsmsje maken met een lovende reactie over het optreden van Miss Mondrioolquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb er iets over de tussenstand in staan, dus dan móet het wel doorkomen.
Daar ga ik geen 90 cent aan besteden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Je moet een conceptsmsje maken met een lovende reactie over het optreden van Miss Mondriool
Ik heb het ook weer eens geprobeerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb er iets over de tussenstand in staan, dus dan móet het wel doorkomen.
Streep van Velzen even door in de OP.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef DeLuna het volgende:
Pino ik denk niet dat het ons gaat lukken
Ja, en in dat smsje moet je dan een geheime boodschap ook verwerken heh. Dat je het andersom leest dat er dan staat Deluna is een toffe meid ofzo...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar ga ik geen 90 cent aan besteden.
Grote kansquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
okey misschien toch niet.
Doutzen misschien?
Nee, er moetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:39 schreef Blester het volgende:
[..]
Streep van Velzen even door in de OP.
een heel klein stukje. Totdat ie al die verschillende genres ging spelen, toen ben ik in slaap gevallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Timo![]()
.
Nog wat meegekregen van VV gisteren/vannacht?
Gangnam, YoS, ENorm. (3->1)quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:39 schreef De_Nater het volgende:
Oja, wat is de meest aangevraagde platen top 3?
Zo mag ik het heuren.quote:
quote:
heb ik ook gekocht, zo heb ik mijn steentje bijgedragenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:39 schreef De_Nater het volgende:
Oja, wat is de meest aangevraagde platen top 3?
TRIEST!quote:
Dat is Laura Jansen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef Enzyme0546 het volgende:
Jammer dat er nog steeds geen theme song is.
Laterquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef Lamabal het volgende:
Dag mensen! Ben er ook weer vandoorrrrr
Iedereen staat te dicht op elkaar voor het dansje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef De_Nater het volgende:
Eigenlijk is Gangnam Style te vroeg gekomen... Als die nou nu hip werd, was het gewoon het anthem geworden... Perfect daarvoor namelijk met het dansje enzo.
LAURA JANSEN IS DE THEME SONGquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef Enzyme0546 het volgende:
Jammer dat er nog steeds geen theme song is.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef Lamabal het volgende:
Dag mensen! Ben er ook weer vandoorrrrr
Ik raak altijd in de warquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef FZN05 het volgende:
[..]
LAURA JANSEN IS DE THEME SONG
ER IS NOG GEEN ANTHEM
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef 2cv het volgende:
Even omdat ik ernstig verbaasd ben: klopt het dat ze meer dan 1,7 miljoen meer hebben dan vorig jaar om deze tijd ? Dus bijna 2,5 keer meer ?
Klopt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef 2cv het volgende:
Even omdat ik ernstig verbaasd ben: klopt het dat ze meer dan 1,7 miljoen meer hebben dan vorig jaar om deze tijd ? Dus bijna 2,5 keer meer ?
Exact gelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef 2cv het volgende:
Jupquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef 2cv het volgende:
Dat maakt voor binnen niet uit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iedereen staat te dicht op elkaar voor het dansje.
Ja inderdaad, jammer welquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef De_Nater het volgende:
Eigenlijk is Gangnam Style te vroeg gekomen... Als die nou nu hip werd, was het gewoon het anthem geworden... Perfect daarvoor namelijk met het dansje enzo.
quote:
quote:
quote:
Dank !quote:
3e.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef vinnieboy het volgende:
Dit gaat hem toch worden he. 5de keer al vandaag
Frequencerz vs. E-force - Attentionquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:46 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Frequencerz vs. E-force - Attention
Crypsis - The Main MF
Titan - Hour of the Night
Dat zou pas bazig zijn
Art of Fighters - Oh my sunquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:46 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Frequencerz vs. E-force - Attention
Crypsis - The Main MF
Titan - Hour of the Night
Dat zou pas bazig zijn
Wat dacht je van The Wombats?!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:46 schreef Ame_thyst het volgende:
wat was hello dan goed zeg, en chelsey dagger
En terecht!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef vinnieboy het volgende:
Mijne ook niet, dus ze krijgen geen geld van mij...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef Mascleta het volgende:
Ik wil een verzoekje doen, maar nummer staat er niet tussen
Ja, zo jammer.... Ze doen alledrie veel te enthousiast meequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef vinnieboy het volgende:
Jordy?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Als dit hem wordt, is het echt de slechtste anthem ooit
Daar leg ik ook wel even 25,- voor neerquote:
Alleen maar omdat Giel daar staat te zwaaien en ze aanspoort mee te doen... Bij Year Of Summer gaat het altijd losquote:
Let's dance to Joy Divisionquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:46 schreef Ame_thyst het volgende:
wat was hello dan goed zeg, en chelsey dagger
dacht dat het een geit was maar tis een rendier dat ze vast hieldquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef Qunix het volgende:
Sanne huppelt wel leuk rond. Ook meer dan Gers.
Ja vind ik ook, ik vind het sowieso een enorm geforceerd iets wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:46 schreef De_Nater het volgende:
Al die mogelijke anthems zijn het gewoon net niet.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, ik vind het sowieso een enorm geforceerd iets wordenDe eerste keren was het spontaner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |